Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה,

וכמו שאלכת אמר ותמיד אומר..

 

ללקוח: תתחדש ותהנה,

 

ולצוות, יפה שאתם מישמים את הערות שלנו.

 

אחלה שבוע

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

לא שמתי לב לשרשור הזה בגלל עומס בימים האחרונים

 

שאפו על עבודה מצויינת ונקיה, אהבתי לראות שה-HU מונח על קלקר או ספוג ולא ישירות על הדש כדי למנוע שריטות

אין ספק שהתקנה גדולה היא בפרטים הקטנים

 

כל הכבוד !

פורסם

האם הפנל התחליפי (המותאם לרדיו דיסק אישית,לא המובנה) הגיע עם הלקוח או נרכש ממכם ?

פורסם

אני חושב שגם הם מוכרים את המתאמים הללו .

אלכס יש עבודה על איביזה שבמבצע? אני מניח שזה יעניין המון אנשים ,הבנתי שנמכרו 800 מכוניות

פורסם

מה שהן נותנות זה שהחלון יפתח עד הסוף .

בלי טבעות ההגבהה אם מבריגים את הרמקול לשילדה המקורית של הדלת אז המגנט של הרמקול ממש בולט.

ואז המנוע של החלון ניתקע במגנט והחלון לא ניפתח עד הסוף.

 

יש לי גם שאלה

יש לי חבר שהתקין ברכב מגבר+קומפוננט+סאב

וכל זה ללא מנחת

איך זה הגיוני?

פורסם
מה שהן נותנות זה שהחלון יפתח עד הסוף .

בלי טבעות ההגבהה אם מבריגים את הרמקול לשילדה המקורית של הדלת אז המגנט של הרמקול ממש בולט.

ואז המנוע של החלון ניתקע במגנט והחלון לא ניפתח עד הסוף.

 

הייתי רוצה להוסיף שטבעות עץ מומלצות גם בגלל שרמקול עשוי מברזל והדלת עשויה מברזל מהשגורם מהתקנה של ברזל על ברזל צליל מעוות לא נקי.

 

יש לי גם שאלה

יש לי חבר שהתקין ברכב מגבר+קומפוננט+סאב

וכל זה ללא מנחת

איך זה הגיוני?

 

באיזה רכב..?

פורסם
בשרשור מדובר על סוזוקי אלטו

אז מן הסתם סוזוקי אלטו

 

אוקיי כנראה שיש לו במגבר כניסת HIGH Power יש הרבה מגברים שהם לבד מנחיתים את היציאות המוגברות של הרדיו דיסק לדוגמה מגבר Pulse Audio BA-4400 יש לו את האפשרות הזאת. וכך גם אין צורך במנחת ולא בחוטי RCA.

פורסם

הרכב מגיע עם רדיו דיסק עם יציאות RCA כמו שרואים בתמונה על איזה מנחת אתם מדברים?

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

לא יאמן.! המותג אלמני התעורר לחיים.! דרך אגב דרור העובדה שלמגברי אלמני יש כניסות היילבל

זה הדבר הראשון שאתה צריך לפרסם {אבל למה במחירים האלו}.


×
×
  • תוכן חדש...