Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יגואר


דני לוי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פרק שני

המכס מתקשר אלי הבוקר (האמת? הם היו מאד אדיבים) ומודיעים לי כי השמאי שלהם יהיה בשטח תוך 15 דקות ואני מוזמן להצטרף לבדיקה, (אני בת"א הם באשדוד,גם עם טיל "פרשינג "אני לא מגיע בזמן) כאילו מה? הודעתי להם שיבדקו בלעדי.

השמאי שהגיע לשטח בנוכחות נציג המכס ונציג עמיל המכס שלי הוא להפתעתי..... לא ניחשתם. שלמה כרמלי.

בשיחת ועידה הוא כבר קובע שהרכב שווה פי ארבע מהמחיר המוצהר, מה הקשר? אלוהים יודע.

ביקשתי ממנו בנימוס להכין את הדו"ח למיטב הבנתו המקצועית וניפגש בהמשך.

רק לידיעה מחירון קראוס 2010 (זה תאריך הקניה של הרכב ) איננו פי 4 מהשווי ששילמתי.

המשך? יגיע גם יגיע

מירוצי מכוניות

פורסם

השמאי קבע פי ארבע בגלל שזה יגואר. להבנתו יגואר זה רכב יקר וזה לא משנה עם מדובר בXJ6 או ה-D-TYPE שסטירלינג מוס נהג בה בלה-מנס.

כל זה לפני פסח שזהו חג שמזכיר איך עם ישראל יצא מעבדות לחירות אלק.

פורסם

דני

 

מזלך שהשמאי מכיר רק את ארבע הבנים של ההגדה ולא את עשר המכות.

 

ואת פתח לו...

 

 

את קראוס והראהו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כרמלי זה גם השמאי שהעריך לי את האוטו... (ההוא בסמלון שלי מימין) במחיר למעלה מכפול ממחיר הקנייה וכפול ממחירו בקראוס.

 

העצוב הוא שכששאלתי את אותו שמאי האם הוא מכיר בכלל את האוטו והאם הוא כבר העריך מכוניות מהסוג הספציפי הזה, הוא ציין בפניי ואני מצטט "בטח, כבר שחררתי כמה כאלה בנמל חיפה". כמה כאלה? כמה??? לידיעתי לא יובאה עוד קורבייר לארץ בשנים האחרונות ובטוח שלא כמה ובטח ובטח שלא כולן גם הגיעו לצפון ונבדקו על-ידו...

 

ראוי לציין גם את איש המכס שראה את האוטו ואמר בקול "אהה.... שתי דלתות... קופה... מכונית ספורט" :roll::roll: מה שהמחיש לי שהם ממש לא מבינים מה הם מעריכים שם, אלא אם הוא יודע משהו ששברולט לא יודעים והקורבייר היא מכונית ספורט :lol:

 

כמובן שנלחמתי על זה ושילמתי בסופו של דבר בדיוק לפי המחיר ששילמתי בפועל.

 

חשוב לזכור בעבודה מול המנגנונים האלו... אל תהיו צודקים, תהיו חכמים.

 

בהצלחה!

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

הכסוי שקניתי ליגואר הוא מבד עמיד וחזק ,יש לי עם מה לנסוע,בפקולה למשפטים כבר למדתי כמה דברים,הרכב יעמוד שם כמה שצריך עד גמר המלחמה (עם תהיה)

אני אמתין לדו"ח.

אגב שאלתי אותו אם הוא רוצה את מחירון קראוס הוא טען שאין צורך

 

ישה ברוך הבא

מירוצי מכוניות

פורסם

פרק שלישי ,סאגת הצמיגים

ובכן לאחר בדיקת השמאי כרמלי והתבטאויותיו שהרכב שהבאתי הוא לפחות רולס רויס מתצוגה (הוא גם שימש את המלכה אליזבט)

בא סיפור מדהים חדש

בתוך הרכב הבאתי 5 צמיגים לרכב אספנות (כאלה עם פס לבן בדופן), מלאתי לפי החוק רשיון יבוא נפרד,הצהרה,חשבונית,צילום רשיון הרכב,צילום ת"ז,תעודת יושר,מספר נעליים וגיל ,התבקשתי להעביר את הפרטים למשרד התחבורה לצורך אישור למכס לשחרר.

תשובת משרד התחבורעעעע.(הגיעה מיידית), נא לפנות למכון התקנים.

גם ממרום שנותי אני מצליח להיות מופתע ,מכון תקנים?

נראה לאן העינוי עוד יגיע

מחר נפעל

מירוצי מכוניות

פורסם

וואו. אני חייב להגיד שעד עכשיו ממה שסיפרת, אני די מזועזע.

איזה מדינה הזויה יש לו :?

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

זה פשוט מדהים כל פעם מחדש אנחנו גרים ברפובליקת בננות בעולם השלישי.

אין כללים ברורים ואיש הישר בעינו יעשה. התרגיל הוא כזה:

בהתחלה מטרטרים אותך ומנסים להתיש, בהמשך מוציאים שומה גבוה בסכום לא סביר

וזאת מתוך הנחה שבהמשך יעשו הנחה כל שהיא ואז אתה תגיד "יכול להיות יותר גרוע"

ותשלם את הסכום המופקע שהם דורשים. עולם שלישי כבר אמרתי?

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם

פעם כתבתי

שאחד השינויים שצריכים להיות זה שמועדון ייקח על עצמו את כל הטיפול בנושאים כאלה ואחרים

זה נראה ונשמע אחרת.

מקולגות כבר שמעתי אתמול שלמשל בנושא צמיגים לרכב אספנות אין חובת מכון תקנים אלא זה תלוי איך קמה הפקידה בבוקר.

וכשאין כללים אחידים וברורים ככה זה נראה.

פשוט חבל

מירוצי מכוניות

פורסם

המשך......

מכון התקנים,איש חביב וסבלני עונה לי ומפליג בסיפורים של נוכלים שמנסים לשקר ולרמות (נו טוב תתחילו בנשיא ,ראש ממשלה,שר כזה או אחר) לכן קבעה התקנה שכל צמיג מיובא לישראל חייב בדיקה במעבדה מוסמכת,אמרתי לו אבל כדי להתאים את הצמיג לרכב המיובא אתה מבקש רשיון רכב,אין עדיין רשיון רכב, הרכב בתהליך שחרור, זלטין, כרמלי, מכס, ערעור בית משפט,לך תדע, אז מה עושים?

תפנה למשרד התחבורה הוא עונה ,אבל הם הפנו אותי אליכם אני מנסה להבין (כבר 16 כדורי רגיעון לקחתי, קיבלתי רעלת בירוקרטית)

האיש הנחמד מהמהם ועולה לו הברקה:"יש מישהו במשרד התחבורה תיגש אליו,אין קבלת קהל שם אני אומר לו קח מספר טלפון תנסה

ניסיתי נכון אין תשובה או תפוס,איפה המעכרים?

עכשיו יש כוכב חדש לפנות אליו מר ראובן ברדה, נו נראה היום מה תהיה התוצאה.

לא נראה לי שהים יקרע לפני פסח:evil:

מירוצי מכוניות

פורסם

בהצלחה עם ברדה,עוד נגד שקיבל ג`וב שאין לו שמץ של זיקה או ידע בנושאי מוטריקה.

פשוט גועל נפש,הזמנתי צמיגים לאוודי ופשוט החזרתי אותם חזרה בגלל הכיסלים האלה במשרד התחבורה.

צריך להלחם בהם ובאור ירוק ובמכס,הם הורסים לנו כל תרבות מוטרית אפשרית במדינה הזאת.

גהנום ירוק.

פורסם
בהצלחה עם ברדה,עוד נגד שקיבל ג`וב שאין לו שמץ של זיקה או ידע בנושאי מוטריקה.

פשוט גועל נפש,הזמנתי צמיגים לאוודי ופשוט החזרתי אותם חזרה בגלל הכיסלים האלה במשרד התחבורה.

צריך להלחם בהם ובאור ירוק ובמכס,הם הורסים לנו כל תרבות מוטרית אפשרית במדינה הזאת.

 

אתה מדבר על ה-אאודי R8 ששמעתי שהלבשת על אי תנועה באיילון?

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

אני רואה שממש ממש עניינתי אותך שהחלטת לבצע בדיקת רקע

מקיפה ? שכרת שרותי חברת חקירות?

בכל מקרה,למען הסר ספק,פרטי המיקרה הינם שאיזה נהג בלי שכל בקודקודו

או הגיון בריא פשוט נתקע עם וולבו לבנה עם כתמי חלודה גרוטעה מסוף שנות ה70(גם כן עוד "אספן"),

באמצע איילון ולא טרח להציב שלט משולש אזהרה.

כדאי למנוע תאונת שרשת הייתי צריך לסטות לצד הכביש,

נגמר בשיפשוף קל לרכב.

העיקר היה לו סיטיקר חייך הכל לטובה,

אני לא דוגל בלנבל את הפה,

אבל אני עד היום מאחל לו ולוולבו מאותגרת אספנות אי אילו איחולים

גהנום ירוק.


×
×
  • תוכן חדש...