Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, זה קרה גם לי - נשרפה לי נורה :) . על הדרך חשבתי להשתדרג קצת. גם בשביל שייראה יותר טוב וגם בשביל לראות יותר טוב.

 

אחרי שעברתי במשך שעה וקצת על ה-מ-ו-ן שרשורים, החלטתי ללכת על הOSRAM NIGHTBREAKER. לפי מה שהבנתי לרכב שלי - פאביה 08' אני צריך H7 (תודה אוראל ! ) .

מצאתי כאן את הנורות הנ"ל במחיר כולל של 82 ש"ח.

עכשיו, לפי מה שקראתי פה הנורות הנ"ל חוקיות (עוברות טסט וכו' וגם באיביי המוכר מתאר : Fully approved for road use in Europe . )

 

עוד שאלה קטנה, קראתי פה גם לגבי נורות חניה W5W שהומלץ לאנשים להחליפן אבל אאל"ט לרוב האנשים שהומלץ להם על כך התקינו DIAMOND VISION / BLUE VISION - אני לא רוצה שהרכב ייראה מצחיק עם כל נורה בצבע אחר .

מה אתם ממליצים?

 

 

עריכה

לאחר קריאת התגובה הזאת (שמוזר שלא שמתי לב אליה לפני כן) מתלבט גם לגבי הPhilips Premium H7

 

 

תודה וסליחה על החפירה,

אלון. :)

8)
פורסם

עדיין זקוק לעזרה .

 

אפשר קצת הסבר לגבי מהן נורות W5W והאם אני אצטרך להחליף גם אורות גבוהים כמו שמישהו אחר אמר לי?

ואם כן - איך זה נקרא, שאני אדע מה להזמין?

 

תודה ויום טוב ! :)

8)
פורסם

אייל תודה רבה!

חיכיתי עם העניין כי חשבתי כבר להזמין דרך אותו מוכר כמה פריטים.

 

אז ברמת העקרון רק להזמין את הנורות הראשיות?

8)
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היום קיבלתי את הנורות, תוצאה מעולה.

 

אגב אייל,

הנורות בגוון לבן אצלי, כך שיש מעט הבדל בין הנורות הראשיות לחניה.

על איזו נורות לאור חניה הייתם ממליצים לי?

 

תודה רבה!

8)
פורסם
היום קיבלתי את הנורות, תוצאה מעולה.

 

אגב אייל,

הנורות בגוון לבן אצלי, כך שיש מעט הבדל בין הנורות הראשיות לחניה.

על איזו נורות לאור חניה הייתם ממליצים לי?

 

תודה רבה!

אכן גם אצלי הגוון לבן. לא לבן בוהק כמו קסנון אבל לבן.

 

נורות חניה אתה יכול להזמין לדים אם אין לך מערכת שמזהה נורה שרופה כמו ב VW ואז יש תקלה בצג.

קובי

:-)

פורסם

אצלי גם מותקנות נייטברייקר בתוספת T10 לד כאורות חניה (אם אתה קונה לדים בדולרים בודדים אני ממליץ שתזמין מספר סטים כי חלק מהנורות בגוון שונה, מלבן חם עד גבול התכלת)

פורסם

תודה רבה על התגובות חבר'ה.

 

מהתכתבות עם גברת מPOWERBULBS (שמהם הזמנתי את ה NIGHTBREAKER דרך eBay) , הסברתי לה שאני מחפש נורות 'חניה' בגוון לבן שיתאימו לNIGHTBREAKER .

היא המליצה לי על הנורות האלה .

PHILIPS PREMIUM W5W SIDELIGHT BULBS (TWIN PACK)

האם הנורות האלה יתאימו לי ?

 

תודה רבה!

8)
פורסם
אצלי גם מותקנות נייטברייקר בתוספת T10 לד כאורות חניה (אם אתה קונה לדים בדולרים בודדים אני ממליץ שתזמין מספר סטים כי חלק מהנורות בגוון שונה, מלבן חם עד גבול התכלת)

 

 

זה חוקי ? (הלדים)

פורסם

Free, לפי מה שכתוב בלינק שצירפתי לגבי הנורות הן חוקיות לשימוש באירופה, ולכן יהיו חוקיות בישראל (למיטב הבנתי).

 

Fully road legal within EU

8)
פורסם
Free, לפי מה שכתוב בלינק שצירפתי לגבי הנורות הן חוקיות לשימוש באירופה, ולכן יהיו חוקיות בישראל (למיטב הבנתי).

 

Fully road legal within EU

 

 

אני מדבר על הלדים (LED) בפורמט של T10, לא על המנורות של פיליפס...

×
×
  • תוכן חדש...