Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מתחיל לחפש עכשיו יונדאי גטס ידנית שנתונים 2003-2004 ורציתי כמה המלצות על הרכב הנ"ל

איך הרכב מבחינת אמינות?

הוא באמת שתיין דלק כמו שאומרים(ראיתי שאומרים את זה על האוטומטית במיוחד אבל אני מחפש ידנית)?

אפשרי למצוא אחת שמורה במחיר של עד 20 אלף ₪?

יש טעם להתעסק עם כאלה שהיו בליסינג או השכרה?

יש אפשרות להוריד קילומטרג' בלוח שעונים דיגיטלי?(חשוב לי לדעת כי אי אפשר לדעת מה אנשים עושים היום)

עוד המלצות על הרכב יתקבלו בברכה

יום טוב

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רכב קטן שצורך דלק כמו רכב גדול. באוטומט כמו אוטומט גדול, בידני כמו ידני גדול.

 

אז עדיף כבר אוטו גדול 8) .

 

רובן המוחלט מהשכרה או ליסינג, נראה אותך מוצא אחת פרטית בכלל.

 

כן, יש אפשרות להוריד ק"מ בדיגיטלי.

 

כן, הוא אמין למדי. אתה קונה אותו די בסוף הדרך, אחרי שהוא עבר 2-3 שנים בהשכרה + כמה שנים טובות כפרטי. קח את זה בחשבון.

 

אין המלצות על הרכב כי הוא נחות בכל פרמטר כמעט, רק רכב אחד יכול להיות יותר גרוע וזה שברולט אביאו.

פורסם

תודה על עזרתך,

התקציב שלי הוא 20 אלף ₪ אני רוצה שנתון חדש כדי להגיע כמה שפחות למוסך

הבנתי שידנית עושה 1 ל 13 זה נכון?!

אלטרנטיבה טובה בשנים הללו 2003-2004 לא קיימת

לקנות רכב כמו שרייד 98-99 לא בא בחשבון כי זה רכב 12 שנה על הכביש

פורסם

הלו ד"ר, הכל בסדר? :roll:

הגטס הידנית לא "שתיינית דלק". זאת אומרת, היא כן שותה דלק, כמו כמעט כל המכוניות האחרות על הכביש, אבל צריכת הדלק שלה לא ממש גבוהה.

הבעיה העיקרית של הגטס הידנית היא רמת האבזור הנמוכה בה נמכרה, שכוללת מעט מאוד אבזור בטיחותי (ללא ABS וכרית אוויר אחת).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
הבעיה העיקרית של הגטס הידנית היא רמת האבזור הנמוכה בה נמכרה, שכוללת מעט מאוד אבזור בטיחותי (ללא ABS וכרית אוויר אחת).

 

למען ההגינות צריך לציין שבאותם שנים הגיע גם דגם "ספורט" 1600 עם 3 דלתות ,גיר ידני ואיבזור מלא.

 

ובדור השני של הגטס (2006+) דגם ידני הגיע הרמת איבזור גבוהה יותר מדגם GLF האוטומטי.

 

 

פורסם

תודה לכולם,

האיבזור לא מפריע לי כך כך את האמת

מספיק לי 2 חלונות חשמל מקדימה וכרית אויר אחת

הרכב הולך לשמש כרכב רביעי בבית שיעשה בממוצע 40 קילומטר ביום

אני צריך חוות דעת על הרכב הנ"ל בכללי?!

ואיזה אופצויות אחרות יש בשנים הללו בסכום דומה(רק לא פונטו!!!)

פורסם

אתה אומר "רק לא פונטו" בגלל ניסיון אישי שיש לך עם הרכב או שגם אתה ניזון מהלך הרוח הישראלי הקלוקל הקורא להתרחק מפיאט כמו ממחלה. אם אתה שואל אותי, בתור מי שבמשפחה שלו יש שתי פונטו-ספייס (2001 אוטומטית ELX, ושנת 2002 ידנית SX) מדובר במכונית מצויינת. באופן יחסי היא מאוד מפתיעה מבחינת האמינות שלה, הטיפולים סבירים, היא חסכונית מאוד והיא הרבה יותר מאובזרת מהגטס המפורקת שתמצא בתקציב כמו שלך.

Toyota Hilux Adventure 2019

Toyota Corolla GLI 2006

פורסם
אתה אומר "רק לא פונטו" בגלל ניסיון אישי שיש לך עם הרכב או שגם אתה ניזון מהלך הרוח הישראלי הקלוקל הקורא להתרחק מפיאט כמו ממחלה. אם אתה שואל אותי' date=' בתור מי שבמשפחה שלו יש שתי פונטו-ספייס (2001 אוטומטית ELX, ושנת 2002 ידנית SX) מדובר במכונית מצויינת. באופן יחסי היא מאוד מפתיעה מבחינת האמינות שלה, הטיפולים סבירים, היא חסכונית מאוד והיא הרבה יותר מאובזרת מהגטס המפורקת שתמצא בתקציב כמו שלך.[/quote']

 

אם אמינות מצד פיאט מפתיעה אותך, זו אולי תשובה לשאלה. אם פיאט אמינה ככלל- זה לא אמור להפתיע אותך.

פורסם

מספר אנשים שהיה להם פונטו אמרו לי פשוט לא להתקרב(הילוך שני דפוק,האוטו מתחמם ,הגה חשמלי בעייתי, מדחס של מזגן הלך לעולמו) זה דוגמא מכמה רכבים ומשום מה כולם אומרים לי אותו דבר,לא נראה לי שאני יתקרב לפונטו.

עוד המלצות על רכבים יתקבלו בברכה

וחוות דעת על הגטס 2003-2004 הידנית ממקור ראשון(משהוא שהיה בעלים של רכב כזה או כרגע בבעלותו)

תודה ויום טוב

פורסם
אם אמינות מצד פיאט מפתיעה אותך, זו אולי תשובה לשאלה. אם פיאט אמינה ככלל- זה לא אמור להפתיע אותך.

צודק לחלוטין, כשלתי בלשוני. :-)

 

התכוונתי שהיא מפתיעה באופן יחסי לשם הנורא שנוצר לה ולשאר האיטלקיות בארץ כזה מגיע לאמינות.

Toyota Hilux Adventure 2019

Toyota Corolla GLI 2006

פורסם

אני הצלחתי להוציא 1:10 מגטס אוטומטית בדגם שאחרי מתיחת הפנים (2006) עם המנוע המעודכן (וגם זה עקב נסיעה עירונית סופר חסכונית). נאמר לי שהדגם הקודם היה שתיין רציני אז אני מאמין ש-1:10-11 לדגם הידני זה הגיוני.

 

בקיצור, אם כל מה שאתה מחפש זו תחבורה בסיסית ב-20K ש"ח אז אין רכב אחר שיתן לך שנתון כזה גבוהה בתקציב הזה. היתרון היחיד של הגטס זה שהחלפים שלה ממש זולים. אני עשיתי טיפול גדול ב-650 ש"ח (ללא טיימינג). אני שמעתי שמועות שמנועים הולכים ב-120K ק"מ וגירים אוטומטים ב-100K ק"מ אבל אני לא יודע כמה השמועות האלה נכונות. מכיוון שמדובר ברכב דיי נפוץ אני גם מאמין שלא תהיה בעיה להשיג מנוע מפירוק מקומי בזול.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

השכרתי גם את הגטס הידנית וגם את האוט'.

האוט' שתיינית דלק בלתי נלאית.

דווקא הידנית היתה חסכונית מאוד כשנהגתי בצורה רגועה [אני מאמין שהגעתי ל 1:14 ].

הבעיה שלי עם הגטס היא חוסר הנוחות שלו והאחיזה שלו דומה לרכב שנוסע על הקרח.

הייתי ממליץ לך לבדוק את ה 206 [לי יש את הרכב כרכב שני במשפחה והוא מאוד נוח ,חלקים בזול ונוסע לא רע].

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

תודה על עזרתכם,

צרפתיה כרגע גם לא באה בחשבון, בנוסף לזה ב20 אלף אני יביא 206 שנת 2000 במקרה הטוב וזה אוטו שכבר 10 שנים על הכביש עם שילוב שהוא צרפתי זה לא משהו!

הדיעות על הגטס מוזרות ביותר,יש כאלה שזורקים שהאוטו עושה 1 ל8 ויש כאלה אומרים שעושים 1 ל14 1 ל 13

יש הבדל רציני בין כמויות הדלק שאומרים שהאוטו שותה

יש למשהוא פה חוות דעת מניסיון עם גטס ידנית? וניסיון של כמה חודשים ולא יום עם רכב השכרה

תודה

פורסם
1:13 מגטס ידנית? בחלום הלילה.

 

אני מעריך שבסביבות 1:10 יהיה הגיוני ביותר. לא פחות מזה.

 

האם הייתה לך פעם גטס ועל סמך מה אתה לא מפסיק לכתוב את המספרים האלו, שאין להם כל בסיס ?

 

אני חוזר בפעם המיליון, גטס אוטומטית עם המנוע ה"ישן" מגיעה ל 1 ל 10 בקלות, ללא שום התחשבנות בדלק, בנהיגה רגילה, שכוללת נסיעה בתוך העיר ומחוץ לה, פקקים, מזגן פועל קבוע בקייץ ובחורף.

 

נמדד על פני עשרות אלפי קילומטרים (רכב של אחי).

 

עם גיר ידני הצריכה תהיה טובה יותר לפחות ב 20%, כך ש 1 ל 12-13 זה ריאלי לחלוטין.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...