Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. אני בקרוב יהיה בעלים של POLO GTI 2008.

אני רוצה להשקיע במערכת טובה ויש לי אופציה שהציעו לי שהייתי רוצה לשמוע את דעתכם.

 

מגבר JBL-CS-60.4:

4 ערוצים.

 

סאב: ROCKFORD PUNCH-P112S4.

 

קומפוננט: ROCKfORD P162S-סדרת פאנץ-6.5 אינטש.

 

יש לציין שאני לא רוצה להשתגע עם מערכת לא כזה מתלהב מזה אבל אני רוצה להוציא סאונד נקי וטוב.

לגביי הרמקולים מקדימה אני לא יודע את המידה אז אני בנתיים לא רוצה לקנות אותם.אם מישהו יודע איזה מידה הולכת לרמקולים מקדימה אני אשמח לדעת.

ועוד שאלה קטנטנה... האם אפשר לחבר באיזשהי דרך אייפון/אייפוד למערכת המקורית בפוולקסווגן?

ראיתי באייבי כבל עם פינים שמתחבר מאחורה ומוציא יציאת אוקס או usb לא יודע עד כמה זה אמין.

 

תודה רבה לכל העונים.

Dont Worry....B...HB

פורסם

קודם כל תתחדש על רכב פשוט יפהיפה וטוב.

 

המגבר חביב ויעשה את העבודה שלו.

 

הסאב - מצטער, זה לא סאב, זה וופר.

 

תיקח את הP2 של רוקפורד עם כבר.

 

הסט קומפוננט לדעתי, תחליף אותו למשהו עם טוויטרים קצת יותר נעימים לאוזן - יש המון סטים ברמת כניסה שיתנו לך תוצאה יפה מאוד אבל השאלה היא בעצם איזה אופי צליל אתה אוהב וגם מה התקציב.

 

ביום שבת הקרוב יש מפגש - אני מקווה שכן אוכל להגיע אבל בכל מקרה אני ממליץ לך להגיע ולהתרשם ממגוון מערכות שיתנו לך יותר כוון לגבי מה אתה מחפש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב אז אחרי שקיבלתי את הרכב גיליתי רמקולים מאחורה של MB-QUART-DISCUS

 

מישהו מכיר את הדגם??

והשאלה השנייה לגביי חיבור אייפון/אייפוד זה אפשרי??

Dont Worry....B...HB

×
×
  • תוכן חדש...