Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי צביקה, אני לא עסקתי באבחון התקלה, אני הדגשתי שאם קיימת בעיה במנוע או בראש, יש להחליף מנוע בשלמותו ולא לנסות לשפץ.

 

תחושה אישית שלי אומרת שהוא יצטרך להחליף מנוע או לזרוק את הרכב, אבל בוא נראה, אולי אני טועה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

תודה רבה לכם על התגובות!!

צביקה ואור תודה.

 

במהלך הנסיעות שלי השבוע, הרכב לא התחמם כלל, אך הייתי צריך למלא מים לפני כל נסיעה, כי המיים במיכל האיבוי פשוט התרקונו לאחר 30-40 ק"מ של נסיעה.

 

והמים שאני משתמש בהם הם מי ברז- הפסקתי להשתמש במים ירוקים לפני שלושה חודשים.

 

תודה וצום קל

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

ניב שלום רב !

והשאלה המתבקשת מה וכיצד אתה פועל לחפתור את בעיית חוסר המים ברדיאטור(מכסה/ נזילה!), ומדוע אתה משתמש במי ברז?!

בברכת צום קל ומהיר.

 

 

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלוםם , סורי שאני ניכנס בשיחה רציתי לשאול שאלה ..

יש לי דייהטסו אפלאוז שנת 1998 גיר רגיל לפני יומיים פתחתי את הפקק של השמן וראיתי שיש לי שכבה לבנה הבנתי שהלך לי ראש מנוע אבל הרכב לא מתחמם בכלל, המפלס של המים לא יורד (אנטיפריז) ולא רואים שמן ברדיאטור, לא יוצא עשן לבן ..

 

אם בבקשה מישהו יכול לתת לי הצעה כלשהי מה לעשות אני אשמח מאוד

 

תודה ועוד פעם מצטער שניכנסתי לשיחה :roll:

פורסם

דיוויד שלום רב, וברוך בואך לפורום 1

במידה ולא קיים חוסר במערכת הקירור/ רדיאטור

ומפלס השמן לא עולה, הסר דאגה מליבך, הנשם סתום ו ונוצר עבוי, הגורם לטיפות מים ההופכים לטיפות ומתרכזים בפתח מלוי השמן, דאג לנקוי הנשם נגב את החלק הלבן בשמן וסע לשלום, התופעה נגרמת לרוב במכוניות שנוסעות נסיעות קצרות , נסיעות של עצור וסע, ושהמנוע לא מספיק להגיע לטמפרטורת עבודה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
החלפת הקולר או ביטול צנרת המים אליו, תפתור לפחות זמנית את הבעייה, לכן אין לרוץ מיד ולהחליף מנוע, או לפרק ראש מנוע.

 

צביקה שלום,

השאלה לגבי רכב אחר לגמרי, (קרייזלר נאון) אבל האם אפשר לנתק את קולר ש' גיר מבלי לדאוג לשלומו של הגיר?

הרי היצרנים התקינו אותו מסיבה כלשהיא.

פשוט, החלפת ק"ש ברכב המדובר עולה על מחיר הרכב. אפשר לבצע מעקף ולישון בשקט?

תודה מראש

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

נתקו שלום רב !

אני התייחסתי בתגובתי המצוטטת לעיל לגבי אפלאוז בלבד ולא לגבי קרייזלר ניאון שאינו מוכר לי, וכוונתי היתה, באופן זמני בלבד, וזאת על מנת לבודד את הבעייה, ולשלול בעייה במנוע, עדיין לא התקבל עדכון מבעל הרכב, ואני ממתין בסבלנות לממצאים שהתגלו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לנטקו קולר גיר אסור לבטל ליותר מחצי שעת נסיעה. קולר שמן מנוע זה פחות בעיה. גיר בלי קירור המוח שלו יתפס. ויש מצב שהוא לא יעבוד יותר. ואז צריך להחליף את המח קומפלט.

×
×
  • תוכן חדש...