Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

הבנתי שהלך לי ראש מנוע באוטו.

הסיבות לכך: האוטו מתחמם לאחר נסיעה של רבע שעה.

יש שמן במיכל איבוי של המיים.

 

המנוע הוא 16V ,קרבורטור.

 

כמה עולה ראש מנוע לרכב כמו שלי?

האם אפשר לקבל המלצה למוסך טוב?

 

תודה

ניב.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

שלום רב !

שקול פעמיים, האם כדאי כלכלית, לבצע שיפוץ ראש ברכב זה, שרגיש מאד למי ברז, אשר גורמים לאכילת מעברי מים בראש ובבלוק, ומכאן ניתן להסיק, שמלוי ראש מנוע אפשרי, אך מלוי מעברי מים בבלוק בלתי אפשרי, לכן החלפת ראש מנוע היא ברכה לבטלה.

מומלץ שתתחיל לחפש מנוע מיבוא.

ערוך חיפוש בנושא החלפת ראש מנוע או מנוע באפלאוז, קימים שרשורים רבים בנושא. קרא כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=213740

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם יש שמן במיכל עיבוי ואין מים בשמן תבדוק את הקולר שמן איפה שהמסנן שמן מנוע נמצא יתכן והוא פרץ.

וצביקה צודק באפלאוז רוב הסיכויים שאי אפשר לתקן את הבלוק. ברוב המקרים צריך להחליף מנוע.

פורסם

סתם לידיעה - איזה מים מילאת כל התקופה ?

 

לדעתי שווה לבדוק אם הבעיה בראש או במנוע או בשניהם, לפי זה תבין במדויק את גודל תקציב הנזק.

פורסם

שלום רב !

לוי שואל האם הרכב בעל גיר אוטומטי או ידני?

השאלה מתבקשת , בגלל תופעה מוכרת של חדירת שמן מנוע דרך הקולר לרדיאטור ומכאן השמן שצף במים.

החלפת הקולר או ביטול צנרת המים אליו, תפתור לפחות זמנית את הבעייה, לכן אין לרוץ מיד ולהחליף מנוע, או לפרק ראש מנוע.

מוסך מקצועי אמין ומיומן יאתר מיד את הבעייה, ואמור לפתור אותה בצורה היעילה ביותר והזולה ביותר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לוי,אנשים עם ראש על הכתפיים בולטים מאד בפורום, גם בין אלפי התגובות שנצפים ונקראים על ידי, ואותך קלטתי מיד.

מבלי להכיר את פרצופו של הבן אדם מאחרי שם המשתמש פיתחתי מיומנות של חיבור בין הניק ניים לסוג הרכב שלו, ולוי מתחבר לי תמיד עם אפלאוז , האם אני טועה?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
לוי,אנשים עם ראש על הכתפיים בולטים מאד בפורום, גם בין אלפי התגובות שנצפים ונקראים על ידי, ואותך קלטתי מיד.

מבלי להכיר את פרצופו של הבן אדם מאחרי שם המשתמש פיתחתי מיומנות של חיבור בין הניק ניים לסוג הרכב שלו, ולוי מתחבר לי תמיד עם אפלאוז , האם אני טועה?

בברכה

צביקה

 

צביקה,

 

הרשה לי להחמיא לך, אני מאוד נהנה לקרוא את התגובות שלך בפורום, התגובות שלך מקרינות יסודיות, רמה מקצועית גבוהה ורמת כושר ניתוח גבוהה.

 

בברכה,

 

דורון.

פורסם

דורון לוי, שלום רב !

חן חן על המחמאות, עשית לי את היום, ואין מתנת יום הולדת טובה מזה, ליום הולדתי שחל היום,בנוסף לברכות שקיבלתי היום.

מוקיר ומעריך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
דורון לוי, שלום רב !

חן חן על המחמאות, עשית לי את היום, ואין מתנת יום הולדת טובה מזה, ליום הולדתי שחל היום,בנוסף לברכות שקיבלתי היום.

מוקיר ומעריך.

בברכה

צביקה

 

מזל טוב ליום הולדתך !!! מאחל לך הרבה בריאות, הרבה אושר ופרנסה טובה.

 

בברכה,

 

דורון.

פורסם

היי, כמו שכבר הזכירו קודמיי, החלפת מנוע בלבד, אם תבצע שיפוץ ראש, עניין של זמן עד שהרכב יעצור ותחליף מנוע.

 

צביקה ודורון, אם זכרוני אינו בוגד בי, הרכב של ניב בעל גיר אוטומט.

 

עדכון:

כדי לבצע וידוי הריגה ביצעתי בירור, הרכב אכן בעל גיר אוטמט.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לוי וצביקה באפלאוז קיים חוץ מהקולר גיר, גם קולר שמן מנוע כמו ברכב צרפתי דיזל. המסנן שמן יושב עליו ואם הוא נפרץ יהיה שמן מנוע שחור במים.

פורסם
היי, כמו שכבר הזכירו קודמיי, החלפת מנוע בלבד, אם תבצע שיפוץ ראש, עניין של זמן עד שהרכב יעצור ותחליף מנוע. מדוע מנוע?

 

צביקה ודורון, אם זכרוני אינו בוגד בי, הרכב של ניב בעל גיר אוטומט.

עדכון:

כדי לבצע וידוי הריגה ביצעתי בירור, הרכב אכן בעל גיר אוטומטי.

 

אור שלום רב !

גם אני ביצעתי וידוא הריגה, ווידאתי שרכב בעל גיר אוטומטי, מה שמחזק את השערתי

לגבי פריצת שמן לרדיאטור, לכן אבחנתך כמנוע בשלב זה עד לוויוא של בעל הרכב במוסך שגוייה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...