Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה קלה, הגזמה בתוצאה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דבר ראשון את אשמה, ואת צריכה לשלם. במקם להגיד תדה שזה רק סכום כספי מינימאלי, האשמים באים בטענות. לא ברורה התמיכה הישירה כאן של "הוא עובד עליך", מעניין מה הייתה התגובה של מי מבין החברים, בעלי רכבים יקרים, לאו דווקא במחירון, נגיד פיאט קופה משנות ה90, שמורה ללא רבב, שמישהו היה נכנס לו ברכב וטוען "מה זה רק מכה קטנה, הגזמה, כולה פיאט בת 20". מעניין לבדוק את לחץ דמו של אותו חבר, כאשר האשם המוחלט, הברור, הבלעדי, והמודה בכך, היה מפיץ ברבים את דבר הגזמתו של אותו חבר.

 

בהחלט יתכן שפגוש חדש עולה 1250 שח ויתכן שלא נסגר הבגאז'. יתכן שמפגיעה קטנה ישבר חלק פנימי. 1250 שח זה לא סכום גדול. לגבי הבעיות הרפואיות כנראה שהוא עובד עליך, אבל זה כלי חזק מאוד, אחריות מוחלטת שלך ואת אשמה בתאונה.

 

מה שכדאי לך לעשות- להיות עם הבחור הכי כנה- "אם אתה רוצה לסגור מחיר, אני מוכנה לשלם את המחיר של ההשתתפות העצמית (בטח קרוב ל1000 שח) ואם לא, הביטוח יטפל בזה". ככה תהיי כנה עם עצמך ואיתו ואף אחד לא יעבוד על אף אחד.

 

ופעם הבאה תשימי לב ותנהגי בזהירות, זה היה יכול להגמר הרבה הרבה יותר גרוע.

 

מאיפה אתה יודע שהיא צריכה לשלם? מאיפה אתה יודע שהנזק הוא ככה וככה? ואם אתה מוכן שיעבדו עליך, למה כולם צריכים להיות מוכנים לכך?

 

באופן כללי היא לא התכחשה לתאונה אלה לצורך לשלם מהכיס הפרטי שלה כדי לגמור את הסיפור. והמחשבה הזאת היא לגיטימית לחלוטין. יש ביטוח בדיוק בשביל תאונות כאלו ואחרות וזכותה להחליט האם לשלם שרירותית או להפעיל ביטוח.

 

ובאופן כללי, לפי התקן על הפגוש לספור פגיעה במהירות נמוכה מבלי לגרום נזק לרכב, אני בספק אם פגיעה במהירות הנמוכה מ 25 קמ"ש גרמה לנזק גדול יותר משריטות על הצבע.

העובדה שהבחור טוען שהרכב במוסך ולא נוסע (בגלל פגוש עקום!), העובדה שהוא מנסה להפיל עליה הוצאות רפואיות שבכלל לא קשורות אליה (פציעות בתאונה נתבעות מהביטוח חובה של הרכב הנפגע) ובכלל כל העניין של הוצאות רפואיות בתאונה של 25 קמ"ש... זה לא נראה אמין ולא נראה שהיא צריכה לשלם.

 

בקיצור אפרת, שלחי אותו לחברת הביטוח שלו על הבעיות הרפואיות, לחברת הביטוח שלך על "נזקי התאונה" וסגרי את הסיפור. הוא לא נראה לי כמו משהו שכדי לדבר או להתפשר איתו על משהו.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפרת שלום

 

יש להבחין בין שני נזקים נזק לגוף ונזק לרכוש.

 

את לא אחראית לנזק גוף שנגרם לנהג או לנוסע עימו ברכב

 

ציטוט מחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים

 

3. (א) בתאונת דרכים שבה היו מעורבים מספר כלי רכב, תחול על כל נוהג האחריות לנזקי הגוף של מי שנסע בכלי הרכב שלו.

 

לכן תשלחי אותו לבטוח שלו ולא יאיים

 

בקשר לנזק לרכוש

 

אם הנזק שלך הוא בקליט בלבד הרי הנזק שלו הוא מזערי והוא מלביש עליך תיקונים נוספים או סתם ממציא נזקים.

 

שנת 98-2000 , כל העיקום עוד היה לפני שנכנס בו זו טענתך, ושיוכיח הפוך. וגם אם התעקם קלות אז טמבון מפירוקיה 200-300 ש"ח.

 

500 ש"ח גג זו הצעתי הראשונה והאחרונה .

 

האם זה לא קרה כאשר שניכם עמדתם בפקק בעליה והוא הדרדר אחורה :evil:

 

עליו עול ההוכחה שהסיפור שלו אמין יותר "מהסיפור" שלך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
האם זה לא קרה כאשר שניכם עמדתם בפקק בעליה והוא הדרדר אחורה :evil:

 

עליו עול ההוכחה שהסיפור שלו אמין יותר "מהסיפור" שלך.

 

ליכלכת !

היא פגעה בו ועכשיו הוא התדרדר אחורה ועוד בכביש בין עירוני? איזו מין התנהגות אתם ממליצים לה לאמץ?

 

יתרה מזו, כל התגובות הללו הן לא יותר מאשר עצות אחיתופל, אם האיש יגש לשמאי - על מי לדעתכם יפול מימון עלות שכרו של האיש, שאיננו עובד בחינם?

הסכום הזה יפול עליך והוא יהיה בסך של כמה מאות ש"ח שאינם פרופורציונלים לסך הנזק.

דברי עם האיש וסגרי איתו את העניין בטוב, אם לא זה יעלה לך יותר (האמיני לי, ישנו חכמולוג שהיה מעורב בתאונה עם הבן שלי, אם הוא היה מודה זה היה נגמר בקלות ובטוב, אבל הוא בחר להיות "חכם" וכשזה יגמר הוא יצטער על רגע הטפשות הזה).

פורסם

שלום..

לדעתי, אם הפגיעה היתה רק בטמבון אחורי אצלו והינה מקה קלה, אז הוא סתם מנסה לסחוט.

בכל מקרה במקומך הייתי סוגר על מחיר פחות מזה ולא לערב את הביטוח- (העדר תביעות בביטוח תעידי).

מצד שני הוא יכול לקחת כסף ממך ובמקביל לתבוע את חברת הביטוח שלך.

לכן אם סוגרים בכסף מזומן, שיהיה מתועד בכתב ובחתימה של שניכם.

 

סעו בזהירות

פורסם

ישה, ממש כל הכבוד על ההמלצה להתנהגות עבריינית, כפיים,

לתפארת מדינת ישראל.:evil:

 

גועל נפש.

 

אה, כן, ופגוש ב-200-300 מפירוקיה, כן, בטח,

ומי משלם על הריצה בין הפירוקיות כדי למצוא את הפגוש המתאים?

ואם הגוון לא בדיוק זהה? קונים ספריי ב-12 שקל וסוגרים עניין?

שטויות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לענין חברו שנזקק לטיפול רפואי - גם אם יגיע לו 2 מליון דולר, זה בכלל לא ענין שלך ולא של הביטוח שלך נקודה.

 

לענין הנזק לרכב - בהנחה שהוא יגיש תביעה לביטוח שלך: אם התביעה היא סביב ה-1,200 וזה פחות או יותר סך ההשתתפות העצמית שלך, אזי כמעט תמיד ימליץ לך סוכן הביטוח שלך לשלם ישירות לנפגע ולעצור את הטיפול מול הביטוח. מצד שני, זכותך לקבל את שרידי הפגוש שפורק והוחלף. אני לגמרי לא בטוח שבאמת יהיה לו לספק פגוש תואם בצבע תואם בדיוק עם הפגיעה המדוברת.

גם אם הוא יקח שמאי, בכל מקרה את לא תשלמי יותר מאשר מקסימום גובה השתתפות עצמית.

אם יש לך רק ביטוח צד ג' - פחות אמור להטריד אותך ענין יקור הפרמיה בחידוש ביטוח.

תני לו לתבוע את הביטוח והמתיני להתפתחויות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אם יש לך רק ביטוח צד ג' - פחות אמור להטריד אותך ענין יקור הפרמיה בחידוש ביטוח.

.

 

תוספת של כמה מאות למשך שנתיים שלוש (בהנחה שלא תהיינה תאונות נוספות) זה לא דבר של מה בכך.

בכלל כל נושא ההנחה וההשתתפות העצמית נועד מלכתחילה לעודד אנשים לסגור זוטות כאלה בינהם. גם ההתעסקות סביב כל תביעה עולה לביטוח (וזה אכן תפקידו, אך התחשיב שלו בסוף היום הוא כלכלי!)

פורסם

Eily,

 

אנחנו מדברים על ביטוח צד ג' ולא על מקיף.

ההפרשים קטנים יותר.

צד ג' עולה באזור ה-700-1,000 שקל ובמקרים רבים כולל גם ביטול השתתפות עצמית.

(היא לא נהגת צעירה וסביר שגם לא חדשה).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אז החודש ביטחתי את אבי ב- 690 ש"ח (יצא 681 משום שהפקידה אחרה בתשלום) לשנה כולל תוספת 170 ש"ח לגרירה ושמשות (כלומר 520, לא 700-1000). השתתפות עצמית 990 ש"ח. והביטוח מכסה כל נהג מגיל 24 (הרכב הוא דייהו נובירה סטיישן. ואם זה משנה, על הקסנטיה 2.0 אני משלם משהו דומה)

 

את הטלפון של הסוכן קיבלתי דרך B2BIT ואמסור אותו בפרטי.

 

בכל מקרה הנחת העדר תביעות זה בערך 200 ש"ח לדעתי, אבל תכף אברר את הסכום המדויק.

פורסם

מסכים עם האנס ועם Z4 , מי מאיתנו שזה קרה לו (או יקרה לו) בתור הצד הנפגע - צ'יק צ'ק יתעצבן.

 

לגבי הטמבון ב200-300 ש"ח מפירוק , ומה אם אין מפירוק? ומה עם פירוק והרכבה של החלק? או חס וחלילה צביעה?

סה"כ 1200 ש"ח +- על החלפת טמבון וישור קל של בגאג' נשמע סביר - ואם הוא יפנה לחברת ביטוח (והיא מן הסתם תמצא אותך אשמה) סתם ביזבזת לו ולך את הזמן ואת הכסף הזה תשלמי להשתתפות עצמית + עליית פרמייה למשך 3 שנים על חוסר העדר תביעות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יכול להיות שהנזק הוא 1,200, יכול להיות שהנזק 200.

היא לא צריכה לשלם 1,200 במקום 200.

אין לה את הכלים לדעת מה הנזק האמיתי והתחושה היא שהנפגע מנסה קומבינה, אז הנכון יותר ללכת דרך הביטוח.

 

לפני כחודש נסע מישהו שאני מכיר ברנו קליאו ועשה תאונה עצמית. כשמסתכלים בעין, זה נראה לא יפה:

כנף הרוסה, פנס ראשי שבור, טמבון טיפה עקום, מכסה מנוע לא ננעל.

הכנף הוחלפה באחרת כולל צבע, הפנס הוחלף באחר, טמבון יושר, מכסה מנוע סודר = 700 שקל ו-4 שעות עבודה כולל המתנה לחלקים.

 

במקרים רבים, בתיקונים זעירים, מוסכניק הוגן אפילו ימליץ לא לגעת כי אחרי פירוק והרכבת חלק אחר, לא יכולים לדעת עד כמה התאונה שבגללה החליפו פגוש היא בסה"כ שריטה. (עדיף לפעמים שקונה יראה שריטה בעין, מאשר יקרא דו"ח בדיקה שבו כתוב שהוחלף פגוש וידמיין תאונה).

גם אם לא מתקנים, עדיין מגיע פיצוי כלשהו, אבל לא בהכרח הוא בשווי השתתפות עצמית, במקרים רבים הוא נמוך יותר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני באמת לא מבין למה את שוברת את הראש.

ולמה אתם שוברים את שלכם ואת שלה.

הבחור מנסה לרמות אותך, אני מוכן להתערב שהרכב שלו אפילו לא נכנס למוסך והוא פשוט הוריד את השריטות לבד ועכשיו מנסה לעקור קצת כסף ממה שקרה.

את אל תשברי את הראש יותר מידי,תסמכי עלי יצא לי יותר מידי פעמים בחיים לראות סוג כזה של אנשים.

ברגע שהוא יצור איתך קשר שוב תגידי לו תקשיב אין לי זמן לכול זה אני אישה עסוקה, יש לך עלויות גבהוהות? הרכב מושבת ואתה נוסע על קורקינט לעבודה תפנה לביטוח שלי, להתראות.

במידה ובאמת קרה לו נזק שדורש טיפול הוא יכעס אבל יפנה לביטוח ואת תשלמי השתתפות עצמית של גג של סוף העולם 1200-1500 שקל בלי לשבור את הראש ומסמכים וחתימות.

במידה וכול העניין הוא נסיון לסחיטת כסף הוא ישאר עם ה*** ביד (סליחה על הביטוי) ולא יעשה עם זה כלום כי אין לו באמת מה להציג בפני הביטוח שלך.

זה הכול הבחור בא לדחוף לך סיפורים חבר שלי נפצע צריך הוצאות, הרכב מושבת, טמבון שלם והעולם נשרף ולרכב הקטן והישן שלך נשבר רק הפנס? נשמע לי לא הגיוני.

בקיצור עזבי אותך, תנקי את הראש מהכול, ברגע שהוא מתקשר תגיד לו פנה לביטוח, נקודה.

אם את עדיין חוששת או מתלבטת צרי איתי קשר אני יותר מישמח לעזור לך 0546615205

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

לי נשברה רק הבקלית של הפנס הראשי השמאלי, לו התעקם טיפה הטמבון. (ממש טיפה!)

.

היום הוא התקשר אליי להגיד לי שהעלות של התיקון היא 1250 שקלים כי צריך להחליף את כל הטמבון ושהבגז' שלו לא נפתח מאז, ושאולי יהיו הוצאות רפואיות לחבר שלו שהיה איתו באוטו. הוא רצה שנסכם בינינו על 1250 שקל בלי שנערב את הביטוח, ואמר שהאוטו לא נוסע ושהוא נמצא במוסך (הגזמה פראית). כשאמרתי לו שאין לי בעיה שיתבע את הביטוח הוא טיפה התקפל ושאל איזה סכום כן הייתי מוכנה לשלם.

לי נשמע כאילו הוא סתם מנסה להלביש עליי בעיות אחרות ( כמו הבג'ז) ולסחוט כסף.

 

עזרתכם בבקשה!

 

.

אני רק חוששת שהוא מנסה להפיל עליי עוד דברים כי באמת שלא נגרם שם נזק שמצדיק את הדרישה שלו..

 

אפרת שלום

 

יש להבחין בין שני נזקים נזק לגוף ונזק לרכוש.

 

את לא אחראית לנזק גוף שנגרם לנהג או לנוסע עימו ברכב

 

ציטוט מחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים

 

3. (א) בתאונת דרכים שבה היו מעורבים מספר כלי רכב, תחול על כל נוהג האחריות לנזקי הגוף של מי שנסע בכלי הרכב שלו.

 

לכן תשלחי אותו לבטוח שלו ולא יאיים

 

בקשר לנזק לרכוש

 

אם הנזק שלך הוא בקליט בלבד הרי הנזק שלו הוא מזערי והוא מלביש עליך תיקונים נוספים או סתם ממציא נזקים.

 

שנת 98-2000 , כל העיקום עוד היה לפני שנכנס בו זו טענתך, ושיוכיח הפוך. וגם אם התעקם קלות אז טמבון מפירוקיה 200-300 ש"ח.

 

500 ש"ח גג זו הצעתי הראשונה והאחרונה .

 

האם זה לא קרה כאשר שניכם עמדתם בפקק בעליה והוא הדרדר אחורה :evil:

 

עליו עול ההוכחה שהסיפור שלו אמין יותר "מהסיפור" שלך.

 

ישה, ממש כל הכבוד על ההמלצה להתנהגות עבריינית, כפיים,

לתפארת מדינת ישראל.:evil:

 

גועל נפש. בד"כ מסכים עימך תקרא הלאה ותבין את עמדתי .

 

.

אמריקאים אומרים "מה שעושה קול של ברווז הולך כמו ברווז אז זה ברווז"

 

כאן יש לנו עסק עם סחטן שמנסה להתלבש על בחורה שמבינה פחות בד"כ בנושאים הללו ולסחוט .

 

מאין לך כי מדובר בסחטן.

 

אם נזקו באמת 1250 ש"ח אז מדוע הוא צריך להסתפק ב סכום נמוך מזה.

ולאיים עליה בתביעת הנזק גוף של חברו.

הרכב הנפגע המשיך בדרכו כאילו לא קרה כלום פתאום הוא מושבת במוסך.

 

לכן הצעתי שתשלם לו 500 ש"ח ולסגור סיפור. לפי דעתי הוא לא יתקן מאומה כי לא נגרם לו נזק שאותו הוא מתכוון לתקן.

 

ולגבי "הצעתי" או כפי שכיניתי אותה "הסיפור" לכל אותם יפי נפש

 

בפני השופט מובאות שתי גירסאות והוא צריך להחליט מה אמת ומה שקר. ב98% מן המקרים השומע מהצד יחשוב כי מדובר בשתי תאונות שונות.כך גירסתו האמיתית "והנזק השקרי" וכך גירסתה "השקרית " עם הנזק האפסי האמיתי שנגרם לה ושלא יכול להיות נזק כזה לרכב השני.

אני לא משוכנע שהגירסה של הנהגת לא תתקבל, לאחר הוכחת הנזק האפסי שנגרם לה.

 

הנהגת אפילו לא יכולה להיות בטוחה שהעיקום הקטן לא היה לפני התאונה, ולחשוב לתומה שאכן הנזק נגרם עקב המכה שלה.

 

אפשר לחשוב שכל מכונית משנת 2000 ומטה מלוקקת כאילו יצאה הרגע מן היבואן. כמה פעמים אנחנו בעצמנו דופקים פינה פה או פינה שם ומשאירים אותה עד שיתאספו ואז מתקנים הכל ביחד או מוכרים את הרכב כמו שהוא לבא אחרינו.

אצלה נשבר הבקליט, לכן המהירות הייתה 0-5 קמ"ש, ולכן הטמבון לא נשבר אולי התעקם קלות , אז להחליף את כולו + בגז' אולי גם באותה הזדמנות נוסיף גם פחחות וצבע כללי על חשבון הגברת .

 

 

וכאשר מולי עומד סחטן .. שילך ויחפש את החברים שלו, ושלא יצפה ממני להבנה או שאני אתנהג איתו אחרת ממה שהוא מנסה להפיל עלי.

 

ולבסוף סתם סיפור והמבין יבין.

לפני מספר שנים בשעת לילה מאוחרת רכב נכנס ברכבי שחנה, שבר את בקליט פנס האיתות ועיקם קלות את הכנף. הנהג היה מספיק הגון והשאיר לי פתק עם פרטיו. לרכב היו עוד מכות ודפיקות.

הרמתי לבחור טלפון ואמרתי לו. בגלל הגינותך תשלם לי את הנזק לכשאתקן את הרכב אם אתקן אותו בכלל, לפני הטסט קניתי בפירוקיה פנס איתות קומפלט ב 50 ש"ח והחלפתי . אפילו לא טרחתי לצלצל לבחור.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני לא מבין איך אתם מביעים את הדעה שלכם בלי תמונה או משהו, אולי זה לא כזה קטן כמו שהיא אומרת?

אני בסדר עם קיה סטוניק 1400 רמת גימור LX אוטומטית.


×
×
  • תוכן חדש...