Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

ברשותי קורולה 2005

לאחרונה שמתי לב שאני לוחץ על הברקס כדיי להאט או לעצור

נשמעים רעשים מקדימה מעיין "פימפומים" שנפסקים בתום העצירה

יש לציין שהברקסים עוצרים כהלכה

 

אשמח לדעת מהי הבעיה

 

תודה

פורסם

סביר להניח שה- ABS נכנס לפעולה. לא ברור מהיא עוצמת הבלימה בה את לחוץ על דוושת הבלם, אך אם זה קורה גם בלחיצה מתונה יחסית, סביר להניח שהבולמים הקדמיים שלך גמורים, ובמקרה כזה, משקל הרכב נוטה קדימה מידי בעת בלימה (צלילה של הפרונט) ואז נוצר מצב שהחיכוך גדל ובלימה מתונה מתורגמת למערכת כבלימה חריפה יותר.

כמובן שגם יכולה להיות תקלה במערכת ה-ABS.

פורסם

אני לא סבור שההסבר לגבי בולמים גמורים הוא נכון.

ברכב שלי, למשל, הבולמים טובים ועדיין יש הפעלת ABS .

האם זה קורה לך לעתים קרובות יותר כשאתה בולם בירידה?

פורסם

בני כמה הצמיגים? אחוריים, וקדמיים?

ניחוש שלי שהם שחוקים\תוצרת עלומת שם, ומה שקורה זה שהם פשוט מאבדים אחיזה בעת בלימה ומפעילים את ה ABS.

פורסם

שלום רב

 

חברים אני ממליץ כאשר מורגשת בעיה במערכת הבלמים חובה עלינו לגשת למוסך המכיר את סוג הרכב לבדיקה

( חובה מוסרית לא לפגוע או להפגע ) אני מאמין שאף מוסך לא יגבה כול תשלום עבור בדיקת בטיחות

 

בברכה

זיסו יוסי - מוסך זיסו

×
×
  • תוכן חדש...