Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יגואר


דני לוי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוברים עוד כמה ימים,אני דורש להכיר במחירים שקניתי לפי החשבוניות שהגשתי ועכשיו מתחילה להתברר התמונה

עמיל המכס בכלל לא הצהיר על החלפים הנילווים,לא הוצאה עבורם רשומון המכס בגלל שכך קרה הוציא את כל החלקים מהרכב ואיכסן אותם לחוד (זוהי עבירה מכייון שהם היו חייבים לזמן את בעל הרכב בזמן הפירוק) בכל אופן עמיל המכס כל יום נוקב סכום אחר לחלפים מטריףלי את המוח ואני בשלי רוצה לראות על מה ולמה.

לבסוף הוא מודיע לי חגיגית שאסע למשרד עמילות המכס ואקח את ה"גייט פס" לשחרור,אני מגיע עם גרר הוא ממתין אין "גייטפס" יש רק לרכב ולא לחלפים אני חוזר לת"א ומודיע לו שהרכב ייצא רק עם החלפים (עקשנות שהשתלמה לבסוף) הבחור מהבושה מודיע לי שהיתה בעיה עם חותמת,בבדיקות שאני עורך מודיעים לי במכס (מרחמים עלי כבר שם) שהפדיחות הם של עמיל המכס,זה לא חותמת,רוצים עוד 3100ש"ח.

עמיל המכס משלם זאת תוך הבטחה שאחזיר לו, יוצא "גייטפס" נוסף ואתמול אני מגיע למשרדי "קונטרם" לשחרור ולתשלום האחסנה

אני מגיע המחשבים בקונטרם קורסים,תבוא ביום ראשון מודיעים לי חגיגית,אני מציע להם לקחת המחאת בטחון ולהוציא את הרכב או אני מוציא לחלופין אוהל סיירים וישן שם אני לא יוצא בלי הרכב.

נפלאות השכינה המחשבים חוזרים לעבוד אחרי שעה, אני ניגש לרכב.

אין חלפים איפה הם? נביא לך הם עונים עוד שעה עוברת החלפים מגיעים אני גוחן לבדוק אם חסר משהו אסור לגעת רק מחוץ לגדר או שתיקח או שתבוא עם שמאי ביום אחר נשברתי סופית.

הרכב במוסך אני עם שפעת הכל טוב

ביום ראשון אתחיל לנפות מה אשלם לעמיל המכס להבנתי עוד יהיה פה ריב גדול אבל חייב להיות פה סדר.

בכוונה השמטתי את שמות האדונים המכובדים עמילות המכס והמשלח מי שירצה אינפורמציה נוספת בפרטי בלבד.

המכס היה בסדר גמור גם לאור העובדה שהצהרתי לגבי הרכב התקבלה,הפשלות בנושא רישומון היבוא של החלפים לא היתה אשמתי זה גם הבינו שם ולכן גם את קנס אי ההצהרה הם ביטלו,נשאר רק הויכוח על גובה מחיר חלקי החילוף שניתנו ע"י שמאי בניגוד לחוק (דעתי) אבל זוהי בעייתו של עמיל המכס.

מסקנות?

חשבתי שאין חדש תחת השמש, אם מכל הבבל"ט שהעליתי פה זה עזר למישהו יבורך

עכשיו מתפנים למכונית היפהפייה הזו קוסמטיקה,קצת פה קצת שם ואני חושב שרכב יפה מאד הצטרף למשפחת הענטיקות בישראל

שבת שלום

דני

נ"ב

ישה? קדימה תצחיק אותי קצת

מירוצי מכוניות

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סביר שהם מתוצרת smiths או jaeger - רוב המכוניות האנגליות היו מצוידות בהם. מציע שתערוך חיפוש בגוגל עם השם המדויק של דגם המכונית שלך, כשלפניו אחת ממילות המפתח הנ"ל.

smiths.jpg

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

הסכמי הסחר עם ארה"ב מחייבים את הרשויות בישראל לקבל את המחיר המוצהר על החשבונית לחלקים שנרכשו בארה"ב, באם הם גם מיוצרים שם. ברגע שיש חלקים תוצרת מדינות אחרות העלילה מסתבכת קצת אך עדיין על המכס לטעון שקיים חשד לזיוף/מרמה וההליך הולך לכיוון אחר.

 

לאור העיל, באם (וצריך לברר איתם חד משמעית, הם מכירים טוב טוב את הנ"ל) אין להם כוונה לפתוח מולך בהליך בחשד זיוף/מרמה, המחיר המוצהר הוא המוצהר, ללא שום משמעות למה אומר שמאי מקומי.

 

הנ"ל הוא הידוע לי לאחר ייבוא של מאות משלוחים בייבוא אישי בשנים האחרונות.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

דני תתחדש, יפיפיה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

אודי שלום

חולק עליך אני יודע שאתה משוחד

אבל המכוניות האמריקאיות הרבה יותר

אמינות ובטח ובטח יותר נעימות לנהיגה

אין ברירה מי שרוצה לסבול קונה מכונית

כמו שאתה אוהב

אכלת אותה

פורסם
אודי שלום

חולק עליך אני יודע שאתה משוחד

אבל המכוניות האמריקאיות הרבה יותר

אמינות ובטח ובטח יותר נעימות לנהיגה

אין ברירה מי שרוצה לסבול קונה מכונית

כמו שאתה אוהב

אכלת אותה

 

סוף סוף דברי חוכמה :lol:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

היום בשעה 4 ניתן האות אחרי כ20 שנה שהרכב עמד ,נקוי "סטרומברגים",פירוק 2 מיכלי הדלק,שחרור מצופים חלודים,החלפת 2 משאבות דלק,נקוי צנרת,דלק FIA 120 אוקטן (מהרכב מרוץ שלי) גניחה שיעול והמנוע עובד כמו שעון "דוקסה".

גיחה למשרד הרשוי ויש גם מספרים לרכב, כסאות פורקו להחלפת ריפודי העור,בדרך גלגל הגה דיימלר.

בתחילת השבוע אשחרר תמונות

סוף שבוע רגוע

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

מה פתאום דלק למכוניות מרוץ?

 

קבעו המומחים - "לא תתבצע התחרות כלי תחבורה במדינת ישראל" תקנה 613/ד פסקה ה'.

 

תהנה מהמכונית.

פורסם

שאלה טכנית,במה עוזר דלק באוקטן גבוה למנוע שעמד מספר שנים?

האם יש עוד פרוצדורה להניע מנוע שעמד?

האוטו נראה במצב מדהים לרכב שעמד 20 שנה,באיזה תנאים אוחסן?

גהנום ירוק.

פורסם
היום בשעה 4 ניתן האות אחרי כ20 שנה שהרכב עמד ,נקוי "סטרומברגים",פירוק 2 מיכלי הדלק,שחרור מצופים חלודים,החלפת 2 משאבות דלק,נקוי צנרת,דלק FIA 120 אוקטן (מהרכב מרוץ שלי) גניחה שיעול והמנוע עובד כמו שעון "דוקסה".

גיחה למשרד הרשוי ויש גם מספרים לרכב, כסאות פורקו להחלפת ריפודי העור,בדרך גלגל הגה דיימלר.

בתחילת השבוע אשחרר תמונות

סוף שבוע רגוע

דני

 

שוב מברוק.

שום הערות על תהליך השחרור.רק איך יבואן ותיק כמוך נופל לידי חלטוריסטים !!

 

איך עוד נשאר דלק במיכל אחרי כל כך הרבה שנים.

 

אתה עתיק אם אתה מכיר את המשפט הקשור בדוקסה.

 

יש לי אחד שעבר מסבי ז"ל לאבי ז"ל ועתה הוא בידי , ועדיין מתקתק כמו שעון דוקסה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא ברור לי הצורך בדלק 120 אוקטן, להערכתי רק עלול לגרום נזק,

לכיוון ההצתה ותאום המנוע, אלה א יש משהוא שאני מפספס-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לתגובת הדלק

2 מיכלי הדלק היו במצב גרוע (דלק לא היה שם רק חלודות בערימות) משאבות הדלק והמצופים היו תפוסים ומלאים קורוזיה

כנ"ל כל צנרת הדלק המובילה (היא גם עוברת דרך צינור המזגן לעיבוי וקירור הדלק)

לאחר טיפול מסור במצופי הדלק (חזרו לפעול אחרי טבילה בחומרים ממיסים) החלפת 2 משאבות הדלק,נקוי הצנרת,הוצאת המצתים וסטרטרים ארוכים לבניית לחץ שמן) החלטתי להניע עם דלק הכי משובח שיש ברשותי ולתת למנוע לעבוד בסרק עד טמפרטורת העבודה.

הדלק שברשותי מותאם לרכבי מירוץ אומנם (אוקטן בשמיים) אבל היתרון שלו שהוא עם עופרת כך רציתי.

המנוע הגיב והניע בנגיעה.

לאחר שהמנוע עבד כשעתיים ,הטרמוסטט נפתח והחום התייצב,אנו נעבור לדלק 95 ותוסף מיוחד(קוקטייל).

כך שלהבהרה שום נזק לא נגרם ולא יגרם משימוש בדלק הזה.

הערת ביניים

הרכב עמד במוסך סגור ממוזג למעלה מ22 שנים,בעל הרכב הסכים למכור לי את הרכב רק לאחר שהבין את רצינותי,הגעתי אליו מארץ הקודש ותתפלאו המשפחה חולה על ישראל אז הנה מצב של אהדה לרעיון הציוני שקיבל ביטוי ברכב מקסים.

וישה

מה לעשות אני נולדתי באמצע המאה הקודמת, אז דוקסה זה דוקסה ולצעירים בינינו? המנוע עובד כמו שעון שוויצרי .

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

לגבי תהליך השחרור?

נו מה לעשות השמאי הוציא לי את רוח הקרב ממפרשיי ,הוא פשוט אישר את חשבונית הקנייה שלי אז החמיצות של המרצדס התחלפה בקורת רוח (דבר נדיר במדינתינו)

המסקנה היא שכל החיים לא תבין את התהליכים הבירוקרטים במדינה הזו.

אז ברכב השלישי????? נחכים יותר ,

סתאאם :-D:-D:-D

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...