Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוטומטי עולה 74000 ש"ח (ולדעתי לא שווה את זה)

 

הבחירה שלי מהרשימה שגם תתאים הכי טוב לדרישותיך (והיא לא התמורה הכי טובה לכסף...)

 

היא הדייהטסו סיריון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אני אוהב את הפנדה כי היא חסכונית אבל אם אתה שואל על התמורה הכי גדולה בשביל הכסף , זאת בכלל האלטו כי יש אחריות מהיבואן על האוטו שאתה קונה

996 סמ"ק זה לא קצת מדי? הרכב לא יזחל? איך הוא בעקיפות למשל?

והוא רכב דיי חדש לא? כלומר לא ניתן לקנות יד שניה משנים 2006-2007 כי הוא עדיין לא יוצר, זה נכון?

OCTAVIA 1.4TSI 2010

:wink:

פורסם
אוטומטי עולה 74000 ש"ח (ולדעתי לא שווה את זה)

 

הבחירה שלי מהרשימה שגם תתאים הכי טוב לדרישותיך (והיא לא התמורה הכי טובה לכסף...)

 

היא הדייהטסו סיריון.

עלה המחיר ל74000 ש"ח ? אין יותר מבצעים של המורים?

פורסם
אוטומטי עולה 74000 ש"ח (ולדעתי לא שווה את זה)

 

הבחירה שלי מהרשימה שגם תתאים הכי טוב לדרישותיך (והיא לא התמורה הכי טובה לכסף...)

 

היא הדייהטסו סיריון.

 

אוקי, אז עכשיו יש לי באפשרויות

1. פיג'ו 206 1600 סמ"ק אוטומטית

2. פיאט פונטו 1400 סמ"ק אוטומתית

3. דיאטסו סיריון 1300 סמ"ק אוטומתית

 

אשמח אם תדרגו לי מביניהם את הכי חזקה מבחינת : 1. כח מנוע 2. בטיחות 3.חיסכון בדלק

 

עלה המחיר ל74000 ש"ח ? אין יותר מבצעים של המורים?

 

חדשה אוטומתית עולה בסביבות ה62K, מחיר שגבוה מתקציב ב12K - ככה שהאלטו היא לא אופציה.

 

 

 

תודה רבה לכולם, מקווה שאני מספיק מובן לכם - אם לא תשאלו אני יענה :wink:

OCTAVIA 1.4TSI 2010

:wink:

×
×
  • תוכן חדש...