Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יגואר


דני לוי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רשיון היבוא מותנה בד"כ עד סוף השנה האזרחית. אולם היות שאנחנו לפני סוף השנה, אז הוא "מוארך" ל 3 חודשים.

פשוט צריך לחשוב במחשבה בירוקרטית ואז הכל מתבהר ....:brickwall:

בירוקרטיה במיטבה

 

בשעה טובה על הרכישה וזכור כי קבענו פגישה עם זלטין

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דני, הספר עוד מחכה לך :lol:

אסף

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

ממש לא ,הרכב עמד 22 שנים כל מערכת הדלק נתפסה והחלידה, הנעתי את הרכב לאחר נקוי ושיפוץ המאיידים עם ספירט ישר לסעפת.

האתר שנתתם לי מצויין עכשיו אני רק צריך לבדוק אם פתחי מיכלי הדלק למצופים הם קדמיים או אחוריים (יש 2 מודלים)

מירוצי מכוניות

פורסם

אם כל מערכת הדלק החלידה לא נראה לי שיש מנוס מפירוק ניקוי וציפוי המיכלים עצמם עם ובלי קשר למשאבות. חלודה זה מים

פורסם

אני מבין שהגעת שם למצב של התנעה אבל אתה צריך יותר מזה כדי להטעין את הרכב ואולי גם לפרוק אותו. אחרת מה הטעם לשפץ משאבות בלי טיפול מקביל בכל מערכת הדלק??

 

אם זה כך נראה לי שהדרך הקלה ביותר (ואולי שוה לחשוב על זה גם להמשך) היא להרכיב משאבת דלק חיצונית על צינור הדלק היוצא מהמשאבה.

 

פעם היו משאבות su אמריקאיות שהיו מעולות ולא יקרות. היתה לא כזו באנבים והיא פתרה הרבה בעיות דלק של המשאבה המקורית.

 

אפשר גם לחבר על הליין משאבה חיצונית כמו שיש במרצדס וב מ וו, רק שהן יותר יקרות. זה יכיול להיות עדיף על החלפת המקוריות

פורסם

זה בדיוק מה שביקשתי לעשות להרכיב משאבה חיצונית שקניתי כבר על הקוו במיכל ימין, להניע ולבצע נסיעה קצרה

את המשאבות? (ותודה לכם על העזרה) רכשתי את הפנימיות המקוריות והן יגיעו כחלקי חילוף עם הרכב.

נשארה לי בעיית צמיגי WIDE WHITE WALL ראדיאליים קשה להשיג אותם ברמת מהירות גבוהה

את זה נשאיר למועד מאוחר ונייבא אותם אח"כ.

יש למישהו רעיון או כתובת בנושא? אשמח

תודה

דני

מירוצי מכוניות

פורסם
זה בדיוק מה שביקשתי לעשות להרכיב משאבה חיצונית שקניתי כבר על הקוו במיכל ימין, להניע ולבצע נסיעה קצרה

את המשאבות? (ותודה לכם על העזרה) רכשתי את הפנימיות המקוריות והן יגיעו כחלקי חילוף עם הרכב.

נשארה לי בעיית צמיגי WIDE WHITE WALL ראדיאליים קשה להשיג אותם ברמת מהירות גבוהה

את זה נשאיר למועד מאוחר ונייבא אותם אח"כ.

יש למישהו רעיון או כתובת בנושא? אשמח

תודה

דני

 

Coker Tire:

http://www.cokertire.com/

פורסם

צמיגים הזמנתי,

שאלה נוספת

יש איזה טופס שהמשלח מבקש ממני להחתים נוטריון ישראלי

הטופס הוא טופס אמריקאי

זו לא פעם ראשונה שאני מייבא רכבים מארה"ב (גם חדשים)

העו"ד הישראלי שלי טוען שהוא לא מוסמך לחתום על טופס אמריקאי

אני אעלה את הטופס בהמשך לפורום

יש למישהו חוות דעת בנושא?

תודה

דני

נ"ב

נראה לי זלטין מהדורה שנייה חחח

מירוצי מכוניות

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
צמיגים הזמנתי,

שאלה נוספת

יש איזה טופס שהמשלח מבקש ממני להחתים נוטריון ישראלי

הטופס הוא טופס אמריקאי

זו לא פעם ראשונה שאני מייבא רכבים מארה"ב (גם חדשים)

העו"ד הישראלי שלי טוען שהוא לא מוסמך לחתום על טופס אמריקאי

אני אעלה את הטופס בהמשך לפורום

יש למישהו חוות דעת בנושא?

תודה

דני

נ"ב

נראה לי זלטין מהדורה שנייה חחח

 

 

הייתי בסרט הזה בשנה שעברה כשייבאתי את הגולדווינג. הטופס הוא יפוי כח נוטריוני להעביר את הרכב על שמך על מנת שאפשר יהיה לייצא אותו לישראל.הלכתי לאיזה נוטריונית שמצאתי באינטרנט ותוך חמש דקות ובערך 150-200 שקלים זה היה מוכן, שלחתי למשלח בדואר רשום וזהו זה..

POWER OF ATTORNEY - general.doc

notarized power of attorney 001.jpg


×
×
  • תוכן חדש...