Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש לי 205 97'

שלשום אני הייתי באמצע נסיעה בסביבות 90-100 קמ"ש שפתאום הגז הפסיק להגיב.

העברתי לניוטרל ונעצרתי בצד ואחרי כמה שניות הרכב נכבה, ניסיתי להניע אבל כלום.

יש סטרטר חזק אבל אין הנעה.

*איזה בדיקות אוכל לעשות לפני שאני מגיע למכונאי?

*האם יש פיוז למשאבת דלק?

*מה מחירה של משאבה?

תודה.

פורסם

תבדוק כש אתה פותח את הסוויץ האם אתה שומע את הזימזום של משאבה?

כל משרציתם לדעת על מכוניות והרבה יותר מזה!!!

פורסם

תבדוק כש אתה פותח את הסוויץ האם אתה שומע את הזימזום של משאבה?

 

עכשיו חזרתי מהרכב ולא שמעתי את הזימזום של המשאבה כמו תמיד.

אבל זה מוזר בגלל שהחלפתי משאבה לפני שנה

אולי משו זז החיבור החשמלי אל המשאבה?

פורסם

תרים את המושב האחורי ותבדוק את המשאבה.

עם רב מודד אתה יכול לבדוק האם מגיע מתח חשמלי למשאבה. במידה ומגיע מתח תקין ויפה אפשר לנתק את צינור היציאה של המשאבה ולבדוק אם היא שואבת בכלל דלק.

 

תריץ חיפוש על השם משתמש שלי כאן בפורום הטכני. לפני אי-אלו שנים היתה לי בעיה דומה במשאבת הדלק, ואפילו העלאתי לכאן שרשור עם כמה תמונות ופירוט של המחירים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ריליי משאבת הדלק נמצא בתוך תא הכפפות, מאחורי המחשב.

אם המשאבה תקינה, ועדיין לא מקבלת זרם שם יכולה להיות הבעיה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
תרים את המושב האחורי ותבדוק את המשאבה.

עם רב מודד אתה יכול לבדוק האם מגיע מתח חשמלי למשאבה. במידה ומגיע מתח תקין ויפה אפשר לנתק את צינור היציאה של המשאבה ולבדוק אם היא שואבת בכלל דלק.

 

תריץ חיפוש על השם משתמש שלי כאן בפורום הטכני. לפני אי-אלו שנים היתה לי בעיה דומה במשאבת הדלק, ואפילו העלאתי לכאן שרשור עם כמה תמונות ופירוט של המחירים.

 

עשיתי כמו שאמרת,

וזרם חשמל כן מגיע ודלק ממנה לא יוצא,

לכן הסקתי שהמשאבת דלק תקולה לכן החלפתי אותה.

והכול יצא תקין.

תודה רבה על ההסבר והפרוייקט שלך

פורסם

והנה חזרה שוב הבעיה אחרי שהחלפתי משאבת דלק .

עכשיו זה היה ב40 קמ"ש בעיר האוטו פשוט כבה.

בדקתי את היציאה מהמשאבה ויצא דלק.

מה עושים:?: נראה לי שהפילטר דלק סתום והוא אחרי לבעיות

למה אני לא יודע מתי החליפו אותו

פורסם

המלצה פשוט תשקיע 60 ש''ח ותקנה פילטר חדש קל מאד להחלפה שני בנדים מתכת לפתוח עם מברג ולהחליף [ יושב על הקיר אש ] המלצה נוספת פתח את יחידת ההזרקה שלך ג''כ בנד מתכת עם מברג פשוט ותנקה טוב עם ספריי קרבורטור [עוד 10 ש''ח ] האוטו יסע יופי

פורסם

מרור צודק, תודה לך.

היום החלפתי פילטר דלק והאוטו הניע כמו חדש

לגבי הספריי הזה הוא מיועד לקרבורטורים לא?

ואם הוא בסדר, אז אז חברה/סוג הכי טובה לפיג'ו שלי

ואיך לרסס כשהאוטו מונע או דומם וכמה זמן לחכות עם החומר?

פורסם

הייתה לי בעיה דומה בZX שהייתה לי. המכוניות כמעט זהות מכאנית.

הגיע זרם למשאבה והיא לא עבדה למחרת הכל עבד כרגיל :?

 

יכול להיות שהמערכת נהיית בעייתית לאחר כל כך הרבה שנים.

×
×
  • תוכן חדש...