Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יגואר


דני לוי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בסה"כ, יוצרו מדגם זה 6505 יחידות בין השנים 1975-7, מתוכן 1794 נמכרו בשוק האמריקאי.

 

XJ6C השתמשה בבסיס הגלגלים הקצר יותר של הסדרה הראשונה, מה שהתבטא בין השאר במושב אחורי צפוף יותר. המכונית שייכת ל"תקופה השחורה" של בריטיש ליילנד וסבלה מבעיות אמינות ואיכות רבות. בנוסף, גוף ההארדטופ הספציפי לא הצטיין בחוזק מבני רב.

 

ביצועים? עם מנוע בנפח 4.2 ליטר, 162 כ"ס ומשקל של כ-1.9 טון, צפה לביצועים מקבילים ליפנומטית 1.6. הניהוג של המכונית נעים ורב יכולת(מבחינת אחיזה ובלימה) אך אינו ספורטיבי, נוחות הנסיעה מצויינת אך ההגה לא משהו.

 

מכונית דומה(בגרסת V12) מגיעה לעתים למפגש הצפוני, בצבע ירוק מירוצים בריטי.ממספר שיחות עם הבעלים, לא נראה שהוא ממש רווה נחת מהמכונית בשל אמינותה הגבולית.

 

לסיכום:

למה לקנות? בגלל העיצוב, הנדירות ופוטנציאל אספנות עתידי.

למה לברוח? בגלל כל השאר ובגלל שאם אתה מתעקש על חוית הניהוג הנינוחה של XJ6, גרסת 4 הדלתות הרבה יותר זולה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
בסה"כ, יוצרו מדגם זה 6505 יחידות בין השנים 1975-7, מתוכן 1794 נמכרו בשוק האמריקאי.

 

XJ6C השתמשה בבסיס הגלגלים הקצר יותר של הסדרה הראשונה, מה שהתבטא בין השאר במושב אחורי צפוף יותר. המכונית שייכת ל"תקופה השחורה" של בריטיש ליילנד וסבלה מבעיות אמינות ואיכות רבות. בנוסף, גוף ההארדטופ הספציפי לא הצטיין בחוזק מבני רב.

 

ביצועים? עם מנוע בנפח 4.2 ליטר, 162 כ"ס ומשקל של כ-1.9 טון, צפה לביצועים מקבילים ליפנומטית 1.6. הניהוג של המכונית נעים ורב יכולת(מבחינת אחיזה ובלימה) אך אינו ספורטיבי, נוחות הנסיעה מצויינת אך ההגה לא משהו.

 

מכונית דומה(בגרסת V12) מגיעה לעתים למפגש הצפוני, בצבע ירוק מירוצים בריטי.ממספר שיחות עם הבעלים, לא נראה שהוא ממש רווה נחת מהמכונית בשל אמינותה הגבולית.

 

לסיכום:

למה לקנות? בגלל העיצוב, הנדירות ופוטנציאל אספנות עתידי.

למה לברוח? בגלל כל השאר ובגלל שאם אתה מתעקש על חוית הניהוג הנינוחה של XJ6, גרסת 4 הדלתות הרבה יותר זולה.

 

אין ספק שמדובר באחד הרכבים היפים והאלגנטיים ביותר שיוצרו, יש בה הרבה קסם.

 

לא מכיר את הדגם האמריקאי, ויש מצב שהוא סורס בשנות ה70 עקב תקנות זיהום האויר (כמו ה 450...) אבל דגם ה 3.4 החלש של שנת 75 הוציא 161 סוסים, כך שה 4.2 אמור להיות הרבה יותר חזק, שלא לדבר על ה v 12 שזו כבר אופרה אחרת עם משהו כמו 280 סוסים וביצועים חזקים מאוד. שוב, יכול להיות שבדגמים האמריקאיים זה היה אחרת.

 

נהגתי ב kjs 3.4 בשנות ה 90 באנגליה, והיא נסעה מאוד, מאוד יפה. חלקה כמשי עם ביצועים לא רעים בכלל.

 

אמינות ה"גבולית" זה אנדר סטייטמנט בריטי...כשגרתי באנגליה וראיתי כמה הן עולות (מעט) מיד רציתי אחת, אנשים חכמים הזהירו אותי לא להעיז ולגעת באחת ישנה. עבדתי על יגוארים ישנים ומערכת החשמל שלהן היתה לול תרנגולות. הן ידועות באמינות זוועתית.

 

זה קצת מזכיר לי חבר אמיץ מאוד שנוסע בשטח קשה עם ריינג' רובר משופרת משנות ה 90. למרות שהרכב ברמה הכי גבוהה והאיש אשף מכוניות, לעיתים קרובות הוא יוצא מהאוטו בשטח ואומר "מה קרה, אף פעם לא היתה לי תקלה באוטו" וכולנו נשפכים מצחוק. הוא קורא לאוטו מלכת אנגליה, כל היתר קוראים לו הפצוע האנגלי...

 

זה די משקף לגבי היגואר, אבל יש בה קסם.

פורסם

זה קצת מזכיר לי חבר אמיץ מאוד שנוסע בשטח קשה עם ריינג' רובר משופרת משנות ה 90. למרות שהרכב ברמה הכי גבוהה והאיש אשף מכוניות, לעיתים קרובות הוא יוצא מהאוטו בשטח ואומר "מה קרה, אף פעם לא היתה לי תקלה באוטו" וכולנו נשפכים מצחוק. הוא קורא לאוטו מלכת אנגליה, כל היתר קוראים לו הפצוע האנגלי...

 

זה די משקף לגבי היגואר, אבל יש בה קסם.

 

 

:biglaugh::roflmao::biglaugh::roflmao:

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

אכן לא שמועות -עשית מליונים ( אתה יודע מאיפוא ) ועכשיו אתה מתפרע

ושימותו הקנאים שהם לא נאים.

 

אין ספק אתה מזוכיסט להיתקל שוב בחבר המשותף זלטין.

 

מה קורה אפרופופו עם התלונה נגדו??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לא מכיר את הדגם האמריקאי, ויש מצב שהוא סורס בשנות ה70 עקב תקנות זיהום האויר (כמו ה 450...) אבל דגם ה 3.4 החלש של שנת 75 הוציא 161 סוסים, כך שה 4.2 אמור להיות הרבה יותר חזק, שלא לדבר על ה v 12 שזו כבר אופרה אחרת עם משהו כמו 280 סוסים וביצועים חזקים מאוד. שוב, יכול להיות שבדגמים האמריקאיים זה היה אחרת.

 

 

 

ה-3.4 בכלל לא נמכר בארה"ב עקב הסירוס הצפוי. ב-4.2 האמריקאי, מעבר להתקנים נגד זיהום אויר, ירד גם יחס הדחיסה של המנוע(נומרית) לפחות מ-1:8!

 

נתוני ה-3.4 האירופי היו 163 כ"ס דין(161BHP) על משקל של 1765 ק"ג, תאוצה ל-100 ב-11.1 שניות ומהירות מירבית של 185 קמ"ש. סביר ותו לא.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

יש אצל חבר טוב כזאת 4 דלתות כסופה יפהפיה (לא דגם אמריקאי). הרכב מניע ונסע עד לא מזמן אך מצבו מצריך שיפוץ לא גדול.

אם מישהו מעונין שישלח לי ה"פ.

בני

חבר,אתה חופר

פורסם

שלום.

 

אם אתה הולך על רכב אספנות לשמו אז לך על היגוארים מלפני XJ6 כי פשוט לא נולד רכב יותר מחורבן מיזה.

אשכרה חרה של אוטו ! הכול מתפרק, חשמל על הפנים , והצפיות מבצועי המנוע על הפנים בקיצר "לא כול מה שנוצץ זהב"

אתה יכול לקנות היום יגור משנות 2000 בה 40.000 ש"ח ותקבל עודף בארץ לא צריך אמריקה :lol:.

 

מה שנאמר "שם טוב משמן טוב" תרתי משמע!

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

אם אתה הולך על רכב אספנות לשמו אז לך על היגוארים מלפני XJ6 כי פשוט לא נולד רכב יותר מחורבן מיזה.

אשכרה חרה של אוטו ! הכול מתפרק, חשמל על הפנים , והצפיות מבצועי המנוע על הפנים בקיצר "לא כול מה שנוצץ זהב"

אתה יכול לקנות היום יגור משנות 2000 בה 40.000 ש"ח ותקבל עודף בארץ לא צריך אמריקה :lol:.

 

מה שנאמר "שם טוב משמן טוב" תרתי משמע!

 

בברכה בני ל.

 

 

הציטוט הוא "טוב שם משמן טוב"...

 

מסכים עם כל היתר.:lol:

פורסם

חברים

הבנתי את הרעיון

איך עכשיו אני מבטל עסקה ב"איביי"? זכיתי ברכב במחיר מגוחך

נשלחה לי הודעה שזכיתי ואני מחוייב להעביר את הסכום תוך שבוע

מה עושים? למומחים יש פתרון?

תודה

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

קודם קונים ואח"כ מתייעצים??

יש כמה דרכים

האחת הדרך הישראלית לא משלמים -מקבל כתם באיביי לא טוב!!

השניה משלמים ומעמידים למכירה חוזרת- כאב ראש ואולי אף תרוויח. לא סביר

השלישית פונים להצעה השניה בטיבה נותנים לו את ההפרש והוא שיקנה את הרכב- הדרך המהירה ביותר והזולה ביותר, אלא אם רק אתה הצעת מחיר על הרכב כי כולם התייעצו קודם בפורום:-o

 

אולי יש דמי ביטול עיסקה באיביי?? זה כבר למומחים באיביי.וזה לא אני:shock:

 

מחיר מגוחך!! ספר לזלטין!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

רוצה לחלוק על חברי המלומדים ,רכב מענין יוצר בסדרת ייצור קטנה , בעל ערך אספני הולך ועולה , רכב מהנה לנהיגה יותר מאמריקיות ואירופיות אחרות בשנים מקבילות . מיוחד ומעוצב לטעמי לפחות ...לדעתי (המקצועית ) אין רכב גרוע - יש טיפול גרוע .

כמובן שיש כמו לכל רכב את הדברים הפחות יעילים . זהו E TYPE בתלבושת אחרת . אם רכשת ואינך "מפחד " יותר מידי מהמכס לך על זה .

אודי.

פורסם
קודם קונים ואח"כ מתייעצים??

פונים להצעה השניה בטיבה נותנים לו את ההפרש והוא שיקנה את הרכב- הדרך המהירה ביותר והזולה ביותר.

 

מחיר מגוחך!! ספר לזלטין!!

 

הוא יצטרך להוסיף לבא אחריו המוןןןןןןןן

ההצעה הנוספת היתה מאד נמוכה,

הוגשה על ידי מישהו בשם זלוטין :-)

 

יום נאה,

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.


×
×
  • תוכן חדש...