Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תרשו לי להתערב.

מרק אתה רושם שטויות. תקן זיהום אויר אמריקאי וארופאי שונים. האחרון מחמיר יותר מבחינת ערכי 4 גזים מותרים בפליטה והראשון מטפל יותר בנושא אדי דלק ו NOX.

ישנם רכבים מדגמים ארופאים ויפנים שכלל לא הגיעו עם תקן EODB מלא עד שנת 2004 (אולי אך יותר ומשנת 2006 בטוח כי תקן יורו 4 התקבל בארץ), לא יודע ספציפית לגבי רנו אבל אני מקבל את דעתו של בעל מקצוע מומחה, שמתעסק עם הרכבים האלו יומיומית, מאשר את שלך.

 

חיישן נקישות הוא בהחלט רכיב שיכול לעשות צרות ולא בכל קלקול שלו הוא מדליק נורה או רושם קוד תקלה ודרך האבחון של ניתוק חיישן לניסיון, ולא רק של חיישן נקישות, הוא דבר בהחלט מקובל אצל טובי אנשי האבחון, שיכול לתת אינדיקציה טובה, אם יש ניסיון בדבר.

פורסם
אדון דני דין, אתה טועה.

 

 

1. תקן EOBD נכנס לשימוש בקונצרן VAG החל משנת 01/2000 ולא כפי שקראת בויקיפדיה.

 

למה הזלזול הזה במכונאים בפורום לא כולם שקועים בתוך המחשב והויקיפדיה כמוך. רוב המכונאים בפורום הזה חיים ונושמים מכוניות ולא קוראים עליהם בויקיפדיה כמוך.

 

2. ההבדל הטכני בין תקן OBD II לבין EOBD מינורי וזניח. לצורך הדיון בפורום אנחנו נוהגים להתייחס לתקן OBD II מכיוון שרוב האנשים מכירים את המונח הזה ולא JOBD (תקן יפני) או EOBD.

 

 

 

3. גם רנו יישמו בשנת 2000 את רוב קודי התקלות של התקן ברכבי רנו מגאן.

 

ישמו את זה בצורה חלקית ולא בכל כלי הרכב שלהם. כמו שדני דין אמר ברנו זה יושם במלואו במודלים מ2002.

 

4. לצורך הדיון זה ממש לא משנה איך נקרא לתקן, מכיוון שהתקשורת עם החיישנים והמפעילים השונים וגם דיאגנוסטיקה עצמית נעשית על-ידי מחשב ההצתה/הזרקה, לשמחתינו אופציה זו קיימת גם במחשבי רנו עם מערכת ניהול מנוע של חברת סימנס.

לכן במידה וקיימת תקלה בחיישן נקישות ברוב המקרים תופיע תקלה לאחר זמן מה או/גם פליטת המזהמים תשתנה וניתן לראות זאת בעזרת סורק אם זה סורק אוניברסלי או סורק ייעודי של הייצרן שלא תומך בתקן OBD II או EOBD.

 

הבדיקה שהצעת קרי הוצאת הפלאג של החיישן זו לא דיאגנוסטיקה אלא ניסוי וטעיה של מכונאים שעבר זמנם.

אני אישית לא הייתי נכנס למוסך שזו צורת האיבחון שלו מכיוון שעלות החיישן היא בסביבות 1500 שקלים.

 

מאיפה שלפת את המחיר האסטרונומי הזה מויקיפדיה? אם אתה לא יודע עדיף שלא תגיד

 

חיישן נקישות בודקים בדרך הבא !

1. איבחון בעזרת סורק.

2. בדיקת התנגדות של החיישן בהתאם להנחיות הייצרן.

3. הידוק החיישן במומנט מדוייק כפי שקבע הייצרן הינו אחד הדברים החשובים לפני שאר הדברים שרשמתי.

4. בדיקת מגעים וחייוט

5. המקצוענים יבדקו את החייישן עם סקופ.

 

על בדיקה עם פטיש גומי ואקדח הצתה שמעת?

 

שורה תחתונה הוצאת הפלאג של החיישן עלולה לגרום גם לאבחנה שגוייה לכן זו לא הדרך. בכול מקרה אני לא מתכוון להמשיך לדון בעניין מכיוון שכבר בתחילת האשכול צדקתי שהבעיה היא לא בחיישן נקישות והבעיה נפתרה לשביעות הלקוח לכן נמשיך לבעיות אחרות.

 

 

מרק 10 אתה ממשיך להתנשא ולזלזל פה במכונאים ובמקצוענים ללא סיבה רק כדי להבליט את עצמיך.

אדון דני שיש לו הרבה יותר ניסיון עם מכוניות ממך הציע פה רעיון שלדעתי היה עוזר לבחור לאבחן אם יש לו בעיה או אין לו בעיה עם חיישן נקישות בלי להסתבך יותר מדי.

פורסם
מרק 10 אתה ממשיך להתנשא ולזלזל פה במכונאים ובמקצוענים ללא סיבה רק כדי להבליט את עצמיך.

אדון דני שיש לו הרבה יותר ניסיון עם מכוניות ממך הציע פה רעיון שלדעתי היה עוזר לבחור לאבחן אם יש לו בעיה או אין לו בעיה עם חיישן נקישות בלי להסתבך יותר מדי.

 

זכריה,

 

אתה ממש......

 

 

 

 

עריכה מנהל - שאר תוכן הההודעה נמחק עקב קישקושים נוספים וטון לא ענייני.

איזה כייף לי :)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...