Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב של ידידה מהלימודים המזגן לא מקרר בעמידה,מולא גז ולא עזר.

מוסכניק שלדעתה אמין (חבר של חבר) אומר שזה המדחס .

1.כמה אמור לעלות מדחס ? ומה האפשרויות ? יש משופץ מול חדש ?

2.האם מעבר לרצועת אביזרים שני ברגים ושתי צינורות יש עוד משהו שאני צריך לדעת לפרק ולהרכיב שם?

3.האם לצינורות חייבים מפתח ניפלים או מספיק מפתח פתוח מתאים ?

4.אני מתאר לעצמי שהגז יברח כשאני יחליף מדחס נכון?

5.יש משהו נוסף שכדאי לי לדעת לפני שאני ניגש למאלכה?

יש לי ידע במכאניקה אבל במודלים שאני מתעסק איתם לא פוגשים מזגן כל יום ....

תרגישו חופשי להפגיז במידע .

(מצטער שלא כתבתי איזה מודל הרכב, פשוט אין לי מושג...)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

לדעתי כדאי להחליף גם שסתום התפשטות וגם מיבש. וכן הגז יברח ותצטרך לעשות וואקום ומילוי גז.

דע לך שמדחס טחון שחרר שבבים במערכת וצריך לשטוף אותה אחרת ילך מדחס שוב.

פורסם

תודה

 

אם תוכל להסביר מהו שסתום זה איפה הוא נמצא , מהו מייבש וג הוא היכן נמצא , ואיך שוטפים את המערכת ? מזרימים מים בצינורות גז?

 

את הווקום יוכל לבצע לי מי שממלא את הגז נכון ?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
הרכב של ידידה מהלימודים המזגן לא מקרר בעמידה,מולא גז ולא עזר.

מוסכניק שלדעתה אמין (חבר של חבר) אומר שזה המדחס .

1.כמה אמור לעלות מדחס ? ומה האפשרויות ? יש משופץ מול חדש ?

2.האם מעבר לרצועת אביזרים שני ברגים ושתי צינורות יש עוד משהו שאני צריך לדעת לפרק ולהרכיב שם?

3.האם לצינורות חייבים מפתח ניפלים או מספיק מפתח פתוח מתאים ?

4.אני מתאר לעצמי שהגז יברח כשאני יחליף מדחס נכון?

5.יש משהו נוסף שכדאי לי לדעת לפני שאני ניגש למאלכה?

יש לי ידע במכאניקה אבל במודלים שאני מתעסק איתם לא פוגשים מזגן כל יום ....

תרגישו חופשי להפגיז במידע .

(מצטער שלא כתבתי איזה מודל הרכב, פשוט אין לי מושג...)

 

טיפול במערכת מיזוג האוויר דורש ידע מוקדם וניסיון וגם הסמכה לטיפול במערכות מיזוג לרכב (למרות שבארץ נראה לי שהנושא פרוץ), לכן אני ממליץ לך לפנות למזגניסט לביצוע איבחון של המערכת.

 

לפרק את המדחס ולשחרר את הגז לאוויר החופשי יגרום לזיהום אוויר שאנו נושמים.

 

בכול מקרה בכדי לטפל במערכת יש צורך בכלים ייעודים כגון שעוני לחץ, מכשיר לגילוי נזילות, מכונה לביצוע וואקום ומילוי גז וייתכן שיש צורך למלא שמן הנקרא PAG.

 

קיימים בשוק מדחסים משופצים וגם מדחסים חדשים תוצרת סין או גרמניה במחירים החל מ-1600 שקלים לסיני ו-3000-2500 עבור מדחס גרמני.

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה לכולם , מכיוון שאני לא רוצה ליצור נזק עקב חוסר ידע , ובטח שלא נזק לאוויר , אני אוותר ואשלח אותה למוסך.

שוב תודה רבה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
טיפול במערכת מיזוג האוויר דורש ידע מוקדם וניסיון וגם הסמכה לטיפול במערכות מיזוג לרכב (למרות שבארץ נראה לי שהנושא פרוץ), לכן אני ממליץ לך לפנות למזגניסט לביצוע איבחון של המערכת.

 

לפרק את המדחס ולשחרר את הגז לאוויר החופשי יגרום לזיהום אוויר שאנו נושמים.

 

בכול מקרה בכדי לטפל במערכת יש צורך בכלים ייעודים כגון שעוני לחץ, מכשיר לגילוי נזילות, מכונה לביצוע וואקום ומילוי גז וייתכן שיש צורך למלא שמן הנקרא PAG.

 

קיימים בשוק מדחסים משופצים וגם מדחסים חדשים תוצרת סין או גרמניה במחירים החל מ-1600 שקלים לסיני ו-3000-2500 עבור מדחס גרמני.

 

למרק ידידי שלום מזמן וא התכתבנו.:wink:

 

אני מאוד מאוד רוצה לקנות מדחס גרמני ,ואני לא יודע את שמם . כול שאני נתקל זה מדחסים יפניים קוראנים סיני אך לא גרמני. אנא הער את עיני ותן לי את שם היצרן .:roll:

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

יצחקי שלום,

 

יש לך שתי אפשרויות.

 

1. לייבא באופן עצמאי מדחסים תוצרת חברת גרמנית הנקראת GERI המייצרת את כול הרכיבים הדרושים למערכות מיזוג לרכב.

ייתכן מאוד שהמדחסים מיוצרים בסין/צ'כיה/תורכיה/בלגיה אבל הם מיוצרים לפי המפרטים של הייצרן GERI.

 

2. אני רכשתי לפני כ-3 שנים מדחס לפונטו מנוע 1.2L שנת 97 תוצרת חברת KUHLER SCHNEIDER הגרמנית אצל צנטרל בת"א. אין לי שמץ של מושג מאיפה הוא הביא לי את המדחס.

 

לרכבים תוצרת קונצרן VAG ניתן לרכוש מדחסים מקורים תוצרת DENSO או Sanden ייתכן שגם הם מיוצרים בכול העולם (צור קשר עם חבר הפורום רון לקבלת פרטים נוספים).

 

במידה ותזדקק למידע נוסף צור קשר על גבי דפי הפורום.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק אתה 10

 

לא אין לי ענין במדחס גרמני לא ידוע , אני מעדיף את DENSO ואת SANDEN או מדחסים אחרים שמיוצרים ביפן וכמובן מה שטוב לVAG טוב לי אלו חברות עם ניסיון רב במדחסים . בכול אופן תודה .

 

יום טוב יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
×
×
  • תוכן חדש...