Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלה בסך הכל תצלומי ריגול מעובדי מחשב,של הפסאט הבאה.ברור שאין מצב שתראה אותו בארץ,האוטו עוד לא הוצג רישמית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אלה תצלומי ריגול של הפאסאט הבאה אבל זאת היא הפאסאט הבאה למרות שלא הוצגה רשמית עדיין...

אני מניח שהיא תמכר בארץ החל מדגם 2006

פורסם
שילוב של הטויוטה והמזדה 3...

 

 

אם כך הם כנראה מצאו את השילוב המנצח למשפחומטית המובילה החדשה!

צפויה התנפלות אז כדאי להזמין כבר מעכשיו! :twisted:

פורסם
שילוב של הטויוטה והמזדה 3...

 

 

מאיפה הוצאת מאזדה 3?

עוד היית אומר שזה שילוב של סוסיתא כרמל עם יגואר XJ...

לקורולה הפרצוף אכן דומה...אבל איפה הטויוטה ואיפה הפאסאט... :lol:

פורסם
שילוב של הטויוטה והמזדה 3...

 

 

מאיפה הוצאת מאזדה 3?

עוד היית אומר שזה שילוב של סוסיתא כרמל עם יגואר XJ...

לקורולה הפרצוף אכן דומה...אבל איפה הטויוטה ואיפה הפאסאט... :lol:

 

אם היית מעיף מבט על הפנסים האחוריים של הפאסאט היית רואה מאיפה הוא הוציא

מאזדה 3 .

 

פאסאט : תכנס לאתר שהביאו בתחילת השירשור .

 

מאזדה 3 : mazda3_xx.jpg

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

הפאסאט הנ"ל קיבלה הרבה שילובים של הפולקסווגן פייטון בחזית שלה-כנסו לאתר פולקסווגן העולמי ותשוו.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

מעניין- הפאסאט החדשה משתמשת בגריל שדומה למשפחת אודי החדשה...

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם
שילוב של הטויוטה והמזדה 3...

 

 

מאיפה הוצאת מאזדה 3?

עוד היית אומר שזה שילוב של סוסיתא כרמל עם יגואר XJ...

לקורולה הפרצוף אכן דומה...אבל איפה הטויוטה ואיפה הפאסאט... :lol:

 

אם היית מעיף מבט על הפנסים האחוריים של הפאסאט היית רואה מאיפה הוא הוציא

מאזדה 3 .

 

פאסאט : תכנס לאתר שהביאו בתחילת השירשור .

 

מאזדה 3 : mazda3_xx.jpg

 

רק אני לא מצליח למצוא את ההבדלים ?

תמונה מצורפת..

123.gif

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...