Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יגואר


דני לוי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ולחשוב שהכנסתי את האוטו שלי לבריטניה מישראל על אוניה בלי שום אישור ייבוא.

שאלתי אגב אם אני צריך אישור כזה והסבירו לי באדיבות במשרד הרישוי המלכותי שאם כל אחד שמכניס מכונית בייבוא לבריטניה היה צריך טופס אישור ייבוא אז כל עובדי משרד התחבורה של בריטניה היו צריכים להפסיק את מה שהם עושים ולבדוק את האישורי ייבוא מהבוקר עד הלילה.

 

לא אישור ייבוא

תשלום מע"מ ומס על סמך ערך הרכב שאני הצהרתי עליו.

ללא פתיחת מכולה.

לא היה צורך בטופס רישוי מקורי. לא היה צורך בתרגום כי במספרים אנחנו עשר, ואת רשות הרישוי מענינות רק הספרות.

טסט רגיל - ללא בדיקת מעבדה.

סע לשלום.

כל זה בארץ שהמציאה את הבירוקרטיה.

 

לפני שכולם אומרים איזה כיף לך לא לשכוח שהייתי צריך להוציא את האוטו ממדינת ישראל.

אחד השיאים היה בדיקת מכס לפני היציאה כולל הסרטת סרטון של 20 דקות בעלות של כ-750 שח.

 

אבל אנחנו העתקנו את הבירוקרטיה מהבריטים והצלחנו והם ויתרו עליה ותראה לא התדרדרו מאפריה אדירה לעוד מקום...:wink:

שלמה דן גדרון

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אנו נתחיל את דרך היסורים באמצעות שלבי ושבילי הבירוקרטיה

 

מתחילים

הצמיגים שנמצאים ברכב ושייכים לרכב אספנות? צריך רשיון נוסף של חלקי חילוף, ז"א יש לי פגישה מחר עם המאבטח בת"א ואגיש לו מעטפה עם צילום רשיון יבוא,חשבונית קניה,תצלום ת"ז,טופס בקשה.:oops:

הייתי מצרף את גרושתי אבל אין מקום במעטפה:-D:-D

כנראה שרק סרקזם ישאיר אותי שפוי.

המשך יבוא.....

מירוצי מכוניות

פורסם

הברקה של משרד התחבורה

הרי אין קבלת קהל במשרד (פוחדים שם ממחלות) לכן נשאלת השאלה איך תדע שהמכתב או האישור מגיע ליעדו?

אומר המאבטח שמקבל את המעטפות : "תצלם בסלולרי את החותמת התקבל"

רק בשביל זה הייתי נותן להם את פרס ישראל.

מירוצי מכוניות

פורסם

משהו שלמדתי מזמן במשרדים ממשלתיים, מגיעים עם שני עותקים (או מקור ועותק, תלוי במסמך) ומבקשים חותמת נתקבל גם על העותק שנשאר ברשותך.

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

זה מדוייק במדינת ישראל לבוא עם שק העתקים, אבל מה קורה שהמאבטח עונה לך היום שאין כבר חותמת התקבל?

מה הפלא שמשרד התחבור.. קיבל את הפרס הראשון בנושא שרות לאזרח?

אין קבלת קהל, אין תלונות, פשוט גאוני.

מירוצי מכוניות

פורסם

דני שלום

יש לי מחירון משנה שעברה , הוא נמצא במשרד

 

תקבל מחר ציטוט בשרשור + צילום של הדף הרלוונטי

 

מאחל לך שתסיים את הסאגה לפני התחלת החג , אחרת תתעכב עוד שבוע של חופש (+תשלום אחסנה נוסף)

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

לפי קראוס 2010

 

יגואר 1976 XJ6

ישנם שני מודלים

C Cpe

דרגה 1 - 20000

2 - 14000

3 - 9000

4 - 4000

5 - 2400

6 - 800

 

4d L Sed

1 - 16000

2 - 11200

3 - 7200

4 - 3200

5 - 1920

6 - 640

 

אני אנסה לצרף צילום

- בהצלחה

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...