Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מתלבט בין מאזדה 3 להונדה סיויק כל אחד אומר לי משהו אחר ואין לי מושג על מה ללכת שתיהן בערך באותו המחיר...

המאזדה יפה יותר אבל אמרו לי שפחות אמינה ההונדה לפי מה שהבנתי שתיינית לא קטנה... מה אתם ממליצים ולמה??

 

תודה מראש לעוזרים..!!

פורסם

המאזדה חדישה יותר ומאובזרת טוב יותר אביזרי בטיחות מאשר ההונדה כמו 6 כריות אויר לעומת 2 או 4 בהונדה (בהתאם לרמת הגימור).

תא הנוסעים של המאזדה איכותי יותר ואיבזור הנוחות אף הוא עדיף, היא מציעה טיפטרוניק ובקרת אקלים שלא נמצאים בהונדה.

ההונדה מרווחת יותר אך התנהגות הכביש שלה גובלת בגרועה עקב כיול מתלים רך ורופס.

 

קרא מבחנים השואתיים ברשת, הם יעזרו לך להבין שהמאזדה עדיפה.

 

שבוע טוב.

פורסם
שלום, אני מתלבט בין מאזדה 3 להונדה סיויק כל אחד אומר לי משהו אחר ואין לי מושג על מה ללכת שתיהן בערך באותו המחיר...

המאזדה יפה יותר אבל אמרו לי שפחות אמינה ההונדה לפי מה שהבנתי שתיינית לא קטנה... מה אתם ממליצים ולמה??

 

תודה מראש לעוזרים..!!

ההונדה עדיפה: נוחה יותר, מנוע עדיף (חזק וחסכוני יותר), מזגן הרבה יותר חזק, מרווחת יותר. חיסרון: טיפול כל 10 אלף, ישיבה נמוכה יחסית.

מזדה 3 מאבזרת יותר.

טויוטה קורולה עדיפה על שתייהן בשנים האלו.

×
×
  • תוכן חדש...