Jump to content

roei345

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי roei345

  1. מדובר בסיויק 2004 בבדיקה הכללית נמצא שהרוב תקין אבל יש התייחסות מיוחדת לדברים הבאים.. קורוזיה וסימני נזילה ביבורים... מה זה יבורים?? בולמי זעזועים קדמיים חלשים+עריות... מה זה אומר?? בבדיקת ה"קומפרסיה" נמצאו התוצאות הבאות... 40 40 39 max-40 min-39 diff-1 ENGINE-243 RPM START CONSUMPTION-123 AMP END:126 AMP LOAD DURATION-4.86 אשמח לקבל את חוות הדעת שלכם על הבדיקה כי לי אין מושג על מה מדובר...
  2. שלום, אני מתלבט בין מאזדה 3 להונדה סיויק כל אחד אומר לי משהו אחר ואין לי מושג על מה ללכת שתיהן בערך באותו המחיר... המאזדה יפה יותר אבל אמרו לי שפחות אמינה ההונדה לפי מה שהבנתי שתיינית לא קטנה... מה אתם ממליצים ולמה?? תודה מראש לעוזרים..!!
×
×
  • תוכן חדש...