שלוםם , סורי שאני ניכנס בשיחה רציתי לשאול שאלה ..
יש לי דייהטסו אפלאוז שנת 1998 גיר רגיל לפני יומיים פתחתי את הפקק של השמן וראיתי שיש לי שכבה לבנה הבנתי שהלך לי ראש מנוע אבל הרכב לא מתחמם בכלל, המפלס של המים לא יורד (אנטיפריז) ולא רואים שמן ברדיאטור, לא יוצא עשן לבן ..
אם בבקשה מישהו יכול לתת לי הצעה כלשהי מה לעשות אני אשמח מאוד
תודה ועוד פעם מצטער שניכנסתי לשיחה