Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש מגברלמערכת במיצובישי לנסר 2006.

 

פנל pioneer deh 4950.

קומפוננט ‏6.5 ‏אינטש Dotech Ovation 6 Morel מקדימה.

ו6X9 מאחור לא זוכר איזה דגם.

בעתיד כנראה יחליף סאב קטן את ה 6X9.

 

יש אפשרות ליד 2.

מחיר .800-1200 למגבר.

 

בנוסף מחפש סאב עם תיבה קטנה. במחיר של עד 800.

פורסם

מגבר-JBL GTO1004

עולה בממוצא אלף שקלים

 

בקשר לסאב,מהם סגנונות המוסיקה שאתה שומע איך אתה אוהב את הסאב הולם ובועט,רך ומשתלב,מורח..?

ומה המידה שאתה מתכוון אליה 12' או שאין הגבלה?

 

בכל מיקרא בסכום הזה ממליץ על-

FXW124 Cadence פלוס תיבה עוד 150-200שקל יוצא 800-+

 

Hertz ES250 פלוס תיבה עוד 200 יוצא 800-+

 

Hertz ES300 ממליץ בחום מכל הרשימה,ידרוש הימתחות בתקציב של 200-+ אבל שווה כל שקל.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

אני שומע בעיקר רוק, קצת פופ וקצת קלאסי-גיטרות

 

בעניין המידות שלא יקח הרבה מקום בבגז. שיתפוס רק את הפינה. מיצובישי לנסר 2006. אז מבחינתי הכי גדול שיתאים :-D

 

חשבתי על משהו בסגנון של : (למרות שהראשון זה מקורי של מיצובישי שלפי דעתי לא נמכר בארץ והשני בניה. אני מאמין שסתם תיבה קטנה שתתן ביצועים סבירים תספק אותי). אבל המטרה שזה יהיה בערך הסדר גודל.

 

0801_sccp_04_z+2008_mitsubishi_lancer_evolution_x+trunk.jpg

או

sub_wf11.jpg

speake10.jpg

speake11.jpg

 

מצאתי חנות שמוכרת p1 של רוקפורד בתיבה מקורית ב650 זה שווה משהו?

פורסם

זה מצריך בניה ייחודית,ממליץ על הסאב של הרץ ES250 הדגם 10' מתאים בול.

תדאג לעשות את הבניה ו/או תיבה אטומה קטנת מידות שתיהיה קטנה מספיק כדי להיצמד לדפנות,אבל אני לא מאמין שאתה תסופק מהבאס שהיא תפיק.

גם סאב 12' יוכל להיכנס בבניה כזאת אבל הוא לא יוכל לתפקד כיאוט בנפח הזה לפחות לפי מה ששמעתי מכמה רכבים עם בניה כזאת שהיה אצלהם את הסאב של סרווין ווגה הד12 הסאב חנוק.

אבל ה10 אולי ינשום יותר טוב ותישמע מצויין תנסה.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

מצטרף להמלצות על ההרץ הקטן. הוא נשמע נהדר בתיבה קטנה.

אם אתה חושב להביא מונו בהמשך או מגבר שיציב ב- 2 אוהם בגישור, אני ממליץ בחום על RW10.

בתיבה 18 ליטר הסאב נשמע מדהים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ביררתי עוד קצת באינטרנט ובפורם ויש הרבה דעות על המגבר 1004, חלקם לטוב וחלקם לרע.

בנוסף שאלתי שתי מתקינים שאמרו לי שהמגבר מוערך יתר על המידה.

 

האם כדאי לעשות מאמץ ולחפש מגבר משומש.

אם כן, האם יש מגברים מומלצים שכדאי לחפש בYAD2 או במכירה של הפורום (מעדים מישהו מהאתר מאשר YAD2)

פורסם

מוערך יתר על המידה.?

הכול בחיים זה יחסי ,בתקציב של 1000 שח לחדש הוא בין האופציות הטובות ביותר.

בפורום מכירה ישנם מגברים מעולים בתקציב שלך ,רצוי מאוד לחפש הפורום מלא במציאות.

פורסם

משומש מהפורום: עשיתי סריקה קלה. הבעיה שהדגמים לא אומרים לי הרבה.

הנה מה שמצאתי בפורום:

 

קצת מעל התקציב

sundwon SAX-125.2

audison srx4

Hifonics ZXI 8408 (לא יודע מחיר סופי יש מצב הוא בתקציב)

בתקציב

sundwon sax 100.4

5 ערוצים: Infinity REF5350A

מתחת לתקציב :-D

Hifonics ZX6400

Rockford p450.4

 

מתוכם יש משהו משתלם?

פורסם

מנסה להשיג את הסאנדאון במחיר שמתאים לפי דעתי למשומש,לצערי עדיין ללא הצלחה.

אפשר בבקשה לקבל עוד המלצה למגבר או שתיים מהרשימה מלפני 2 הודעות או ממקור אמין אחר :).

פורסם

שוב, אל אתה לא חפץ בעוצמה גבוהה, ה SRX של אודיסון יעשה עבודה טובה

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

בוקר טוב

אני מסכים עם ישראל לגבי הסאב RW10 של DLS

אבל להבנתי לפותח השרשור יש כוונה לרכוש מגבר בסכום של כ-1000 ש"ח (פלוס-מינוס)

לכן אני חושב שסאב עם סליל 2 אוהם יחייב אותו לרכוש מגבר מרובע יקר מאוד או מגבר מונובלוק לטובת הסאב בלבד

במקרה הזה אני הייתי הולך יותר לכיוון של ה- KW10 שהוא בעל סליל 4 אוהם

דרור

פורסם

הייסורים לא נגמרים, אני כברר ממש מחכה בקוצר רוח להגיע להחלטה :?. וכל פעם אני מצליח לסבך את עצמי:-) .

 

לאחר חפירות באינטרנט והתיעצות עם כמה גורמים(חברים ומתקין שבכוונתי כנראה להתקין אצלו),

החלטתי להשקיע קצת יותר בכוון המגבר.

 

החלטי על מגבר חדש הבעיה שאני מתלבט בין 2 דגמים:

 

Sundown sax 100.4

AUDISON LRX 4.5

 

מבחינת מחיר יש לי אפשרות להשיג את שניהם בערך באותו המחיר.

איך הם מבחינת איכות(אני מעדיף איכות ולא עוצמה), לא יצא לי לשמוע אף אחד מהם.

 

היות והקומפוננט עוד לא נקנה, למרות הוא הדבר היחיד שאני די סגור עליו והוא הDotech Ovation כמו שציינתי בהודעה הראשונה,

למרות שעקב שדרוג המגבר אולי אתם מציעים להחליף אותו אבל להשאר באותו הקציב לקומפוננט (800).

×
×
  • תוכן חדש...