Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יגואר


דני לוי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהצלחה עם זלטין. תמונות, תמונות, תמונות...

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם

שמעתי שעכשיו במכס צריכים מראש שמאות אישית של היבואן

עולה במוחי הקודח רעיון להזמין את זלטין כשמאי :oops:

תמונות?

בדרך

מירוצי מכוניות

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אז כך

האוניה עם הקונטיינר תקועים בפורט סעיד עד סוף החודש

קיבלתי מכתב של חברת הספנות כולל מספר הקונטיינר ושטר המטען המאמת את האיחור הצפוי לאשדוד (זלטין תרגע:roll:)

רשיון היבוא שניתן לי בחודש דצמבר תוקפו מסתיים בסוף חודש זה

שאלה למומחים

להגיע לשחרור עם המסמכים האמורים לעיל? או לשלוח שוב בקשה מחודשת להארכת תוקף רשיון היבוא?

אשמח לקבל תשובות

דני

מירוצי מכוניות

פורסם
רשיון היבוא מותנה בד"כ עד סוף השנה האזרחית. אולם היות שאנחנו לפני סוף השנה, אז הוא "מוארך" ל 3 חודשים.

פשוט צריך לחשוב במחשבה בירוקרטית ואז הכל מתבהר ....:brickwall:

 

אז כך

האוניה עם הקונטיינר תקועים בפורט סעיד עד סוף החודש

קיבלתי מכתב של חברת הספנות כולל מספר הקונטיינר ושטר המטען המאמת את האיחור הצפוי לאשדוד (זלטין תרגע:roll:)

רשיון היבוא שניתן לי בחודש דצמבר תוקפו מסתיים בסוף חודש זה

שאלה למומחים

להגיע לשחרור עם המסמכים האמורים לעיל? או לשלוח שוב בקשה מחודשת להארכת תוקף רשיון היבוא?

אשמח לקבל תשובות

דני

תבקש ארכה ותבהיר מדוע, מובארכ אשם. אין לדעת מתי העיכוב יסתיים , גם אם לדעת חברת הספנות יש צפי.

כאילו חסר מכשולים.

 

הכנסתי את חליפת האיומים לארון

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כתבתי מכתב לגובה המכס בו ציינתי את תולדות הסכסוך הפוליטי המצרי מזמן פארוק ועד מובארכ הגורם למשלוחים מפורט סעיד להגיע באיחור לאשדוד מקווה שיבינו

אמשיך לעדכן

מירוצי מכוניות

פורסם

מדינת ישראל ממוקמת בין איסטנבול לריאד תרתי משמע

המכתב ששלחתי למכס? מעניין אותם כקליפת השום,לך למשרד התחבורה,חייגתי כוכבית ,5678 איזה שרות חלום, שלחו אותי למשרד הרישוי לעמדה אחת.

אין לי רכב אני אומר לגאון,:evil: אני צריך חידוש לרשיון יבוא,לא משנה הוא עונה לי לך לשם יהיה בסדר.

בקיצור מפעילים את מי שצריך,זה שצריך מהמהם ושולח אותי לפקס,ומייל למשרד התחבורה

המשך יבוא.....:lol::lol:

מירוצי מכוניות

פורסם

דני עזוב אותך מ *5678

יושבים שם סטודנטים נחמדים אבל ממש לא מבינים בכלום

הם בעיקר מוציאים כפל רשיון נהיגה / רשיון רכב.

כל דבר שהוא מעט יותר מסובך התשובות שיתנו לא אמינות כקליפת השום.

 

אתה צריך להתקשר למחלקת יבוא אישי שנמצאת ברחוב המלאכה בת"א (משימה לא קלה בכלל)

יש שעות וימים שבהם אפשר להתקשר , וגם אז צריך להיות בעל סבלנות רבה ועצבי ברזל.

וכמובן לא רבע שעה לסיום המענה הטלפוני כי אז הם כבר רואים את הסוף ולא תמיד עונים, תנסה קצת אחרי התחלת המועד ולא לוותר , בסוף עונים.

 

(פעם התקשרתי במועד ולאחר שענו לי אמרו לי תתקשר מחר, אמרתי מחר אין מענה טלפוני , אמרו לא נורא תתקשר מחר...)

 

בהצלחה

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

ולחשוב שהכנסתי את האוטו שלי לבריטניה מישראל על אוניה בלי שום אישור ייבוא.

שאלתי אגב אם אני צריך אישור כזה והסבירו לי באדיבות במשרד הרישוי המלכותי שאם כל אחד שמכניס מכונית בייבוא לבריטניה היה צריך טופס אישור ייבוא אז כל עובדי משרד התחבורה של בריטניה היו צריכים להפסיק את מה שהם עושים ולבדוק את האישורי ייבוא מהבוקר עד הלילה.

 

לא אישור ייבוא

תשלום מע"מ ומס על סמך ערך הרכב שאני הצהרתי עליו.

ללא פתיחת מכולה.

לא היה צורך בטופס רישוי מקורי. לא היה צורך בתרגום כי במספרים אנחנו עשר, ואת רשות הרישוי מענינות רק הספרות.

טסט רגיל - ללא בדיקת מעבדה.

סע לשלום.

כל זה בארץ שהמציאה את הבירוקרטיה.

 

לפני שכולם אומרים איזה כיף לך לא לשכוח שהייתי צריך להוציא את האוטו ממדינת ישראל.

אחד השיאים היה בדיקת מכס לפני היציאה כולל הסרטת סרטון של 20 דקות בעלות של כ-750 שח.


×
×
  • תוכן חדש...