שלום חברים,
בימים האחרונים אני נתקל בתופעה מטרידה,
במהלך נסיעה, ללא שום התראה מוקדמת, נשמע קול רועש מהרמקולים ("בום") ולאחר מכן המערכת של הרכב (המקורית)
נכבת לחלוטין (אין שום תצוגה על המסך), או שלאחר ה"בום" הרמקולים המערכת נשארת דולקת אך לא נשמע כל צליל מהרמקולים.
בנסיעה אחת של כ40 קילומטר זה קרה לי 3 פעמים, לאחר חצי דקת נסיעה, לאחר 15 דקות נסיעה ולאחר 40 דקות נסיעה.
הדרך היחידה להחזיר את המערכת לתפקוד היא להתניע מחדש את הרכב. יש לציין שבאחת הפעמים שניסיתי להתניע מחדש, המערכת לא חזרה לקדומה והייתי צריך להתניע בשנית.
2 חשמלאי רכב שהייתי אצלם ומוסך מורשה של יונדאי לא יותר לנטר את הבעיה ולא לתקנה, ואני די אובד עצות.
אשמח לעזרה,
תודה,
ייטב.