Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחזק את ידיך ידידי היקר.

אני מאמין שבקרוב מאוד תקבל טלפון מאיזה ערבי שיציע לך לקנות את הרכב עם הציוד בחזרה.

לי זה קרה לפני שנתיים, והתעלמתי ממנו, ולאחר מכן אכלתי אותה כשמצאו את הרכב מפורק והרוס.

לכן, במידה ושיחה כזו אכן תגיע - אל תתעלם ממנה.

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רזי הסיפור שלך היה הזוי בטירוף. אני מאמין שהאלטו של המר בחור כבר מזמן עברה לעולם הבא, בטח איזה מוסך חאפר של אחת מחברות הליסינג "הזמין" חלקים לאלטו שעברה תאונה.

לא ייאמן איך חברות הליסינג וההשכרה חרבו את שוק הרכב, גם בבטיחות, גם במחירים, גם בחלפים ירודים וגם בגניבות.

 

"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם"

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הגנב יודע כמה משלמים לו על הרכב.

הוא כמובן ינסה להוציא יותר מבעל הרכב.

זו גם הסיבה שהוא עשוי יהיה לקבל טלפון בקרוב.

 

בכל מקרה, הכן את עצמך לעובדה שגם אם הרכב יחזור, הוא כבר לא יהיה כפי שהיה.

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

ההגנה באוטו הייתה מה שחברת הביטוח דרשה

אמבולייזר מקורי וקודן

 

לצערי עוד לא הספקתי לבטח את כל הציוד, הייתי אמור לעשות את הביטוח מחר.

 

אני מאוד מבועס מכל הסיפור הזה אבל אני אמשיך ללכת קדימה כי אני חושב שכל מה שקורה קורה מסיבה מסויימת, כל עקבה לטובה.

 

אני עכשיו חושב איזה רכב לקנות כשהצ"ק יגיע כרגע יש לי שני אפשריות

1. פולו 07-08 ידני

2. איביזה 06-08 קופה ידני

ולמי ששואל למה לא אלטו שוב אז זה מהסיבה שיש שלושה חודשים המתנה

פורסם
ההגנה באוטו הייתה מה שחברת הביטוח דרשה

אמבולייזר מקורי וקודן

 

לצערי עוד לא הספקתי לבטח את כל הציוד, הייתי אמור לעשות את הביטוח מחר.

 

אני מאוד מבועס מכל הסיפור הזה אבל אני אמשיך ללכת קדימה כי אני חושב שכל מה שקורה קורה מסיבה מסויימת, כל עקבה לטובה.

 

אני עכשיו חושב איזה רכב לקנות כשהצ"ק יגיע כרגע יש לי שני אפשריות

1. פולו 07-08 ידני

2. איביזה 06-08 קופה ידני

ולמי ששואל למה לא אלטו שוב אז זה מהסיבה שיש שלושה חודשים המתנה

 

נראה לי יותר קשה להתגבר על האמבולייזר המקורי מאשר על הקודן , לא ?

 

לגבי ההמתנה גם ככה תצטרך להמתין חודש וחצי עד לקבל הצ'ק של הביטוח אז בסופו של דבר אם תזמין עכשיו את האוטו ישאר לך רק עוד חודש וחצי נוספים...

מי שלא נהנה מהחיים לא יודע לחיות !


×
×
  • תוכן חדש...