Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרה של המגברים שציינת, כן.

 

הרפרנס הוא בכלל ליגה למעלה מעל האחרים שציינת

 

בגלל זה המלצתי לך על הסאן דאון דווקא להשלמה לסאב ולאחוריים כי בתחום הזה הוא לא אמור ליפול מהם.

 

אבל הייתי רוצה לנסות מבחן עיוור בין הסאן דאון לאופוס של פייס או לLRX של אודיסון - באמת מתוך סקרנות

 

 

מה דעתך לגבי מגברים של DLS? יש משהו ביד 2? כי עד היום, השילוב שהכי התלהבתי ממנו מרמקולים של מוראל היו מגברים של סדרת A של DLS, משמיעה של מערכות שיצא לי עד היום, זה באמת השילוב שהכי אהבתי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש בפורום A3 אבל המוכר דורש 2500 וזה רק ל 2 ערוצים

 

יש גם A2 ב 1500

 

ומצאתי A4 אבל הוא חלש 85 סה''כ

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=285586&highlight=DLS

 

מכרתי את המגברים שלי בכדי לעבור ל BI-WIRE

השליטה באיזון של הצלילים פשוט מדהימה כשנותנים לכל אלמנט ערוץ בנפרד

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

בגלל זה אני פונה לפורום להכוונה

 

אבל ככל שהנושא הזה מתקדם אני מרגיש שאני הולך אחורה

אני מחפש את המגבר הכי טוב שניתן למצוא בארץ במחיר שפוי ושלא יעבור את ה 2500 ש''ח

כל מה שאני מבקש שתהיה איכות צליל כמה שיותר גבוהה נטו!

אני מחפש צליל נקי צלול טהור עד כמה שניתן לקבל בתקציב הזה.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

[אני מעריך את העזרה של כולם אבל עם כל ההצעות שאני מקבל הודעות פרטיות כל העסק מתחיל להתבלבל לי

יש כל כך הרבה חברות טובות ומוצרים מעולים שזה כבר נהיה מתסכל

 

 

לכן אני רוצה המלצות אם:

 

1). המגבר עולה עד 2500 ש''ח חדש או משומש לא משנה,

במידה ותמליצו על שני מגברים של 2 ערוצים אני יוכל למתוח את התקציב בכמה מאות.

 

2). שמעתם את המגבר מחובר לאחד הסטים של מורל: הייבריד, אליט, סופרימו או סט שמקביל לאחד הסטים הללו.

 

3). איכות צליל ברמה כמה שיותר גבוהה

 

בעיקרון אני מחפש מגבר עד 2500 ש''ח שינצל את הסופרימו עד כמה שניתן.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אני משוחד אבל אני ימליץ על הזאפקו.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

ה DLS אחד האהובים עליי, אבל עקב זיופים רבים בחו"ל, לא הייתי קונה מגבר כזה יד שניה ללא הוכחת קניה מיבואן מורשה בארץ או בחו"ל.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
[אני מעריך את העזרה של כולם אבל עם כל ההצעות שאני מקבל הודעות פרטיות כל העסק מתחיל להתבלבל לי

יש כל כך הרבה חברות טובות ומוצרים מעולים שזה כבר נהיה מתסכל

 

 

לכן אני רוצה המלצות אם:

 

1). המגבר עולה עד 2500 ש''ח חדש או משומש לא משנה,

במידה ותמליצו על שני מגברים של 2 ערוצים אני יוכל למתוח את התקציב בכמה מאות.

 

2). שמעתם את המגבר מחובר לאחד הסטים של מורל: הייבריד, אליט, סופרימו או סט שמקביל לאחד הסטים הללו.

 

3). איכות צליל ברמה כמה שיותר גבוהה

 

בעיקרון אני מחפש מגבר עד 2500 ש''ח שינצל את הסופרימו עד כמה שניתן.

 

 

שני מגברי סלסטרה FA2150X.

 

בשיפוצים...

פורסם

הוא מחפש עבודה אקטיבית, לדעתי יספיק לו FA2150X למידבאסים ו- FA275X לטוויטרים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

יש בפורום ביד שניה מגבר גם חזק וגם איכותי שמו Soundstream - TRA 960.4.

 

מגבר מספיק חזק, 120WRMS לערוץ. בעל ספק של 1000W, מספק בפועל 940W, והוא לא דואל מונו, שזה לדעתי יתרון.

 

חיבור של טוויטרים ווופרים מאזן את רמת הספק שלו בין האלמנטים חלשים לבין חזקים.

×
×
  • תוכן חדש...