Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פיאט פונטו דינמיק 2006, קניתי אותה לפני 3 חודשים מיד שניה ומאז לא בדקתי אותה באף מוסך כי היא עברה בדיקה "חלקה". אני מחפשת מוסך טוב (לאו דווקא מורשה) לעשות טיפול 10,000 וטיימינג. הייתי במוסך "הכוכב" בצ'קפוסט, שזה מוסך מורשה והמחירים שם מאוד גבוהים אז ברחתי כל עוד נפשי בי. יש למישהו חוות דעת על מוסך "פיאט צפון" במפרץ חיפה? אמרו לי שם שזה היה פעם מוסך מורשה וזה כבר לא. כמו כן יש את "מוסך איליה" בצ'קפוסט שהייתי מעוניינת לדעת איך הוא.

אשמח לתשובות מהירות, כי אני חייבת לעשות טיפול. תודה :wink:

תודה ויום טוב :lol:

שלי

פורסם

מוסך "פטין" באזה"ת עכו. מוסך מורשה פיאט. עשיתי שם טיימינג לפני חודשיים וחצי בדיוק. לא שילמתי שקל על עבודה במסגרת קנייה מהטרייד אין שלהם, אבל המחירים של החלקים המקוריים לטיימינג לא היו זולים כלל.

 

אם ציפית למחירים של פיאט אונו, אתה תתאכזב.

 

ממליץ לך להישאר במורשה ועם חלקים מקוריים, גם אם זה יעלה לך יותר. אם לא, מהר מאוד תמצא את עצמך כאן בפורום מחפש קומבינות בנוגע לרכב.

פורסם

תודה רבה על העזרה! אני אלך לשפיק מזאווי.... אני רואה עליו חוות דעת טובות.

יום טוב :wink:

תודה ויום טוב :lol:

שלי

פורסם

אני לא מבין, למה אתה אנשים לא בעד מוסך מורשה, כן העלויות יותר גבוהות, אבל החברה מביאה לך אחריות על הטיפול.

לא מחפפים, עושים הכל לפי הספר.

מה יותר טוב מזה?

אז תשלם עוד כמה מאות שקלים נוספים, לדעתי זה שווה את זה!

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם

התעייצות נוספת - הפיאט פונטו שלי היא שנת 2006, קניתי אותה לפני 3 חודשים עם 47,000 ק"מ, כעת יש לה 50,000 ק"מ בדיוק. בדקתי במוסך מורשה של פיאט את הסטוריית הטיפולים והיא עשתה טיפול אחרון ב 40,000. מתי בדיוק צריך לעשות את הטיפול הבא, ומתי צריך להחליף טיימינג?

חלק אומרים לי - כל 4 שנים או כל 90,000, חלק אומרים כל 5 שנים או כל 120,000.... אני כבר מבולבלת לגמרי! האוטו נוסע פיקס, טפו טפו טפו, אבל מה שכן - כשאני מתניעה אותו - רץ לי על הצג (איפה שהקילומטרז') כיתוב של: Servics Expired עם ציור של מפתח - כלומר צריך לעשות טיפול, ואחריט כמה שניות זה נעלם.

דברתי עם מוסך שפיק מזאווי לפי עצתכם - והוא אמר שאין שום צורך לעשות טיפול כרגע אלא רק ב 60,000 ק"מ, וטיימינג עושים ב 120,000 ק"מ.... ולגבי הכיתוב שרץ כשאני מתניעה - הוא אמר שפשוט בטיפול האחרון שכחו לאפס את המחשב של האוטו.... הדברים נשמעים אכן הגיוניים, אבל אשמח לשמוע דעות נוספות של אנשים שמבינים...

תודה רבה! :wink:

תודה ויום טוב :lol:

שלי

פורסם

מקווה שזה יעזור לך.

בעיקרון טיימינג כל 5 שנים או 120K ק"מ, אבל תמיד מוטב להקדים, אם הרכב שברשותך לא עבר טיפול טיימינג מאז עלייתו לכביש - אני ממליץ לך לעשות טיפול בזמן הקרוב.

בנוגע לטיפול שוטף - המלצת יצרן כל 20K ק"מ, גם כאן מוטב להקדים - כל 15K או 10K, אם הרכב לא נוסע הרבה אז מוטב פעם בשנה.

*צירפתי תוכנית טיפולים תקופתיים עבור פונטו.

 

בהצלחה

שיגרת טיפולים פונטו - חדש.jpg

פורסם

מצטרף להמלצה על מוסך שאפיק.

אכן נמצא ברח' ת"א, טיפלנו שם בארבע פיאט שונות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

כמה תובנות :

 

1. התראת הטיפולים בצג מחשב הפיאט "SERVICE EXPIRED" - מופיעה לאחר 20,000 ק"מ או 365 ימים , המוקדם מביניהם.

 

גם אם טופל בזמן / מרחק הנדרש ולא אופס המחשב הדבר מצביע על מיקצועיות הטיפול , ואולי טופל לא באופן מקצועי מלא.

 

2. רצועת תיזמון , אף שהיצרן ממליץ על מרווחים גדולים (5 שנים / 120,000 ק"מ) בתנאי ארצינו יש להחליף כל 3 שנים / 60,000 ק"מ , כמו שגיא צירף לך בקובץ.

 

מסקנות - אל תחכי יותר מדי - עשי במהרה יישור קו של טיפול "גדול" כולל טיימינג במוסך מורשה.

 

ואם את פדנטית ומתכננת להחזיק ברכב לזמן ממושך וחשוב לך איכות הטיפול - שקלי את ההמלצה הבאה :

 

סעי לאזור המרכז למוסך "שמשון" ביהוד. זהו המוסך המיקצועי, ההגון , הטוב ביותר של פיאט בארץ.

 

אמנם תשקיעי זמן ודלק (100 ש"ח במירב) על העניין אבל תקבלי טיפול מיטבי ברכב ושקט נפשי. תחשבי על זה...

פורסם

תודה על התגובות המהירות. אני אלך ביום שישי לשפיק מזאווי שיעיף מבט לראות שהכל מתפקד טוב. הוא אמר שהוא פשוט יכול לאפס לי את התקלה על המחשב - לאחר שייראה שהכל באמת תקין כמובן...

אני אעשה טיימינג וטיפול ב-60,000... הכי בטוח. ועד יהוד לא נראה לי שאסע בזמן הקרוב... למרות שבאמת שמעתי הרבה המלצות על מוסך שמשון...

תודה על העיצות בכל מקרה!

תודה ויום טוב :lol:

שלי

×
×
  • תוכן חדש...