Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אוסיף תיקון קטן

 

flush זה בעצם הצפה של משהו על פני השטח (להעלות מעל, להציף)

 

MOUNT זה להרכיב על

 

במילים אחרות "הרכבה צפה" והכוונה היא להתקנה "צפה" על פני השטח.

 

הטוויטר והמיתקון שלו במקרה של התקנה כזו על קורה (אם תשכיב אותה) יראה כאילו והטוויטר צף עליה...

 

אבל זה בסדר - בשביל לפרש את המושגים האלו נכון צריך גם אנגלית ברמה מאוד גבוהה ושלי היא שוות ערך לשפת אם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התקנה נחמדה ונקיה, עם זאת, ההתקנה של המגבר לא ממש נוחה מתחת לכיסא.

המגבר יושב נורא נורא צפוף ולא מאפשר עבודה נוחה עם כיוונים, קצת לא נוח לדעתי.

 

חוץ מזה נראה נחמד ונקי, עבודה טובה.

בהצלחה בהמשך.

רותם.

פורסם

תודה רותם

אין בעד מה מוטי שמח לעזור

לגבי כיווני המגבר: אם תשים לב ישנם מספר סנטימטרים בין מסגרת הרכב לנאבים של כיווני המגבר כך שכל מברג כיוונים זוויתי פשוט יעשה את העבודה ובנוחות

שים לב בתקריב של הצילום שאפילו קל לזהות את הכיתוב על כל נאב

זה אולי נראה צפוף בגלל זווית הצילום אבל במציאות הכיוון קל פשוט וזמין

תודה דרור

פורסם

התקנה יפה ונקיה, הייתי שמח לראות את התמונות של המידים ושל הקרוסים מחוברים סופית.

שבת שלום !

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
לאחרונה אני שם לב לדי הרבה התעניינות בהתקנות לרכב מסוג סוזוקי אלטו

כמו שזה נראה הרכב הופך ללהיט החם בקרב החב"רה הצעירים (יפני,אמין,מותג טוב,וכמובן מחיר,וצריכת דלק)

מצורפות תמונות של התקנה שבוצעה לאחרונה

כעיקרון הרכב מגיע עם אפשרות לשני זוגות רמקולים בדלתות מידה "6.5

כמו כן פתחים בחלק העליון של הדשבורד לרמקולים עד מידה של "4

בעקבות זאת יש מקום להתקנה קלאסית של סטים 3 חלקים במקרה הזה UP36I של DLS

מתחת לכסא הנוסע מורכב מגבר שנראה כחלק אינטגרלי מהרכב במקרה הזה F-45 של SOLID AUDIO

בבג"ז סאב כולל תיבה שנראה כמו CUSTOME MADE ויושב בול במקום דגם RW12 של DLS

קצת איטום + טבעות עץ לרמקולים

כיוונים והרכב נראה כאילו לא נגעו בו

את איכויות הסאונד, מקצועיות העבודה, יחס ללקוח, אמינות, ושירות אני משאיר לבעל הרכב להגיב במידה ויחליט שהוא רוצה

שיהיה לכולם סופ"ש מוצלח מהנה ובטוח בכבישים

דרור

 

טוב אז בעל הרכב רוצה להגיב.

 

קודם כל נדבר על השירות - יחס אמינות ושירות יוצאים מן הכלל. אלכס דרור ושי עזרו לי וענו לי על כל שאלה וכל ובקשה

שלושתם אנשים טובים מאוד ברמה האישית והמקצועית.

 

יחס ללקוח - יחס מצויין ! אין מה להוסיף.

 

איכות עבודה - עבודה ברמה גבוהה מאוד - התקנה מקצועית ונקיה צומת לב לפרטים הכי קטנים.

אני הייתי במשך כל ההתקנה ופשוט תענוג לראות את אלכס עובד בחור שפשוט אוהב את מה שהוא עושה ורואים את זה דרך העבודה שהוא מבצע.

 

ולבסוף איכות הסאונד - שמיעה ברמה גבוהה מאוד הרבה מעל הציפיות שלי אני לא יכול לתאר עד כמה אני מרוצה.

צליל חזק מאוד ומדוייק מאוד.

 

שי אלכס ודרור תודה רבה על הכל.

פורסם
תודה רותם

אין בעד מה מוטי שמח לעזור

לגבי כיווני המגבר: אם תשים לב ישנם מספר סנטימטרים בין מסגרת הרכב לנאבים של כיווני המגבר כך שכל מברג כיוונים זוויתי פשוט יעשה את העבודה ובנוחות

שים לב בתקריב של הצילום שאפילו קל לזהות את הכיתוב על כל נאב

זה אולי נראה צפוף בגלל זווית הצילום אבל במציאות הכיוון קל פשוט וזמין

תודה דרור

 

סלח לי ידיד היקר, אני איש גדול, קצת קשה להכניס ידיים למקומות קטנים אם אתה מבין למה אני מתכוון.

אם אתה אומר שיש מספיק מרווח, תיסלם. :-D

 

שתהיה שבת שלום.

רותם.

פורסם

עבודה יפה ונקיה, אבל הצורה בה המגבר יושב יקשה על כיוונים.

הייתי מתקין את הטוויטרים נמוך יותר לכיוון הדש.

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200


×
×
  • תוכן חדש...