Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מניסיוני גם לאדם עם דרישות נמוכות זה לא מספיק

זה פשוט פיצ'ר שיוצר כדי שיהיה רשום בחוברת

אני בספק אם בנו על שימוש בזה

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גורל,

 

פס שלם של ייצור מגברים סדרתיים שנמכרים באלפי או עשרות אלפי חתיכות ואתה חושב שיצרן ישים כניסת HI LEVEL בשביל שזה יהיה בחוברת?

 

זה לא פיצ'ר עיצובי כמו מד אנלוגי ששמו במגברי B52 שבהם הדבר הכי יוקרתי היה המד המעאפן הזה...

 

מדובר כאן על פס יצצור של רכיבי מולקס, חוטים, לוחות PCB, נגדים, סלילים, קבלים ומה לא בשביל לייצר רכיב אחד במעגל שממיר כניסה גבוהה לקדם מגבר...

 

זה לא סוג הדברים שמתבצעים ע"י אנשי מרקטינג - זה סוג הדברים שמתבצעים ע"י מהנדסים.

 

הם לא היו מבזבזים כל כך הרבה כסף על משהו שאין בו שום שיק עיצובי אם הם לא היו חושבים שיש בזה פרקטיקה.

 

אני יכול לאמר לך שמי שקנה ממני את הZX הגדול (כלומר הגדול יותר בהספק - אל תתחיל :-P ) קנה אותו רק בגלל הפיצ'ר הזה...

 

ואני בתחילת דרכי גם כן השתמשתי בזה ואני בטוח שעוד המון אנשים שרק רוצים להוסיף מגבר ורמקולים ולהמנע מסרטים של לסלול חוטים על כל הרכב - משתמשים בזה.

 

משהו כל כך פרימיטיבי - אם הוא לא נעלם עד היום - זה רק בגלל שיש לו דרישה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
גורל,

 

פס שלם של ייצור מגברים סדרתיים שנמכרים באלפי או עשרות אלפי חתיכות ואתה חושב שיצרן ישים כניסת HI LEVEL בשביל שזה יהיה בחוברת?

 

 

עדי אתה ענית לעצמך , כי אם יש לך עשרות אלפי חתיכות אז מנסים לחסוך כמה שאפשר כי זה לא משהו שכל העשרת אלפים אנשים משתמשים בו ,

פורסם

ואני בתחילת דרכי גם כן השתמשתי בזה ואני בטוח שעוד המון אנשים שרק רוצים להוסיף מגבר ורמקולים ולהמנע מסרטים של לסלול חוטים על כל הרכב - משתמשים בזה.

 

משהו כל כך פרימיטיבי - אם הוא לא נעלם עד היום - זה רק בגלל שיש לו דרישה.

 

לא הבנתי איך המגבר הזה עובד.

הוא עובד ללא חיווט ?

פורסם

אוקיי,אז גם אני קניתי אלטו,הוצאתי אותה אתמול והסטריאו באוטו...איך לומר..מממ...:?

מקודם חזרתי מ"אהובי-שי" ולאחר ייעוץ התקנתי סט קומפוננט ,על ה HU הקיים - השיפור משמעותי ביותר!

בחרתי בקומפוננט של DLS שאכן לא מאכזב מבחינת הסאונד.

חייב לציין לטובה את השרות,האיכות והמקצועיות . אין ספק שמדובר בחבר'ה רציניים,אדיבים ונחמדים מאד

וברור לי מדוע היו המלצות לא מעטות עליהם, יישר כוח !

שי,דרור ואלכס- אם אתם קוראים פה, תודה רבה על הכל! יצאתי מרוצה פלוס!

מומלצים בחום.

 

עכשיו נשאר להמתין לפאנל פלסטיק של הרדיו,זה ה"פרוייקט" הבא :wink:

פורסם

משתתף בצערך, רכב חדש עם מערכת חדשה זה מבאס את החיים!.

 

אני מאחל לגנב לאבד זוג ידיים, או זוג רגליים, או זוג עיניים או זוג אוזניים.

ואולי גם וגם וגם וגם.

 

ויש עוד זוג שהוא יכול לאבד.:evil:

under construction..

פורסם

שי בוקר טוב

ממש לא נעים לשמוע על הגניבה הזו

אנחנו פה ב"אהובי שי מרכז הרכב" אני (דרור) שי ואלכס מקווים שתיקח את העיניין בפרופורציות הנכונות

אל תתן לזה לדכא אותך יותר מדי

אין מה לעשות בעולם מסתובבים כולירות נבלות וטפילים שמרגישים חופשי לקחת רכוש של אחרים שעובדים קשה מאוד כדי להגיע למשהו בחיים.

מה שיותר חמור שיש נבלות שקונים את זה מהם

בכל אופן אני בטוח שיהיה בסדר

מעבר לכך כל מה שתצטרך נשמח לעזור וכולם פה עומדים לרשותך

דרור

פורסם

מצער מאד לשמוע דבר כזה ומצער הרבה הרבה יותר לחוות דבר כזה. :-(

 

אני מחזק את ידיך ומאחל לך התאוששות מהירה, בטוחני שאהובי שי - מרכז התקנות DLS יתחשבו בך ביותר בהתקנה הבאה.

 

בהצלחה.

פורסם

כואב ועצוב לשמוע, נשמע שהרכבים מהסוג הזה הולכים להיות מאוד גניבים.

 

קטנים, חסכוניים בטירוף, אין הרבה מה שיתקלקל שם, קלים וזולים לתחזוקה - נשמע בדיוק כמו מה שבני הדודים שלנו אוהבים.

 

מעניין אם הביטוח יהפוך יקר יותר תוך תקופה מסויימת.

 

אני מקווה שזו תהיה תופעה חד פעמית בחיים שלך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה אפשר להגיד ולומר חוץ משייפלו הידיים למנובל שעשה את זה, ונראה לי שלא גנבו בשביל המערכת אלא בשביל הרכב, המערכת זה על הדרך.

 

ד"א - הייתה אזעקת ביפר?

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701


×
×
  • תוכן חדש...