Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"אודיו קינג" יקירי קצת מאוחר למגברים האלו

נכון לאתמול אני בחוסר של הדגם הזה

נשארו אולי 3-5 חתיכות במחסן

שתו לי אותם הרבה יותר מהר ממה שתכננתי ונתקעתי כרגע בלי

דרך אגב למגברי ה- DLS ישנם גם כניסות היי לבל אם אפשרות הפעלה ללא חוט רימוט

דרור

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
האם הפנל התחליפי (המותאם לרדיו דיסק אישית,לא המובנה) הגיע עם הלקוח או נרכש ממכם ?

 

עדיין ממתין לתשובה מאהובי שי....

פורסם

ערב טוב "אי אל" מתנצל על התשובה המעוכבת

המכשיר הספציפי הזה הגיע עם בעל הרכב

אנחנו רק התקנו אותו ברכב

ערב טוב

דרור

פורסם

בד"כ מפרקים את המערכת כדי להתחבר עם מנחת וכדי לחבר remote למגבר.

כניסות hi-level במגבר, מאפשרות חיבור למערכת ללא RCA, אבל מחייבות remote ברוב המקרים.

 

בחלק מהמקרים, אין צורך ממשי בפירוק המערכת המקורית,

מכיוון שהמנחת/מגבר יודעים לזהות הדלקה של המערכת,

כמו המגבר של DLS שמופיע בהודעה הקודמת.

-

פורסם
כן ל -JBL75.4 יש כניסות היילבל ,לכן לא צריך לרכוש מנחת.

 

עבדת פעם עם הכניסה הזאת במגבר הזה ? זה לא ראוי למאכל אדם

פורסם

עתיד צודק לחלוטין,

במקרה של 75.4 עדיף לרכוש מנחת ייעודי.

איכות כניסת high-level משתנה לפי המגבר הספציפי.

במגברים הישנים של JBL המנחת היה איכותי כולל remote ברגע הדלקת המכשיר.

-

פורסם

שאל אם יש כניסות היילבל ,עניתי.

מבחינתי כול סוג של מנחת \קומבינה אחרת שהיא לא רדיודיסק

שמכבד את עצמו "לא ראוי למאכל אדם".

כול אחד והסטנדרטים שלו.

פורסם
מבחינתי כול סוג של מנחת \קומבינה אחרת שהיא לא רדיודיסק

שמכבד את עצמו "לא ראוי למאכל אדם".

צריך להכיר בעובדה שרוב המכוניות מגיעות עם מערכת מקורית,

כך ששינוי למערכת אפטר-מרקט, כרוך בזמן וכסף.

מנחת איכותי (ייעודי או מובנה במגבר) נותן תוצאה טובה מבחינת שמע.

מראה פנים הרכב נשמר מקורי, כולל נוחות הפעלה כמו שלט הגה.

בחלק מהמקרים אין צורך בפירוק מסיבי בזמן ההתקנה,

ההעברה מרכב לרכב היא נוחה וקלה יחסית.

-

פורסם
שאל אם יש כניסות היילבל ,עניתי.

מבחינתי כול סוג של מנחת \קומבינה אחרת שהיא לא רדיודיסק

שמכבד את עצמו "לא ראוי למאכל אדם".

כול אחד והסטנדרטים שלו.

תפריד בין הסטנדרטים הגבוהים שלך

לבין יעוץ בפורום שהוא לרווחת הכלל

 

אם אתה מתכוון לייעץ רק לפי סטנדרטים של היי אנד עדיף שלא תייעץ בכלל

ומנגד אם אתה מתכוון לייעץ רק לפי "עובד לא עובד" גם עדיף שתמנע

 

בפורום אתה חייב להתאים את עצמך לרמה של שואל השאלה,

אדם שמתכוון להתקין ברכב מגבר 4 ערוצים ב-900 שקל וטמפו נגיד ב-400 שקל,

יספיק לו לחלוטין מנחת איכותי של גנסיס לדוגמא

 

מנגד הרעשים והאיכות הנמוכה שיכניס ה-JBL הן דבר לא ראוי למאכל שום אדם, גם לא האדם עם הכי פחות בררנות


×
×
  • תוכן חדש...