Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אוהב לשמוע הרבה סגנונות אני בנאדם מגוון, נניח עכשיו אני שומע היפ הופ וראפ,

לדוגמא: http://www.youtube.com/watch?v=hWIWbWTgqtY

או: http://www.youtube.com/watch?v=mOp5Y2AYlgA

נגמר השיר אני מעביר תיקיה למזרחית, והופ! מה קרה? הבאסים נעלמו לגמרי, הסאונד על הפנים אלא אם אני מנפח אותו קצת,

לאודנס ואקולייזר.

אני מנסה להבין למה זה קורה ופשוט לא עולה לי שום רעיון.

כל פעם שאני מעביר סגנון אני צריך להתאים לו מצב שונה וזה מתסכל,

אם אני עובר 4 סגנונות אחד אחרי השני, המולטי קונטרול מתחמם ונכנס לפרוטקשן :lol:.

 

אני אישית משתגע מזה אם מישהו מכיר את הבעיה ויודע איך לפתור אותה אני אשמח לקבל עצות!

 

שתיהיה שבת שלום, ותהנו היום!

שלומי.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

אז אתה מבין למה אני מתכוון.

 

כיוונתי את המערכת בעזרת כמה שירים וכל מיני סיינים מ20 הרץ עד 150 ומ3000 עד 5000

ואז סוויפ אחד מ20 עד 20K

 

זה עבד כי כרגע ראפ מהסגנון שיש בהודעה למעלה נשמע אצלי מעולה, אבל מזרחית על אותם כיוונים למשל נשמעת זוועה!

או אפילו רוק, יש הרבה שירים שנשמעים שטוחים לגמרי!

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

לי זה יותר נשמע שאתה משתמש בקבצים לא איכותיים. מעולם לא חוויתי בעייה במעבר בין סגנונות מוזיקה שונים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

גם לי זה נשמע כמו קבצים לא איכותיים

 

ובדרך ככה איכות ההקלטה של השירים בארץ שווה לתחת

 

שירי היפ הופ וראפ באים מאולפנים של אולפנים עם ציוד הקטלה מאוד איכותי

ובדרך כלל הסמפלים שהם משתמשים בהם הם מטורפים

(כי ראפ המוזיקה היא אלקטרונית ולא אינסטרומנטלית כמו רוק וחלק מהמזרחית)

פורסם

אוקיי, בקיצור להשיג שירים באיכות נורמלית.

אז מזרחית יוצאת מהתמונה :lol:

תודה לכם חברים, אני ינסה להוריד שירים מחדש אם אני יצליח למצוא אותם באיכות גבוהה.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

כן,

 

זו באמת בעיה קשה...

 

אתה יודע, זמרים, בעלי מקצוע בתחום הסאונד וההקלטות האולפניות, בעלי מקצוע רבים אחרים בארץ הזו - יש להם מכנה משותף

 

רובם לא סיימו בית ספר :-D

 

באמת מעניין שבהקלטות מזרחיות, אתה שומע חרא :-P

 

הממממ תופעה מוזרה, איך מסבירים את זה??? מדינת חלם...

 

רק בשנים האחרונות אני חושב, אולי רק בעשור האחרון - מתחילים לראות באמת רמת הקלטה משביעת רצון אצל יוצרים ישראלים כולל מוזיקה מזרחית אם כי אני מדבר על ז'אנר הלייט - אייל גולן ושות'

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חבל שסקוט סטורץ' לא יפיק שירים עבור זמרים ישראליים. :cry:

 

רובם לא סיימו בית ספר, אבל מה עם המפיקים שלהם? וטכנאי ההקלטות?

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

רמת ההפקה של הדיסקים בארץ זינקה משמעותית בשנים האחרונות. יש דיסקים סופר מושקעים שנערכו באולפנים עם ציוד מאוד מתקדם ואיכותי (ע"ע הראשון של קרן פלס שמושמע במפגשים נונסטופ).

 

הבעייה היא עם ה RIP שהשירים האלה עוברים. בד"כ הריפים נעשים ע"י נערים שלא ממש מבינים (או איכפת להם) מאיכות הריפ, העיקר שיהיה להם את שיראל(לללל) על המחשב. אני בכלל לא מדבר עם ריפים מפלאפון או מערוץ 24 שבמקרה כזה גם אם הריפ יהיה בפורמט FLAC שום דבר לא יעזור :roll:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ידוע לי שאיכויות ההקלטה בארץ השתפרו נפלאות, כמו למשל הילדה רוני דלומי יש לה את השיר "תן",

הוא הוקלט באיכות מעולה.

ועוד הרבה שירים ששומעים בזמן האחרון, וסתם שתדעו לכם אבל אם תשמעו כמה שירים של דודו אהרון תבינו באיזה איכות הקלטה הוא הקליט. כמה שזה נשמע מצחיק.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

אין ספק שהמוזיקה הישראלית במובן של איכות הקלטה עברה שדרוג רציני אבל כמו שאמרתי זה בעיקר אחרי המעבר למילניום השלישי.

 

כשאני שומע את מוש בן ארי או עלמה זוהר או האחיות נחמה אני נפעם כל פעם מחדש מהאיכות של ההקלטה.

 

יש בעיה חמורה בז'אנר של המוסיקה המזרחית אבל אני לא יודע עד כמה זה נכון היום אם בכלל.

 

הבעיה בימינו היא בהחלט בחוסר הבנה של קהל היעד שעושה לשירים המרה לפורמטים דחוסים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...