Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נהיגת מירוצים היא חלום שמלווה אותי כבר שנים, הבעייה (שאני מניח שכולכם מודעים לה): ספורט מוטורי הוא לא חוקי בארץ.

למרות זאת, יש נהגים ישראלים שהצליחו לפתח קריירת מירוצים והגיעו לחו"ל. איך הם עשו את זה? מאיפה אפשר להתחיל? יש עם מי לדבר?

 

תודה :)

פורסם

קודם כל אתה צריך כסף,הרבה כסף.

חבר שאני מכיר ניסה להיכנס למרוצי ראלי ברומניה [או צ'כוסלובקיה או איזה שהוא מדינת גוש מזרחי שכזאת ,אינני זוכר בדיוק].

הם נוהגים שם על רכבים ישנים ומיושנים מבחינה טכנולוגית,

למרות זאת הוא השקיע כמויות כסף נכבדות על תחזוקת הרכב שלאחר מספר שנים פשוט ירד מכל הנושא.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

ספר בן כמה אתה ומה ניסיון שלך במירוצים.

רק ככה יוכל להמליץ לך את הדבר הכי טוב בשבילך.

כמו כן יש הרבה סוגי מירוצים.

איזה סוג אתה מחפש?

שטח,כביש,ראלי ?

 

נתן

פורסם

בבסיס השאלה שלך חסר מידע על איזה תחום ספורט מוטורי מדובר.

 

אם להתיחס לעולם הסינגל סיטרס הנהגים מתחילים מעולם הקארטינג. למרות בעיות החוקיות אפשר להתעסק בזה אפילו בארץ וברמה מאוד מקצועית. מי שעוסק בעניין ברצינות צריך להכין בכל זאת כמה עשרות אלפי שקלים בצד.

אם לעבור משם למשהו קצת יותר רציני (פורמולה) צריך כבר סכומים שנמדדים בעשרות אלפי דולרים ושלאף אחד לא תהיה אשליה שמישהו יממן אותו, בליגות הנמוכות הכסף בא מהבית.

 

אם זה הכיוון אפשר למצוא מידע באתר הקארטינג הישראלי http://www.mykart.net/

פורסם
ספר בן כמה אתה ומה ניסיון שלך במירוצים.

רק ככה יוכל להמליץ לך את הדבר הכי טוב בשבילך.

כמו כן יש הרבה סוגי מירוצים.

איזה סוג אתה מחפש?

שטח,כביש,ראלי ?

 

נתן

 

שכחתי את הפרט הכי חשוב :) מירוצי כביש הם מה שהכי מעניין אותי, אבל לא במכוניות פורמולה. לדוגמה:

http://www.youtube.com/watch?v=nSbwnQiDfOA

ברור לי שאי אפשר להתחיל ישר מsupercars אבל זה הכיוון.

אני בן 18, נוהג שנה וחצי. אין לי ניסיון במירוצים, אני מחפש מקום שאני אוכל להתחיל ממנו.

 

בבסיס השאלה שלך חסר מידע על איזה תחום ספורט מוטורי מדובר.

 

אם להתיחס לעולם הסינגל סיטרס הנהגים מתחילים מעולם הקארטינג. למרות בעיות החוקיות אפשר להתעסק בזה אפילו בארץ וברמה מאוד מקצועית. מי שעוסק בעניין ברצינות צריך להכין בכל זאת כמה עשרות אלפי שקלים בצד.

אם לעבור משם למשהו קצת יותר רציני (פורמולה) צריך כבר סכומים שנמדדים בעשרות אלפי דולרים ושלאף אחד לא תהיה אשליה שמישהו יממן אותו, בליגות הנמוכות הכסף בא מהבית.

 

אם זה הכיוון אפשר למצוא מידע באתר הקארטינג הישראלי http://www.mykart.net/

 

קודם כל תודה על המידע.

מירוצי פורמולה זה לא הכיוון, אני יותר מעוניין במירוצים במכוניות סטנדרטיות. כמו סטריט רייסינג, אבל על מסלול ובאופן חוקי.

השאלה היא האם קארטינג הוא הדרך גם למירוצים כאלה...

לגבי העשרות אלפי דולרים, אין לי כרגע, אבל אם אפשר לצבור ניסיון בזול עד שאני אצליח לארגן מספיק כסף זה יהיה נהדר.

נניח שאני אתחיל מקארטינג, איך אפשר להתקדם משם הלאה?

 

יש כאן נהגים שהצליחו לפתח קריירת מירוצים?

פורסם

יש כאן נהגים שהצליחו לפתח קריירת מירוצים?

 

 

כל מי שפיתח קריירה, עשה את זה בנישה מאוד ספציפית שבה הכסף ובד"כ בתוספת הרבה מזומנים.

סתם כדי לסבר את האוזן:

עלות עונת קארטינג בארץ - 10000 ש"ח + הוצאות על ציוד שנעות בין 5000 ש"ח למינימום שבמינימום עד ל 50000 שזה קארט קומפלט, נגרר, אוהל, ציוד טכני וכו'.

עלות עונת קארטינג ב KF2 בסבב כמו WSK בת 8 מרוצים - לפחות 18000 אירו, לא כולל טיסות, הסעות, לינה וכו'.

עלות יום טסטים בפורמולה רנו בהונגריה - 5000 אירו.

 

בקיצור - אם אתה מחפש תחביב, לך על קארטינג. לפחות תוכל לנהוג הרבה ולא להוציא יותר מדי כסף.

אם יש לך כסף והרבה, העולם פתוח לפניך.

ממליץ לך להתחיל לעבוד על כושר גופני.

 

בהצלחה.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

×
×
  • תוכן חדש...