Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום !

 

המשפחה החליטה למכור את הרכב אך דברים לא הסתדרו ובסוף הוא לא נמכר.

שהחלטנו על מכירת הרכב אז אני פירקתי את המגבר, לא את כולו, הוצאתי את הכבל (+) לגמרי מהרכב, את המגבר עצמו,אבל את ה(-),RCA ורימוט השארתי ליום שהרכב באמת ימכר.

 

היום החזרתי את המגבר, חיברתי את ה(+) למגבר ולמצבר, חיברתי את החוטים בחזרה למגבר אבל הוא לא נדלק בכלל, כלומר אין גם נורת פרוטקשיין.

 

זיהתי שהפיוזים טיפה רופפים אז הוצאתי והכנסתי אותם שוב, לא עזר, עקב חוסר זמן לא היה זמן לחבר את הRCA לרדיו דיסק(הרימוט מחובר עוד מלפני כן).

 

בשלב הזה אחי היה צריך את האוטו ולא היה לי זמן להמשיך, מחר אני ימשיך את נורת ביקורת, אבל רציתי לדעת כמה דברים:

אם יש פיוז לא תקין, המגבר אמור להדלק? או להדליק נורת פרוטקשיין?

אם הRCA לא מחובר, אני יודע שהמגבר כן אמור להדלק ולכן אין לכך כל חשיבות, או שזה משתנה ממגבר למגבר? כי היה מגבר שהתקנתי לחבר והוא נדלק עוד לפני שחובר הRCA.

 

מאיפה אתם ממליצים להתחיל לבדוק את העניינים?

 

תודה, אבי.

פורסם

תבדוק שבמגעים של המגבר מגיע פלוס מגיע מינוס ומגיע רמוט

אם שלושתם תקינים והיה ואין נורה כלשי או סימן חיים אז לא בוכים על מגבר שנשפך

פורסם

פיוזים לא מונעים מהמגבר להדלק?

את האמת אין סיבה שהוא "הלך לעולמו", שהוא פורק הוא עבד יפה מאוד, לאחר הפירוק הוא הוכנס לקופסא המקורית ודאגתי שלא יקבל "מכות" לשווא.

פורסם

תנסה לחבר את ה RCA אליו ולרדיו דיסק ותדליק את הרדיו זה אמור להביא לו אות והמגבר יידלק,במידה ולא תבדוק את הפיוזים של המגבר(תחליף אותם) ואת הפיוז הראשי (ליד המצבר) תבדוק שהוא תקין ולא שרוף.

כמו כן אני ממליץ לך ללכת לחבר שלך ולבדוק את המגבר שהוא פועל.

Scan Speak

פורסם

תודה רבה.

בעיקרון מה שמעביר את האות מהמגבר להד-יוניט הוא הכבל REM , מחר הדברים יבדקו לעומק ואני יחזיר תשובה כיצד העניין מתקדם.

פורסם
תנסה לחבר את ה RCA אליו ולרדיו דיסק ותדליק את הרדיו זה אמור להביא לו אות והמגבר יידלק,במידה ולא תבדוק את הפיוזים של המגבר(תחליף אותם) ואת הפיוז הראשי (ליד המצבר) תבדוק שהוא תקין ולא שרוף.

כמו כן אני ממליץ לך ללכת לחבר שלך ולבדוק את המגבר שהוא פועל.

 

 

כנראה שזה הפתרון

פורסם

אתה משתמש באותו רדיו דיסק מהאוטו הקודם?

אם כן רשמת שהשארת את הרימוט ואת המינוס כמו שהם..אם נוצר ביניהם מגע שרפת את יציאת הרימוט ברדיו שלך ולכן הוא לא מדליק את המגבר כשצריך.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

או קיי..אם הרימוט נשאר כמו שהוא (כלומר עובר בו מתח והוא חשוף) יש סיכוי רב שהוא נגע בשילדה ועשה קצר.

 

תנסה לקצר בין הפלוס לכניסת הרימוט שלך תראה אם המגבר נדלק.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

אם הרימוט באמת נגע בשלדה של הרכב ועשה קצר? מה הנזק? פגיעה בר"ד ?

 

נ.ב

לא כל כך הבנתי את זה: "תנסה לקצר בין הפלוס לכניסת הרימוט שלך תראה אם המגבר נדלק."

פורסם

תחבר חוט בין כניסת הפלוס במגבר שלך לכניסת הרימוט.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

×
×
  • תוכן חדש...