Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש,

 

הברזיליה שונה מאוד במבנה הרצפה והמתלים מדגם 3, והיא יותר דומה לחיפושית 1200.

רבים טועים ובטוחים שהברזיליה ודגם 4 הם אותה מכונית, וכאן המרחק גדול בהרבה מהמרחק לדגם 3.

הפיתוח היה בברזיל עבור השוק המקומי והיא הגיעה לארץ כאשר דגם 1 ודגם 2 כבר לא שווקו יותר בצפון אמריקה.

בתור ילד שגדל בבית של מקוררי אוויר, אחרי דגם 2 וריאנט משנת 65 וחיפושית 1200 משנת 74, הברזיליה מודל 73 היתה מכונית זריזה מאוד. המון טיולים משפחתיים היו עמה, כאשר את המושב הימני משאירים בבית לטובת מקום לכלב.

בהצלחה עם וורדה, ושמור עליה מכל משמר.

 

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

אהלן!

בגלל התמונות ששלחת נרשמתי מייד לקרספורום.

יש לי את קרלוס,הבעל הברזילאי של וורדה.

היה כתום והיום הוא אדום לוהט

הנה תמונה לפני ותמונה אחרי

לגבי חלפים וחלקים,יש הרבה ב:http://listado.mercadolibre.com.mx/volkswagen-brasilia_Qshow_50

הבעיה שהמקסיקנים לא מקבלים פייפל(PAY PAL) ולא בטוח שתירצה למסור פרטי כרטיס אשראי

אשמח להפגיש בין וורדה לקרלוס,אני גר בתל אביב וקרלוס באיזור נתב"ג

ביי

:wave2:

גבי

054-4977333

brasilia feb 09.JPG

brasilia dec 09.JPG

פורסם
אני גר בתל אביב וקרלוס באיזור נתב"ג

יכול להיות שקרלוס כבר סיים שיפוץ ונצפה באחת השכונות בת"א? או שראיתי ברזיליה אחרת...

אם זה הוא- הוא נראה שיגעון

גם ורדה :-P קצת עבודה והיא תהיה טיפ טופ

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
יכול להיות שקרלוס כבר סיים שיפוץ ונצפה באחת השכונות בת"א? או שראיתי ברזיליה אחרת...

אם זה הוא- הוא נראה שיגעון

גם ורדה :-P קצת עבודה והיא תהיה טיפ טופ

בהצלחה

 

אכן "קרלוס" סיים שיפוץ ויש סיכוי לראות אותו לפעמים בשכונה קטנה וחמודה בת"א,

למרות שרוב הזמן קרלוס מאוחסן במתקן מאובטח עם 90 מצלמות עליו, יש לו בעלים קצת משוגע :lol:

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם
אהלן!

 

לגבי חלפים וחלקים,יש הרבה ב:http://listado.mercadolibre.com.mx/volkswagen-brasilia_Qshow_50

הבעיה שהמקסיקנים לא מקבלים פייפל(PAY PAL) ולא בטוח שתירצה למסור פרטי כרטיס אשראי

 

:wave2:

גבי

054-4977333

 

בדיוק בשביל זה המציאו את כרטסי האשראי החד פעמיים, ניתן לקנות בדואר ולטעון אותו מראש בסכום מסוים

ואז גם אם גונבים אותו הנזק מוגבל...

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

מים 411 ו- 412? יש אצל איזה אספן? שירת הברבור של ה"פולקסוואגן" האמיתית...

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

ה 411 וה 412 היו למעשה הפיתוח האחרון וה "מוחלט" של החיפושית, והיו מכוניות יקרות יחסית שלא זכו להצלחה גדולה.

לו פולקסווגן לא היתה משנה כיוון ומשקיעה ממון רב בפיתוח הגולף החדשה, ספק אם היתה שורדת עד ימינו.

בשנים 72'-74' "ניקה" קונצרן פולקסווגן את כל הדגמים הכושלים ו\או לא ריווחיים, וכך הופסק ייצור דגמי הפרינץ של N.S.U, ה K70 של פולקסווגן, האודי 75\90 ודגמי ה 411\412 של פולקסווגן.

בראייה לאחור, זה היה מהלך מוצדק ביותר שהביא את פולקסווגן למקומות אחרים לחלוטין, והפך אותה ליצרן מוביל עד ימינו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תתחדש ,היא נראת מצוין .

קודם כל אני רוצה להזמין אותך לבוא איתה למפגשי החיפושיות (מועדון שמיועד לכל VW קירור אוויר).

לגבי מכונאי , אחד ממקימי המועדון הוא מכואני מעולה שעובד רק על VW קירור אוויר , ואני ממליץ לך לקבוע תור אצלו, ואמנם הלו"ז שלו צפוף, אבל הוא עובד עליהן מאהבה ובמקצועיות .

קוראים לו בני והוא בטלפון :054-8019000

 

לגבי החיפושית השניה , אני מחזיק חיפושית אחת נוסעת , הפקדתי את השניה בידי בן דוד שלי שמשמיש אותה וישתמש בא עד שאוכל לשפץ אותה.

מצד אחד אלו רכבים שמאוד קל להחזיר לכביש אחרי עמידה ממושכת (אני מעריך שכ3000 שקל לכל היותר).

מצד שני רכבים נעודו לנסוע, ועמידה אף פעם לא מיטיבה עימם.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

עוד שאלה:

מהי הנורה שמסומנת בתמונה בעיגול אדום? היא נדלקת עם הסוויץ' וכבה ברגע שהמנוע מונע. לבלם היד אין השפעה עליה

 

זאת מנורה שאמורה להידלק כאשר הברקסים דורשים טיפול

במקור הרכב הגיע עם מעצורי דיסק,אבל סביר להניח שהוחלפו לטוף של חיפושית (כך אצלי לפחות)

תבוא מחר לנוקיה!

פורסם
יכול להיות שקרלוס כבר סיים שיפוץ ונצפה באחת השכונות בת"א? או שראיתי ברזיליה אחרת...

אם זה הוא- הוא נראה שיגעון

גם ורדה :-P קצת עבודה והיא תהיה טיפ טופ

בהצלחה

 

קרלוס מודה על הקומפלימנט.לדעתי,אין ברזיליה אחרת בת"א

פורסם

וואו! לא התעדכנתי כמה ימים והתפתח פה שרשור מעניין :-D

 

ורדה במוסך כרגע ומקבלת את הטיפול המלא. נתגלו תושבות מנוע קרועות וחסרות, אי לכך אני מחפש תושבת מנוע עליונה (עם חור). אודה לכל מידע בנושא.

 

גיא, לדעתי מצאת ושמת את ידיך על פנינה של ממש. ה"ברזיליה", כפי שנקראה בארץ, נטתה להחליד נוראות ובגלל זה אחיותיה נעלמו לחלוטין למרות האמינות הכללית של הרכב (אלא אם הוא שונה משמעותית מהפולקסוואגנים שאני מכיר).

 

למצא רכב שמור ככה... וואו. זה צבע מקורי? אם כן אז הרכב במצב מדהים ממש.

 

בכל אופן, בעיני הפכת להיות אחראי לעמידה לפחות ברמה הנוכחית - ולאורך שנים רבות. זה גם, אם אני מבין, רכב נדיר כיוון שרוב הברזיליות, עד כמה שאני זוכר היו מסחריות סגורות או מקסימום שנפתח להן חלון אחורי אחד לצדי המושב האחורי. וזו סטיישן ממש.

 

בהצלחה רבה בכל אופן!

 

תודה דב! ורדה נצבעה בצבע המקורי (שניתן לראות בדלתות בתמונת הפנים). אמנם לא מדובר בפירוק מלא (צבעו על הגומיות) אבל המצב סביר. יש תוכניות לצביעה מחדש כולל פירוק בעתיד, אבל זה רחוק כלכלית בינתיים...

 

אני חושב שראיתי אותה באבן יהודה

או אצל המכונאי מהרצליה היא נראת טוב

יש במושב מאור אחת כזו בלי מנוע

 

אכן מדובר בוריאנט מאבן יהודה. הרכב במושב מאור במצב לשיפוץ או לחלקים?

 

אהלן!

בגלל התמונות ששלחת נרשמתי מייד לקרספורום.

יש לי את קרלוס,הבעל הברזילאי של וורדה.

היה כתום והיום הוא אדום לוהט

הנה תמונה לפני ותמונה אחרי

לגבי חלפים וחלקים,יש הרבה ב:http://listado.mercadolibre.com.mx/volkswagen-brasilia_Qshow_50

הבעיה שהמקסיקנים לא מקבלים פייפל(PAY PAL) ולא בטוח שתירצה למסור פרטי כרטיס אשראי

אשמח להפגיש בין וורדה לקרלוס,אני גר בתל אביב וקרלוס באיזור נתב"ג

ביי

:wave2:

גבי

054-4977333

 

גבי! איזה שידוך, טוב יותר מזה של עזריאל ובת הרב...:lol:

קרלוס נראה מדהים ואני מקווה שאגיע לרמה כזו בעתיד. תגובה מפורטת יותר אני אכתוב בשרשור שפתחת.

 

ה 411 וה 412 היו למעשה הפיתוח האחרון וה "מוחלט" של החיפושית, והיו מכוניות יקרות יחסית שלא זכו להצלחה גדולה.

לו פולקסווגן לא היתה משנה כיוון ומשקיעה ממון רב בפיתוח הגולף החדשה, ספק אם היתה שורדת עד ימינו.

בשנים 72'-74' "ניקה" קונצרן פולקסווגן את כל הדגמים הכושלים ו\או לא ריווחיים, וכך הופסק ייצור דגמי הפרינץ של N.S.U, ה K70 של פולקסווגן, האודי 75\90 ודגמי ה 411\412 של פולקסווגן.

בראייה לאחור, זה היה מהלך מוצדק ביותר שהביא את פולקסווגן למקומות אחרים לחלוטין, והפך אותה ליצרן מוביל עד ימינו.

 

אני תמיד נהנה מאד מהסקירות שלך, חן. מה לגבי הריו ברזיליה? שווקה בארץ באופן סדיר? מה היה המקום שלה בהיררכיית הדגמים של פולקסווגן בשנות ה- 70?

ומה עם תאימות עם טייפ 3 גרמניות? ראיתי באחד השרשורים תמונה של רכבים כאלה לחלקים ומעניין אותי לדעת אם יש שם משהו שימושי עבורי.

 

תתחדש ,היא נראת מצוין .

קודם כל אני רוצה להזמין אותך לבוא איתה למפגשי החיפושיות (מועדון שמיועד לכל VW קירור אוויר).

לגבי מכונאי , אחד ממקימי המועדון הוא מכואני מעולה שעובד רק על VW קירור אוויר , ואני ממליץ לך לקבוע תור אצלו, ואמנם הלו"ז שלו צפוף, אבל הוא עובד עליהן מאהבה ובמקצועיות .

קוראים לו בני והוא בטלפון :054-8019000

 

תודה אומי, השבוע לא הגעתי לאף אחד מהמפגשים בגלל אילוצי עבודה ובגלל שורדה במוסך. אני מאמין שאוכל בשבוע הבא. שמעתי גם שמעתי על בני ואשמח להתיעץ איתו. הוא רק מכונאי או שהוא מתעסק גם בבעיות חשמל?

 

עוד שאלה:

מהי הנורה שמסומנת בתמונה בעיגול אדום? היא נדלקת עם הסוויץ' וכבה ברגע שהמנוע מונע. לבלם היד אין השפעה עליה

 

זאת מנורה שאמורה להידלק כאשר הברקסים דורשים טיפול

במקור הרכב הגיע עם מעצורי דיסק,אבל סביר להניח שהוחלפו לטוף של חיפושית (כך אצלי לפחות)

תבוא מחר לנוקיה!

 

מעניין... אכן מעצורי דיסק מקדימה והבלימה טובה משמעותית מזו של החיפושית עם 4 התופים.

לא הייתי בנוקיה היום אך אני מקווה שעוד יצא לנו להיפגש.

 

שבת שלום,

גיא

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

פורסם

למיטב זיכרוני ה"ברזיליות" הגיעו לארץ בשנת 1973 רובם בדגמי 4 דלתות וסטיישן.

אולם הגיעו מספר מכוניות בדגם ספורט 2 דלתות בעיצוב יפהפה שבזמנו וגם היום נחשב מדליק לטעמי.האם מישהוא מכיר בארץ רכב כזה?


×
×
  • תוכן חדש...