Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא לכולם יש אותן מערכות אלקטרוניות, חלקן ניתנות לניתוק וחלקן לא, חלקן 4x4 וחלקן לא, NA מול טורבו וכן הלאה. בכל במקרה ובלי קשר - נראה לי שאותי שכנעת ;-)

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

MK3, נשמע הגיוני.

רק כדי להבהיר, אני לא נגד רכבים משופרים, אני אומר שאני אישית לא רוצה לקנות רכב שאאלץ לשפר אותו כדי לקבל את מבוקשי. למשל אני מעדיף שלא לקנות WRX ולהתחיל משם למרות שיש שיגידו שאפשר להגיע איתו רחוק, אני מחפש משהוא מגיע עם כיף בילט אין בנקודת ההתחלה ומשם אפשר לדבר על שיפורים קלים בעתיד (אולי).

ואכן הבנת אותי נכון, כיף בנס הרים זאת המטרה, לזמנים אין שום משמעות, לתחושות כן.

תודה.

Wild Shark.

פורסם

עדכון:

תודה על אוסף העצות.

לאחר שראיתי עוד כמה מיאטות וSTI אחת.

ולאחר שלקחתי ברצינות את האמירה של רועי שכל אחד חייב קונברטיבל אחת , מצאתי מיאטה שמורה מאד מאד שנוסעת מעולה.

אני חייב להגיד שדווקא החוויה ברכב מקורי ללא מערכת הפליטה המשודרגת היתה לי טובה בהרבה, תגובות המנוע מצוינות (אולי בגלל שהוא לא עושה לי חור בראש) , מנגד הרכב הוא עם ק"מ מאד מאד נמוך וזה גם יכול להסביר כמה הבדלים.

 

בקיצור, התחדשתי במיאטה מגניבה.

 

תודה.

Wild Shark.

פורסם

תתחדש, אני מקווה בשבילך שמהר מאוד תמצה את כל עניין הקבריולה, כי למי שמתמכר יש חיים קשים אחר כך (ביטוח, פחד מחיתוך הגג וכו') ;)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

תתחדש, לאחר קריאת השרשור אין לי ספק שעשית את הצעד הנכון. אני עשיתי מהלך דומה מאוד לפני שנה וחצי - מקליאו ספורט למיאטה. ותאמין לי - אין מה להשוות. נכון, המיאטה קצת חלשה יותר (לא הרבה יותר, אבל נכון מה שאמרת בנוגע לחלק העליון של הסל"ד) והמתלים רכים מדי (ניתן לסדר בקלות רבה, ואגב - לאחר מתיחת הפנים זה השתפר משמעותית). אבל בכל שאר המובנים יש כאן עליית מדרגה רצינית, ולפי הדרישות שלך נראה שזה בדיוק מה שאתה מחפש.

 

תתחדש, אני מקווה בשבילך שמהר מאוד תמצה את כל עניין הקבריולה, כי למי שמתמכר יש חיים קשים אחר כך (ביטוח, פחד מחיתוך הגג וכו') ;)

 

סלח לי, אבל רואים שלא הייתה לך קבריולה. הביטוח למיאטה NC הוא פחות מ-6000 שקלים למקיף, ממש לא היסטרי. חיתוך הגג - מהר מאוד מפסיקים לפחד ופשוט חיים. נראה לי שאתה מחפש תירוצים למה לא לקנות אחת בעצמך...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה,

ננסה ונראה.

מבחינתי זה חידוש כפול- הנעה אחורית (לא מחשיב מגוון מיסחריות וטנדרים) וגג נפתח.

העצות עזרו מאד, לרגע כמעט התיאשתי ממיאטה לאחר כמה אקזמפלרים לא מלהיבים, אחרי ההתיעצות החלטתי לראות עוד כמה וטוב שכך.

מאד הפתיע אותי הואריאנס בין הרכבים שבואן תיאורטי עברו ק"מ דומה, ואני חשבתי עד היום שליפניות זה לא קורה :wink:. מסתבר שלא רק בין צרפתיה לחברתה יש הבדלים גדולים כל כך.

Wild Shark.

פורסם

תתחדש. החיים שלך הולכים להיות יפים יותר.

:-)

אגב, שמעתי שיש קהילה די גדולה של רכבים פתוחים איפה שהוא :roll:

 

תתחיל לגלוש ותלמד עוד הרבה יותר על האוטו שרכשת, ועל אנשים נוספים שעשו החלטות דומות לשלך.

 

דן

מועדון הרודסטרים הישראלי

www.roadster.co.il

 

נ.ב. מסכים בהחלט ומחזק את ידיך בהחלטתך ללמוד את רזי ההנעה האחורית עם מדריך.

פורסם

סלח לי, אבל רואים שלא הייתה לך קבריולה. הביטוח למיאטה NC הוא פחות מ-6000 שקלים למקיף, ממש לא היסטרי. חיתוך הגג - מהר מאוד מפסיקים לפחד ופשוט חיים. נראה לי שאתה מחפש תירוצים למה לא לקנות אחת בעצמך...

 

לא דיברתי ספציפית על המיאטה - בכל מקרה, אתה יודע טוב מאוד שביטוח לקאבים יקר באופן יחסי. ולהדחיק את עניין הגג לא אומר שהוא לא קיים. לא ששני אלו היו מונעים ממני לקנות אחת (מנוע אנמי ותנוחת נהיגה בעייתית עבורי דווקא כן, אבל זה סיפור אחר).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אגב, שמעתי שיש קהילה די גדולה של רכבים פתוחים איפה שהוא :roll:.

 

ואני שמעתי שיש הרבה חברים מהקהילה שיש להם רכבים פתוחים..

סתם, תתחדש, אחלה בחירה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
תתחדש, אני מקווה בשבילך שמהר מאוד תמצה את כל עניין הקבריולה, כי למי שמתמכר יש חיים קשים אחר כך (ביטוח, פחד מחיתוך הגג וכו') ;)

 

לא יודע איזה מיאטה הבחור רכש אבל יש מיאטות עם גג קשיח. :wink:

פורסם
לא יודע איזה מיאטה הבחור רכש אבל יש מיאטות עם גג קשיח. :wink:

 

אמנם אתה צודק, אבל עם גיר אוטומטי ומתלים עוד יותר רכים, הייתי מעדיף שיחתכו את הגג וזהו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אמנם אתה צודק, אבל עם גיר אוטומטי ומתלים עוד יותר רכים, הייתי מעדיף שיחתכו את הגג וזהו.

דווקא שלי ידנית, בעניין הבולמים זה רק 12% יותר רך מהקבריו בכבישי ארצינו בעלי הבורות אני לא מתלונן.

פורסם
דווקא שלי ידנית, בעניין הבולמים זה רק 12% יותר רך מהקבריו בכבישי ארצינו בעלי הבורות אני לא מתלונן.

 

הייתי בטוח שהביאו אותה באוטומטית בלבד. מעניין. לגבי המתלים, רק לשם ההשוואה, הסופט-טופ הייתה משמעותית יותר נוחה מהGTI שלי, במיוחד בכבישים עירוניים שבורים. יצא לך להשוות את מחירי הביטוח למיאטות רגילות? נדמה לי שאתה אמור לשלם פחות, אפילו שהאוטו עלה כחדש עוד 50K.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...