Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה מעולה!

בוא נגיד שאת הרשיון לא ישללו לו (מדובר רק על עבירות צילום=מהירות) פשוט שלם ושכח. אם זה משפט, והבחור לא יגיע, פשוט יצא אשם. לא נראה לי שיבדקו אם יש לו רשיון.

פורסם

ואם זה על מהירות גבוהה ולא בפעם הראשונה אז אולי מישהו ירצה להטיל מאסר.

 

ואם הבן אדם במקרה נקלע לחובות ויעוקל הרכב.

 

ואם אלה דוחות חניה והוא לא ישלם ויבואו לדפוק לו בדלת גובים לא נחמדים

 

והכל בגלל מה עבירת מהירות שמצולמת במצלמה נייחת.

 

ביתר העבירות תופסים אותך והדו"ח ניתן לנהג ולא לבעל הרכב.

 

מעניין מאוד לדעת על מי חשבת להתעלק

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

זה לא נידון על להיתעלק על מישהו ולידפוק אותו. הנידון הוא להרויח את הנקודות. כמובן שאת הקנס אני ישלם אבל אני ירויח שאני לא יקבל נקודות, והשאלה אם אותו אחד שאין לו רישיון זה ישפיע עליו אם למשל יהיו לו 20 נקודות או יותר

פורסם

אני מבין שאתה מתכנן לבצע המון עבירות וכן להיתפס עליהן?

 

משהו במחשבה שלך עקום רצח.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

כן, כנראה לבחור יש עודף הכנסות והוא מעוניין לחתום הוראת קבע 750 בחודש למשטרת התנועה.

ומה זה בדיוק ולנטיין?!? (המכשיר, לא הקדוש)

 

וה"אגרה" הזאת למי שמעוניין לנסוע 119 במקום 90 זה לא עקום?

 

חוץ מזה אני מתנגד לזילות המילה רצח. לא חסרות מילים בעברית (למשל עקום ביותר, עקום למדי)

פורסם

אם האוטו, אשר רשום על שם אזרח שאין לו רשיון, צולם ע"י מצלמת מהירות, לא מעניין אף אחד שבן אדם זה היה על הכביש בלי רשיון? הם פשוט מתעלמים 'וזורקים' את הנקודות עליו?

 

 

כן, כנראה לבחור יש עודף הכנסות והוא מעוניין לחתום הוראת קבע 750 בחודש למשטרת התנועה.

 

:lol:

במאזדה 3 בלם היד נמצא בתוך התחת של הנוסע ליד הנהג.
פורסם

היתה פירצה בנושא לרכב שרשום ע"ש תאגיד. הפרצה נסגרה על-ידי הכנסה נוספת!

קנס של 750 ש"ח, בהעדר "ראש" שמודה בעבירה ונושא בנקודות, הופך ל-3000 ש"ח לתאגיד.

באשר לאדם פרטי, ככל הידוע לי הפירצה תקפה.

פורסם

מה נסגר איתכם הכל טוב?

אני שואל מה קורה לאדם שאין לו רישיון ורשום עליו רכב, אז מה קורה שניצברים נקודות? כבר הלכתם על רצח! משישמע כולם כאן לא עוברים את ה90 קמ"ש. אין לכם תשובה עינינית אז לא חייב לענות

פורסם

הנחת העבודה שלי היא כזאת

 

המחשב ירצה להעניק נקודות לבעל הרכב. הגולם לא ימצא רשיון נהיגה על שם בעל הרכב.

 

בעל הרכב יוזמן לבירור בו יתבקש למסור את זהות הנהג.

 

מקור הסמכות לדרישה בטוח שקיים באחד מאלפי התקנות סעיפים בחוקי ונוהלי המדינה. ואולי לא

 

כמו שנרשם לפני כאשר רכב בידי תאגיד הקנס מוכפל ב 4 אם לא נמסרת זהות הנוהג.

אם מדובר בעבירה שפירושה זימון למשפט מנהל בתאגיד ישא בעונש כך גם בעל הרכב והעונש יכול להיות מגוון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש המון רכבים בארץ שנמצאים בבעלות אדם ללא רשיון נהיגה.

במקרה של עבירת ברירת קנס (מהירות עד 40 קמ"ש מעל המותר בבינעירוני, או רמזור אדום) - תשלום הקנס יסיים את העניין.

אף אחד לא יפנה לבעל הרכב לברר מי נהג.

 

אין לי מושג אגב מה קורה אם בעל הרכב מוציא רשיון נהיגה מאוחר יותר. (לכל מי שחשב לרשום את הרכב על שם הילדים הקטנים שלו).

 

במקרה של זימון למשפט (מהירות 41+) זה כבר נהיה יותר מעניין.

ככל הנראה יהיה צריך להצהיר מי נהג ברכב.

בעל הרכב יכול כמובן להגיע ולהצהיר שהוא לא יודע מי נהג ברכב באותו יום, אבל במקרה הזה אני לא אתפלא אם יקבל קנס מוגדל במיוחד על החוכמה הזו.

(לא יואשם בנהיגה ללא רשיון, זה לא בלתי סביר שלמשל יש למישהו חסר רשיון רכב, ונוהגים ברכב גם הבן וגם הבת, שניהם בעלי רשיון. כשמגיע כתב אישום אחרי 3 חודשים אף אחד לא זוכר אם בתאריך X הבן נהג או הבת.)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

WIL

 

קשה לי להאמין כי יש כזה חור במערכת לגבי העבירות הקלות יותר שמנית.

 

במשפט כידוע לך יש לשופט ארסנל עונשים מגוון חוץ מקנס מוגדל, כמו למשל השבתת הרכב ל X זמן.

 

החתימה שלך פירושה מהירות ממוצעת של 128 קמ"ש:-)

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כשהגעתי בפעם היחידה לבית משפט לתעבורה (ברירת משפט, ולא על מהירות) אז התובעת הגיעה בלי התיק.



אז אני מניח שאם לא מגיעים, פשוט יוצאים אשמים וזהו. גם הפרקליטות וגם השופט פשוט מעוניינים לסגור את התיק.

 

אני חושב שמתמקדים בקנס כספי + שלילה ואולי מאסר במקרים חמורים (בעיקר בתאונות עם נפגעים, ולא נגד סתם עבריינים סדרתיים לצערינו) נדמה לי שהחרמת הרכב היא בעיקר במקום העבירה, ע"י המשטרה (אלכוהול, אולי מהירות)

 

יש בארסנל גם עונש מלקות?

פורסם

שוב, את הרשיון לא ישללו לו. גם לגבי המלקות אני בספק רב (מבחינה הלכתית, בהעדר סנהדרין אין מלקות). הנהג העבריין במקרה הזה פשוט נהנה מההפקר, עד שגם הפרצה הזאת תסגר (קנס מוגדל? החרמת הרכב לתקופה?!?)

 

אם לא מדובר בפגע וברח, או המלטות מהמשטרה או משהו כזה אז מאסר לא יהיה שם. ובכל מקרה אם זה מגיע ל"מלקות", פשוט אפשר להודות מי נהג ברכב, ואז אתה באותו מצב כמו שהרכב רשום על שם נהג.

 

אם מדובר במהירות שהיא לא אסטרונומית, פעם בשנתיים או משהו כזה נראה לי שיחליקו את זה.

אם מדובר במשהו סדרתי פשוט נהג יותר כחוק! זה גם יותר טוב לסביבה!

 

ואגב, גם אם הרכב רשום ע"ש נהג, ומדובר בטייס שטס נמוך בכבישים, ונמצא לקראת שלילה, אז ניתן "לחלק" את הנקודות בין הנהגים הזהירים במשפחה, אם הם מסכימים.

×
×
  • תוכן חדש...