Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה הגדולה היא: האם המכונית הנ"ל עם הצרכים הנ"ל שווה את הקניה?

 

קילומטרז' הוא בסביבות ה80K

מודל 2006

צבע שחור והשני כחול (לא שזה משנה משהו)

בכל מקרה, היד 1 = 55K ש"ח

היד 2 =52K ש"ח

 

CHEVROLET AVEO, הצרכים הם:

 

1. נסיעות עירוניות או מרוצים עד עלות השחר?

זאת מכונית משפחתית לכל דבר, אבל מי שהכי הרבה ינהג בה זה אני (בן 19), עוד מעט מתגייס (לא קרבי) ואני מעדיף מכונית עם זריזות וכח בהקיפות והשתלבויות (זה הדבר הכי מסוכן בכביש מבחינתי).

2. חשיבות שנתון?

כמובן ששנתון הכי גבוה שאפשר במחיר, אבל בלי לפגוע בתמורה לכסף שאפשר לקבל (זתומרת עדפיות ראשונה היא מכונית יותר טובה על פני שנתון גבוה יותר).

3. חשיבות המנוע?

כמו שאמרתי ב1, חשיבות גבוהה מאוד, שתיהיה מכונית זריזה וחזקה להקיפות והשתלבויות.

 

*מבחינת נסיעות עירוניות או בין עירוניות - זה לא כל כך ברור, זה משהו כמו 50%-50%.

 

 

תודה רבה לכם !!

OCTAVIA 1.4TSI 2010

:wink:

פורסם

לא נעים לי להגיד אבל אביאו זה לא רכב משפחתי, ולדעתי לא רכב בכלל.

 

לא בטוח, לא נוח, לא מתנהג, לא מהיר, ולא מהנה.

 

מה שכן - זול.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אוקיי, תודה על התגובה!

שאלה קצת לא קשורה: "גיר רציף" הכוונה לגיר אוטומתי?

 

וד"א - על איזה אוטו בסביבות המחיר הזה אתה היית ממליץ? לפי הצרכים הנ"ל.

תודה!

OCTAVIA 1.4TSI 2010

:wink:

פורסם

אוקי, AVEO יצאה לגמרי מהאופציות אבל נשארה שאלה לא פתורה:

שאלה קצת לא קשורה: "גיר רציף" הכוונה לגיר אוטומתי?

וד"א - על איזה אוטו בסביבות המחיר הזה אתה היית ממליץ? לפי הצרכים הנ"ל.

 

ד"א, מנהלים, אם אפשר לאחד את 2 הנושאים שפתחתי לאחד - כי אין טעם ב2 נושאים שעכשיו הם גלשו לאותו SUBJECT.

תודה, לירן.

OCTAVIA 1.4TSI 2010

:wink:

פורסם

גיר רציף הוא גיר שמורכב אחרת.

הוא אוטומטי מהבחינה שאתה לא מעביר הילוך, אבל שונה לחלוטין בהרכבו הפנימי.

לדוגמה:

103845d1178164667-heres-the-cvt-tranny-in-the-400h-cvt.photo.wide.jpg

פורסם
גיר רציף הוא גיר שמורכב אחרת.

הוא אוטומטי מהבחינה שאתה לא מעביר הילוך, אבל שונה לחלוטין בהרכבו הפנימי.

אוקיי

גיר רציף תמיד ובכל רכב עדיף על גיר אוטומת רגיל?

OCTAVIA 1.4TSI 2010

:wink:

פורסם

אין כזה דבר תמיד ובכל רכב.

 

בכל רכב יש גיר אחר.

יש גירים רציפים טובים, יש גירים רציפים לא טובים.

יש גירים אוטומטים טובים ויש גירים אוטומטים לא טובים.

 

זה תלוי ברכב הספציפי ואף בשנת הייצור.

פורסם

תודה, אז סיימנו את סוגיית הגיר הרציץ (תודה לarnons_1).

 

נשארה שאלה אחרונה וחביבה:

על איזה אוטו בסביבות המחיר 55,000 אתם הייתם ממליצים? לפי הצרכים הנ"ל.

OCTAVIA 1.4TSI 2010

:wink:

פורסם

אם משפחתית, בשנתון הזה פוקוס מומלצת ביותר.אתה יכול בשקט למצוא לך אחת במחיר הזה.

אני מכרתי בתחילת החודש את הרכב של אשתי (פוקוס 2006 יד שנייה עם 118 אלף ק"מ) ב46 וחצי אלף!

נצל את זה שהשוק שלה חלש ותקבל הכי הרבה תמורה לכסף.

בעקיפות- תלחץ חזק על הגז אתה בחור צעיר:-P

חבר,אתה חופר

פורסם
אם משפחתית, בשנתון הזה פוקוס מומלצת ביותר.אתה יכול בשקט למצוא לך אחת במחיר הזה.

אני מכרתי בתחילת החודש את הרכב של אשתי (פוקוס 2006 יד שנייה עם 118 אלף ק"מ) ב46 וחצי אלף!

נצל את זה שהשוק שלה חלש ותקבל הכי הרבה תמורה לכסף.

בעקיפות- תלחץ חזק על הגז אתה בחור צעיר:-P

לא נראה לי שהפוקוס כל כך חסכונית, מה שגם היא לא כזאת זריזה ומתאימה לעיר מכיוון שהיא סדאן ודיי גדולה.

 

תקנו אותי אם אני טועה! (נ.ב אם לא הזכרתי, אז אנחנו מחפשים רכב קטן כי לא הרבה יסעו בו והוא יותר לעיר מאשר נסיעות בין עירוניות.)

 

שוב תודה לכם!

OCTAVIA 1.4TSI 2010

:wink:

פורסם

1. האוויאו הוא אחד מכלי הרכב היותר שתיינים שאני מכיר - הפוקוס בוודאות יותר חסכונית ממנו.

 

האפשרויות הראליות לדעתי:

 

דייהטסו סריון

יונדאי גטס/אקסנט

ניסאן מיקרה

סקודה פביה

פיאט פנדה/פונטו/גרנדה פונטו

קיה ריו (מ-2007 ומעלה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
חשוב שיהיה אוטומאטי?

 

כן

 

1. האוויאו הוא אחד מכלי הרכב היותר שתיינים שאני מכיר - הפוקוס בוודאות יותר חסכונית ממנו.

 

האפשרויות הראליות לדעתי:

 

דייהטסו סריון

יונדאי גטס/אקסנט

ניסאן מיקרה

סקודה פביה

פיאט פנדה/פונטו/גרנדה פונטו

קיה ריו (מ-2007 ומעלה)

 

לא להשוות משהו לאוויאו אחרי מה שאמרתם עליה (מסכנה :roll:).

 

עכשיו מבין הרשימה שהבאת, מה התמורה הכי גדולה לכסף? כמובן במחינת הצרכים שכבר רשמתי לעיל.

תודה,

לירן.

OCTAVIA 1.4TSI 2010

:wink:

פורסם

אני אוהב את הפנדה כי היא חסכונית אבל אם אתה שואל על התמורה הכי גדולה בשביל הכסף , זאת בכלל האלטו כי יש אחריות מהיבואן על האוטו שאתה קונה

×
×
  • תוכן חדש...