Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

אחותי קיבלה הצעה עכשיו לרכישת רכב של מכר שלה.

מדובר על 206 xs ידנית, שנת 2003 יד 3 עם 82k קילומטר.

בנוסף הוא אמר לה שהוא עכשיו החליף למגנזיום והוסיף מערכת בשווי 10k, ושהחליף רצועת טיימיניג לפני שלושה חודשים.

הבחור דורש 45k על הרכב, ומתחייב שהבדיקה תצא נקייה.

 

עכשיו איך ה206 באופן כללי? צריכת דלק? עלויות טיפולים? אמינות\מחלות ידועות? בטיחות? התנהגות?

ואם יש עוד משהו שצריך לדעת לפני שבודקים או קונים את הרכב הנל?

 

 

תודה.

פורסם

הרכב לא מהמומלצים בשוק,בעייה בגיר,דלק 1\10 ,טיפולים יקרים יחסית.

יש אלטרנטיבות הרבה יותר טובות,טיוטא יאריס,פולו,איביזה.

פורסם

יש המון שרשורים לגבי הXS בפורום עם כל המידע שאי פעם תרצה לדעת וגם הרבה יותר. תריץ חיפוש, אני בטוח שתמצא את התשובות הנכונות לשאלות שלך. זאת בניגוד לתשובה שקיבלת בהודעה שמעלי, שהיא במקרה הטוב לא נכונה.

 

באופן כללי הXS היא מכונית לא רעה בכלל, השאלה היא לאיזה שימושים. אם אחותך נוסעת כל בוקר בפקקים של ת"א - זאת לא מכונית מוצלחת. אם אחותך נוסעת כל בוקר מצפת ליער בירייה - אההה, זאת כבר אחלה בחירה.

 

צריכת דלק - 1:10 בנסיעות עירוניות נטו עם מזגן, 1:14 בבין עירוני רגוע.

אמינות סבירה, אבל חשוב לחפש רכב שטופל כהלכה.

בטיחות - ארבעה כוכבים במבחני הריסוק של אותם השנים. סביר בהשוואה למתחרות.

התנהגות כביש טובה. לא כמו הפיג'ו "של פעם", אבל די קרוב לשם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

חלקים יקרים ???

אני ממש לא מסכים , החלפנו ב206 שלנו [שנת 2001 מנוע 1.4] פנס קדמי ימני שלם ב 200 ש"ח,

רדיאטור בפחות מ-400 ש"ח ,טיפול כולל ברקסים פשוט בדיחה.

אני אשמח לפרט בפרטי על המוסך והטיפולים.

אבל יקר בכל קנה מידה זה לא.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

נירו91111, על מה אתה מדבר? בעיות בגיר? 1-10? מאיפה המצאת את כל זה? לא מהמומלצים? למה כי אתה לא ממליץ?

 

כמי שהיה לו גם את הxs וגם את הפולו, הפולו יקרה יותר לאחזקה וגם לא ממש אמינה יותר, כך אני משער גם האיביזה מאותן השנים, שכן הן חולקות את רוב המכלולים. זה לא שאני אומר שהם רכבים לא טובים, אלא פשוט שהם ממש לא הרבה יותר, או בכלל לא יותר טובים מה206 xs (וכמובן ללא הערך המוסף של הxs). ובנוגע ליאריס, לדעתי זה טימטום לקנות את הרכב הזה בשנה הזו, ולשלם כמו על רכבים משנת 06-08 ולא משנים "סיפורי הגבורה" על היאריס.

ה206 xs הוא רכב מהנה מאוד, מאובזר (ממגנזיום ועד חלון שמש ענקי, ספויילר, מערכת אינטגרלית עם שליטה ממהגה, כסאות ספורט, מחשב רכב, 4-6 כ"א, שעונים לבנים עם מד טמפ' שמן ועוד), האמינות שלו טובה+, צריכת הדלק שלו היא כפי שצביקה כתב (שלי עשתה 1-14 ממוצע כאשר רוב הנסיעות היו מחוץ לעיר ותמיד עם מזגן), ואין ספק שהוא יפה, יפה.

לעצם העניין, המחיר מעט גבוהה אם כי הנתונים די טובים, לכן אם הרכב ממש מטופל והיא מכירה היטב את המוכר ובעיקר אם היא נוסעת לרוב נסיעות בין עירוניות (כפי שצביקה ציין, זה לא רכב לחיים בפקק), אז זו קנייה ראוייה בהחלט עם קצת מיקוח על המחיר, ובתקווה שאין "הפתעות" בסגנון פגיעת שילדה.

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

נראה שהרכב המדובר לא נסע הרבה - 82,000 ק"מ לשנת 2003 זה יפה..

קח אותו לבדיקה, תבקש הסטוריית טיפולים ותבדוק האם טופל כמו שצריך.

 

באופן כללי, (כבעליה של אחד כזה) מדובר ברכב אמין, זריז, ללא מחלות כרוניות (אולי רק ריפוד בכיסאות

שנוטה לצאת מאחיזת תושבת כריות האויר - בקטנה).

נראה טוב, בעל אחיזת כביש טובה, צריכת דלק לא רעה - 1 ל-14.5 (לרוב בינעירוני)

צמיגים רחבים, פנסי ערפל, מחשב דרך, חלונות חשמל מושבי ספורט ועוד ועוד..

 

יותר מהנה לנהיגה מפולו בוודאות (היתה לי אחת) וגם יותר חסכוני בדלק ובטיפולים.

 

רכב מפנק! ונראה טוב (לאוהבי מראה ספורטיבי)

 

מומלץ בחום! 206 XS מטופלת לא תאכזב.

פורסם

אני עם אחת (XS 2001) כבר כחודשיים ואכן צריכת הדלק לא להיט. העניין הוא שגם כשאני נוסע בבינעירוני זה בשעות הפקקים לעבודה ומהעבודה ולכן זה דומה לנסיעה עירונית במקצת (אם כי לא זהה), ואני עומד על קצת מעל 1 ל- 10. אני מניח שבבינעירוני "טהור" זה יעלה ל- 12, 13, 14...

 

גם האמינות אינה מזהירה, יישרתי קו בינתיים בחמשת אלפים ש"ח (אבל במורשה) והזרוע עוד נטויה... סה"כ לא משהו קטלני אבל אין מה לעשות, רכב ישן זקוק להחלפת חלקים מדי פעם.

 

מעבר לזה, כמו שכבר אמרו פה, האיבזור באמת פלוס, הבטיחות בסדר, הנהיגה נחמדה, המראה מצוין, נוחות טובה. כחבילה שלמה, אחלה אוטו. אחזור על מה שאמרו - לפני שמבצעים רכישה צריך לשקול טוב טוב מה הם הצרכים, וכמו כן חשוב לרכוש רכב מטופל כדי שיישור הקו ייצא כמה שיותר זול אם בכלל והרכב יאריך חיים.

 

קישור לדיון שלי: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=318746

[URL="http://www.kra.co.il"]מאמרים[/URL] קצרים מכל עולמות התוכן.

פורסם
אני עם אחת (XS 2001) כבר כחודשיים ואכן צריכת הדלק לא להיט. העניין הוא שגם כשאני נוסע בבינעירוני זה בשעות הפקקים לעבודה ומהעבודה ולכן זה דומה לנסיעה עירונית במקצת (אם כי לא זהה), ואני עומד על קצת מעל 1 ל- 10. אני מניח שבבינעירוני "טהור" זה יעלה ל- 12, 13, 14...

 

גם האמינות אינה מזהירה, יישרתי קו בינתיים בחמשת אלפים ש"ח (אבל במורשה) והזרוע עוד נטויה... סה"כ לא משהו קטלני אבל אין מה לעשות, רכב ישן זקוק להחלפת חלקים מדי פעם.

 

מעבר לזה, כמו שכבר אמרו פה, האיבזור באמת פלוס, הבטיחות בסדר, הנהיגה נחמדה, המראה מצוין, נוחות טובה. כחבילה שלמה, אחלה אוטו. אחזור על מה שאמרו - לפני שמבצעים רכישה צריך לשקול טוב טוב מה הם הצרכים, וכמו כן חשוב לרכוש רכב מטופל כדי שיישור הקו ייצא כמה שיותר זול אם בכלל והרכב יאריך חיים.

 

קישור לדיון שלי: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=318746

 

 

מזל שיש פה גם אנשים שמוכנים להגיד את האמת,ולא רק להצדיק את הקנייה ,גרועה כמה שלא תיהיה,בכדי

לעזור באמת ולייעץ,בשביל זה הוקם הפורם.

לא אמרתי שהרכב גרוע ואיום,פשוט הקונה צריך לדעת איפה החסרונות שלו ואיפה היתרונות,לדעתי ולדעת רבים ,

ביחס לרכבים אחרים,הוא נחות.

פורסם

דבר ראשון קרא את כללי הפורום: אין לצטט את ההודעה האחרונה.

ולעניין עצמו: מעניין שלאחר התגובה של peaceman לא כתבת כלום, הוא לא התאים לך לאג'נדה? או גם הוא מנסה להצדיק את הקנייה שלו? אם היית קורא היטב את התגובה שלי כמו את זו ששמחת לצטט, הייתה מגלה (ותקרא את התגובות של צביקה גם הן "אמיתיות") שבבעלותי היו גם הפולו וגם הxs. שנית אם תקרא את השירשור של legshooter, תגלה שכמעט כל מה שהוא החליף שייך לבלאי טבעי (למשל תושבת מנוע) וגם בגלל הזנחה לא קטנה של מי שהוא קנה ממנו את הרכב, והוא מסביר זאת אומנם כאמינות אך ההסבר האמיתי הוא גיל + הזנחה + בלאי טבעי (תושבת מנוע או אגזוז לדוגמא, לא שייכים לאמינות), אך בסיכום של עניין גם הוא מרוצה. כמו כן הוא בחר לטפל במוסך מורשה (שזה לגיטימי) ולכן המחירים הללו (תוסיף עוד אלפייה או שניים בפולו). שנית גם הוא ציין שצריכת הדלק הזו היא בכביש פקוק\עירוני וכך כתב גם צביקה.

זה שאתה מוסיף את "לדעת רבים..." לא מרגש פה הרבה אנשים, אדרבא קרא קצת הסטוריה של שירשורים על הרכב המדובר ותקרא ש"רבים" דווקא ממליצים עליו כולל בעלי מקצוע, כך שה"רבים" שאתה מדבר עליהם לפחות על פי הפורום הזה (ועוד אחד או שניים) הם מיעוט. ושים לב שגם בשירשור הזה, לרוב המגיבים יש או היה ברשותם את הרכב הזה והם ממליצים עליו.

ולבסוף, הדבר שהכי מופרח, הוא ההגדרה שלך לרכב הזה כרכב "נחות" וזאת כאשר בחרת להשוותו לפולו, איביזה ויאריס (הייתי מסכים שלעומת קליאו ספורט, מיטו ושירוקו הוא נחות).

בבקשה ממך השתדל לכתוב דברי טעם, כאלו שיוסיפו מידע חיוני ויציינו פרטים ספציפיים, או בלשונך "באמת לייעץ".

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

מחזק 99.9% ממה שלוטי כתב... אני גם לא מחזיק מעצמי מומחה להצביע מה שייך לאמינות, מה שייך לבלאי ומה שייך להזנחה פושעת, אבל בסה"כ בעצמי כתבתי ש- אין מה לעשות, רכב ישן, יש חלקים שצריך להחליף... לא משהו אובר דה טופ מטורף...

 

אגב עדכון: מיכל הדלק האחרון = 1 ל- 11. אכן לא מעט פקקים. אני מניח שזה לא משתווה לאזור המרכז אבל בהחלט לא מדובר בנסיעה בינעירונית דומיננטית.

[URL="http://www.kra.co.il"]מאמרים[/URL] קצרים מכל עולמות התוכן.

×
×
  • תוכן חדש...