שלום לכל חברי הפורום הנכבדים,
ברצוני לקחת רכב בליסינג תפעולי בקרוב ואני מתלבט.
מצד אחד, יש את היונדאי i20 שהוא, לפי ביקורות, רכב בטיחותי ואמין אבל טיפה קטן, מה שכן הוא חוסך לי משמעותית בכמה שזה יעלה לי וזה השיקול כרגע למה כן כדאי לקחת אותו (מעבר לזה שהוא נחשב מאוד בטיחותי).
מצד שני, חשבתי להתפנק עד הסוף ולקחת טויוטה קורולה חדשה או רנו פלואנס אבל זה יעלה יותר.
החיסכון הוא די משמעותי. 500 שקל נטו לחודש עבור היונדאי ופה השאלה אם כדאי ללכת עליה או לקחת משהו טוב יותר ולהשקיע את הכסף בטויוטה או רנו.
דלק, תיקונים וכו' לא מעניינים כי זה לא על חשבוני אז זה לא בשיקול.
אשמח לשמוע מאנשים עם ניסיון ביונדאי או ברכבים האחרים ומה דעתכם בעניין.
תודה וחג שמח.
DREW