Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יגואר


דני לוי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המשך סאגה

לפעמים יש גם קרן אור, הצמיגים לפחות אושרו

מחכים לזלרמלי (זלטין כרמלי)

חג שמח וכשר:lol:

 

מאחר וגם אני מתכנן להביא צמיגים לרכב אספנות, אשמח אם תפרט כיצד נפתרה בעיית הצמיגים. אפשר גם בהודעה פרטית.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתמול נסעתי לאשדוד לשחרר את הרכב היתה חסרה חותמת בגייטפס, חזרתי בלי הרכב

היום אסע שוב (יש כבר חותמת) נראה מה יילד יום

מחר בעזרת השם אכתוב את קורות העלילה

מירוצי מכוניות

פורסם

דני אני במתח, יש לי אלפא בדרך ומלחיצים השמאים האלו.

ספר, ספר...

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

מזל טוב

 

לא מצליח להירדם כבר כמה ימים מהמתח!!

 

ממתין לשמוע את הסיפור הקפקאי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ראשית מעשה בכוונה תחילה,הפדיחה הראשונה היתה ליפול למתק שפתיים של אומן יחסי ציבור שהקיף את עצמו באתר מדהים של חברת שילוח שאתה רק יכול להתרשם שהוא שותף של אונסיס לפחות שם היתה נפילה ראשונה.

האיש חברה של אדם אחד פרילנסר (אגב בחור חביב) שאין ולא היה לו מושג בכל נושא יבוא רכבי אספנות.

כולנו יודעים שתמיד בתוך תא המטען של הרכב מביאים אי אילו פריטים וחלפים ראשוניים לתחילת תיקון,כך נהגתי

העברתי לעמיל המכס את חשבוניות הקנייה של החלפים המקוריים ששולמו בכרטיס אשראי בארה"ב,כל המסמכים הרלוונטיים ליבוא הרכב וציפתי לזלטין.

עמיל המכס "המומחה" טען שהשתנו במכס התנאים ואין צורך ברשומון יבוא לחוד עבור החלקים הנילווים,זהו שחרור וירטואלי ואין מה לדאוג

אני שעמדתי על קוצו של יוד נתתי לבחור להוביל וכך התחילה מסכת היסורים.

אתם מבינים שזו רק הקדמה?

הרכב הגיע לאשדוד אוכסן ב"קונטרם" והמתין לשחרור,טופס ראשון מגיע מעמיל המכס ובו דרישה לתשלום לפי הצהרה שלי

אני מבחין תיכף בטעות, אחוזי המכס הם מעל 130%,טלפון נזעם לעמיל המכס מתחיל דיון (פה כבר נדלק פנס אדום)הגיעו בפקס כבר 3 דרישות שונות ולבסוף הטופס הנכון (חסכון ראשון 10000 ש"ח).

דרשתי מעמיל המכס לבדוק מדוע אין דרישת מכס לחלפים הנמצאים ברכב? אל תדאג אין צורך הוא עונה לי,אני מתעקש והוא בשלו

השיחות מוקלטות,פרנויית זלטין שלי.

שולחים שמאי אני ממתין לזלטין מגיע כרמלי ,אני דורש להיות בבדיקה עמיל המכס מבטיח,נו אז מה? מודיעים לי 10 דקות קודם

אני מתעקש לדבר עם השמאי בטלפון ומנחה אותו לבדוק מקומות מוצנעים ברכב שזקוקים להלחמות ולהסרת חלודות.

כרמלי מתלהב מאד מהרכב "שווה לפחות פי 4 מההצהרה הוא אומר לי בסלולר,אני עונה לו ניפגש בשמחות קניתי כיסוי של 400$ הוא יחזיק את הרכב בבונדד גם 5 שנים עד גמר התביעה שאגיש.

עוברים ימים ואני מתבשר שיש לי קנס של 11000 ש"ח על כך שלא הצהרתי על חלקי החילוף ברכב,טלפון נזעם לעמיל המכס ואיום מיידי בתביעה שולח אותו זריז למכס,עוברים ימים על ימים. (הרכב הגיע ב2 לאפריל) כל פעם הוא מבקש ממני סכומים אחרים ואני בשלי על מה ? למה? וכמה? אין תשובות.

בינתיים אני מוציא אישור משרד התחבורה לצמיגים אני מקבל לאחר מסע תלאות קצר וקצת חנדל'ה (בכל אופן בתחום)

בינתיים יוצא ממני מכתב רשמי לחברת עמילות המכס בו אני מתריע שאגיש נגדם תביעה על חוסר מעש,חוסר ידע,ועל כל יום אחסנה מיותר

המזל שלי היה שחתמתי לעמילות המכס על כתב ייפוי כוח ולמה? כי המוביל הנחמד ,ההוא הפרילנסר,חתם הסכם עם עמילות המכס והקשר המשפטי למזלי מולם התבסס על אותו ייפוי כוח אחרת? לך חפש את הפרילנסר שחטף ממני עשרות טלפונים בדקה כל יום.

אני מתבשר לתדהמתי שכרמלי השמאי אישר לי את ההצהרה של הרכב ואין צורך במכס נוסף השמחה שלי מתחלפת תוך דקה כשאני מתבשר על כך שהוא גם בדק ותמחר את חלקי החילוף שהיו לי ברכב בסך של 11500 ש"ח איך? מה פתאום? באיזה זכות? שלם וקח את הרכב מודיע לי עמיל המכס ,לא מוציא את הרכב עד שתביא לי נתונים על מה ולמה,יש לי "גייטפס" הוא מנסה ל"שחד" אותי שירקב הרכב שם אני מודיע לו.

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...