Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תתחדש, לאחר קריאת השרשור אין לי ספק שעשית את הצעד הנכון. אני עשיתי מהלך דומה מאוד לפני שנה וחצי - מקליאו ספורט למיאטה. ותאמין לי - אין מה להשוות. נכון, המיאטה קצת חלשה יותר (לא הרבה יותר, אבל נכון מה שאמרת בנוגע לחלק העליון של הסל"ד) והמתלים רכים מדי (ניתן לסדר בקלות רבה, ואגב - לאחר מתיחת הפנים זה השתפר משמעותית). אבל בכל שאר המובנים יש כאן עליית מדרגה רצינית, ולפי הדרישות שלך נראה שזה בדיוק מה שאתה מחפש.

 

 

 

סלח לי, אבל רואים שלא הייתה לך קבריולה. הביטוח למיאטה NC הוא פחות מ-6000 שקלים למקיף, ממש לא היסטרי. חיתוך הגג - מהר מאוד מפסיקים לפחד ופשוט חיים. נראה לי שאתה מחפש תירוצים למה לא לקנות אחת בעצמך...

 

 

הי רוני, תודה.

דיברתי איתך על הנושא במפגש.

האמת שהרכב הזה נוסע יותר טוב משמעותית מאחרות שראיתי, נמתין עם המיתלים ונקבל החלטה לאחר שאלמד את הרכב.

תודה.

Wild Shark.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ואני שמעתי שיש הרבה חברים מהקהילה שיש להם רכבים פתוחים..

היפלת אותי. כל הכבוד!

:lol:

 

אגב, לטוב או לרע, כמו הדגם הרגיל גם המיאטה גג קשיח הגיעה לארץ בגרסא ידנית בלבד (מאזדה לא טרחו לבצע תקינה אירופאית ל-NC האוטומאטית).


×
×
  • תוכן חדש...