Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יגואר


דני לוי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נשמע שהפתרון הפשוט ביותר הוא לפנות למוכר, להסביר לו את רצונך, אם צריך להציע פיצוי ולסגור עניין.

ראיתי מספיק פעמים באיביי שאנשים העלו את רכבם פעם נוספת למכירה לאחר שכבר נמכר פעם אחת והזוכה לא שילם מסיבה כזו או אחרת, לא נפוץ אך בהחלט קיים.

בנוסף, ניתן להציע למוכר שיעלה שוב את רכבו למכירה ואם יהיה הפרש בין סכום הזכייה שלך לסכום הזכייה של המשוגע הבא שיקנה, אתה תשלים אותו.

הצלחה! 8)

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
שלום.

 

אם אתה הולך על רכב אספנות לשמו אז לך על היגוארים מלפני XJ6 כי פשוט לא נולד רכב יותר מחורבן מיזה.

אשכרה חרה של אוטו ! הכול מתפרק, חשמל על הפנים , והצפיות מבצועי המנוע על הפנים בקיצר "לא כול מה שנוצץ זהב"

אתה יכול לקנות היום יגור משנות 2000 בה 40.000 ש"ח ותקבל עודף בארץ לא צריך אמריקה :lol:.

 

מה שנאמר "שם טוב משמן טוב" תרתי משמע!

 

בברכה בני ל.

 

אשכרה חרא של אוטו !



אשכרה חארטה של אוטו !

אשכרה חרטה של אוטו !

 

תלמד, זה לא קללות, אז לא להיעלב !!

אוטוטו מסיים שיפוץ מקיף לפיג'ו 104 שנת 1982

פורסם

מציעים לקונה לשלם לו את עלויות המכירה באיביי וכן פיצוי כספי הולם, בד"כ 100%-200% ממה שעלה לו למכור אותה באיביי, יכול להגיע לסביב ה-$200-$300. כך שניכם נפרדים כ"ידידים" ואתה לא מכתים את שמך באיביי (למרות שהוא בטח ירשום בפרטי המכירה הבאה שאיזה ישראלי מניאק ביטל את הקנייה ולכן הוא מוכר שוב :D)

 

כך עשה חבר שרכש רכב בעבר ולאחר שבירר פרטים נוספים החליט להתחרט (קנה אל קמינו ב-Buy it now וגילה לפי התמונות בדיעבד שחצי אוטו מקומבן)

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
אני חושב שאלך על זה

אופפפפפפפ שוב פעם זלטין?:-D:-D:-D

דני

 

 

אתה אמיץ.!!! כולי קינאה.

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם

לי יצא לבטל זכיה ע"י פניה למוכר בטענה שלא אוכל לשלם עקב כרטיס שבוטל, המוכר היה נחמד ואמר לי שיש אפשרות לבטל את המכירה דרך איביי ללא שום פיצוי, לכן לפני שאתה מציע פיצוי בדוק את תגובת המוכר.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

פניתי למוכר במייל דרך איביי הסברתי למוכר כי לא שמתי לב לכך שהמכונית שהוצעה למכירה מנועה לא במצב נסיעה

ושאלתי בעצתו,או הוא מתקן את המנוע עם "אינספקשן" ואני אוסיף במחיר או ביי ביי.

אעדכן בהמשך

מירוצי מכוניות

פורסם
השלישית פונים להצעה השניה בטיבה נותנים לו את ההפרש והוא שיקנה את הרכב- הדרך המהירה ביותר והזולה ביותר,

אולי יש דמי ביטול עיסקה באיביי?? זה כבר למומחים באיביי.וזה לא אני:shock:

 

!!

 

אני לא רוצה שידברו על ישראלים כחארות.

 

פניתי למוכר במייל דרך איביי הסברתי למוכר כי לא שמתי לב לכך שהמכונית שהוצעה למכירה מנועה לא במצב נסיעה

ושאלתי בעצתו,או הוא מתקן את המנוע עם "אינספקשן" ואני אוסיף במחיר או ביי ביי.

אעדכן בהמשך

נו דני מה נהיה!!

לא ידברו . יכתבו!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה

מה לעשות המוכר לא כתב בהצעה המקורית שהרכב לא במצב נסיעה הוא התחכם ואני לא שמתי לב שבסעיף אחר היה כתוב שהרכב שבק חיים ועמד 20 שנה במוסך

הגשת הצעת המכירה וחוסר נסיוני לקרוא בין השורות ב"איביי" כמעט הפילו אותי.

הצעתי למוכר להוסיף כסף על הצעת הזכיה בתנאי שהוא יתקן את המנוע (נחלוק את התיקון בינינו)

ירצה טוב לא ירצה נתמודד

מירוצי מכוניות

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אין כמו סדר, הלוואי והיינו מתנהלים בחיים כמו האמריקאים

בירור עם המוכר טלפונית ואח"כ דרך האתר וכל העניין נסגר בסכום של 10$ בצורה מכובדת ביותר

חג שמח

מירוצי מכוניות

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

טוב מהדורת זלטין שניה תתחיל בקרוב

היגואר מוכנה לשיגור לארץ, אחרי חודשיים קיבלתי את הרשיון יבוא (למה הוא מותנה ל3 חודשים?) השד יודע

אוהבים את הסיפורים? הנה הפרולוג

XJ6C יד ראשונה מקורית לחלוטין עמדה 15 שנה במוסך ממוזג וסגור בפלורידה.

למישהו יש המלצה למשלח הגון ממיאמי? אשמח להעזר בשירותיו

דני

מירוצי מכוניות

פורסם
טוב מהדורת זלטין שניה תתחיל בקרוב

היגואר מוכנה לשיגור לארץ, אחרי חודשיים קיבלתי את הרשיון יבוא (למה הוא מותנה ל3 חודשים?) השד יודע

אוהבים את הסיפורים? הנה הפרולוג

XJ6C יד ראשונה מקורית לחלוטין עמדה 15 שנה במוסך ממוזג וסגור בפלורידה.

למישהו יש המלצה למשלח הגון ממיאמי? אשמח להעזר בשירותיו

דני

 

רשיון היבוא מותנה בד"כ עד סוף השנה האזרחית. אולם היות שאנחנו לפני סוף השנה, אז הוא "מוארך" ל 3 חודשים.

פשוט צריך לחשוב במחשבה בירוקרטית ואז הכל מתבהר ....:brickwall:

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...