Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעבר העלתי לכאן את הבעיה, כיום לאחר שנהגתי ברכב לא מעט והרגשתי את הבעיה, אני יכול לתאר אותה טוב יותר

 

תיאור הבעיה:

 

פעמים רבות שאני מעלה את הקלאץ' עד לנקודה ונותן גז הרכב לא ממש מגיב, נשמעים רעשים לא ברורים מהמנוע, ולאחר כמה שניות זה "משתחרר" ואז הרכב מאיץ.

 

אם אני נותן גז עוד לפני שאני מעלה את הקלאצ' הרכב מתנהל כרגיל ו"סוחב".

 

מישהו יודע מה גורם לרכב להתנהל כך?

 

אשמח לתשובות מהמומחים.

 

תודה

איציק

פורסם

ככל הנראה ישנה שחיקה מוגברת במצמד הרכב, בד"כ כשהמצמד מגיב בסוף דרכו אזיי

 

דיסקית המצמד שחוקה ויש צורך בלחיצה מוגברת על דוושת ההאצה כדי להזיז את הרכב ממקומו.

 

ייתכן שישנה בעיה (סיכוי לא סביר אבל ייתכן) גם בתיבת ההילוכים של הרכב, אך הכיוון הוא לאזור המצמד.

 

מציע להגיע עם הרכב לבדיקה שבמידה וקיים נזק, שלא יגבר הנזק לסכומים גדולים יותר.

פורסם

שלום איציק

נראה לי שהבעיה נמצאת דוקא במערכת ניהול המנוע, או שהוא לא עובד על כל הצילינדרים ואז רק אחרי שאתה נותן גז

הטורים עולים ולמנוע יש מספיק כח כדי להאיץ. אין מנוס מבדיקה במוסך מה הוא הגורם הנכון לבעיה.

שבוע טוב

פורסם

תודה רבה לכם, אני מבין מה הכיוון, ואטפל בכך.

אני יודע שאם אני נותן גז לפני שאני מעלה את המצמד, הרכב נוסע כרגיל, כך שיתכן ו"הילוך שישי" צודק וזה בכיוון המצמד.

פורסם
בעבר העלתי לכאן את הבעיה, כיום לאחר שנהגתי ברכב לא מעט והרגשתי את הבעיה, אני יכול לתאר אותה טוב יותר

 

תיאור הבעיה:

 

פעמים רבות שאני מעלה את הקלאץ' עד לנקודה ונותן גז הרכב לא ממש מגיב, נשמעים רעשים לא ברורים מהמנוע, ולאחר כמה שניות זה "משתחרר" ואז הרכב מאיץ.

 

אם אני נותן גז עוד לפני שאני מעלה את הקלאצ' הרכב מתנהל כרגיל ו"סוחב".

 

מישהו יודע מה גורם לרכב להתנהל כך?

 

אשמח לתשובות מהמומחים.

 

תודה

איציק

שלום איציק

אם התאור שנתת : "אני נותן גז עוד לפני שאני מעלה את הקלאצ' הרכב מתנהל כרגיל וסוחב" אם זה נכון , זה ודאי לא הקלץ ובטח ובטח לא הגיר. אם הקלאצ' היה מחליק ,לפי מוסך שישי , הוא היה מחליק עוד יותר בזמן לחיצה על הגז. כלאמר הטורים היו עולים אבל הרכב לא היה מאיץ בהתאם . זה לא המצב שאתה מתאר. לכן אני משער שאין למנוע מספיק כח בסרק, ורק אחרי שאתה מעלה טורים המנוע מתישר ומתחיל לסחוב.

יום טוב

פורסם
שלום איציק

אם התאור שנתת : "אני נותן גז עוד לפני שאני מעלה את הקלאצ' הרכב מתנהל כרגיל וסוחב" אם זה נכון , זה ודאי לא הקלץ ובטח ובטח לא הגיר. אם הקלאצ' היה מחליק ,לפי מוסך שישי , הוא היה מחליק עוד יותר בזמן לחיצה על הגז. כלאמר הטורים היו עולים אבל הרכב לא היה מאיץ בהתאם . זה לא המצב שאתה מתאר. לכן אני משער שאין למנוע מספיק כח בסרק, ורק אחרי שאתה מעלה טורים המנוע מתישר ומתחיל לסחוב.

יום טוב

 

תוכל קצת להסביר על ההשלכות שלמנוע אין כוח בסרק, ממה זה נובע בדרך כלל?

זו תקלה חמורה? תיקון כדאי? עלות?

 

אסביר לך מדוע סברתי שזה לא הבעיה. שאני מעלה את הקלאץ לנקודה, אני יכול ללחוץ "גז" והרכב ישמיע רעשי "לא רוצה להתקדם",

אני יכול ללחוץ על הדוושה באותה העוצמה בדיוק שהקלאצ' למטה מהנקודה ושמעלים את הקלאץ' אז הכל בסדר...

 

תודה על העזרה.

פורסם
תוכל קצת להסביר על ההשלכות שלמנוע אין כוח בסרק, ממה זה נובע בדרך כלל?

זו תקלה חמורה? תיקון כדאי? עלות?

 

אסביר לך מדוע סברתי שזה לא הבעיה. שאני מעלה את הקלאץ לנקודה, אני יכול ללחוץ "גז" והרכב ישמיע רעשי "לא רוצה להתקדם",

אני יכול ללחוץ על הדוושה באותה העוצמה בדיוק שהקלאצ' למטה מהנקודה ושמעלים את הקלאץ' אז הכל בסדר...

 

תודה על העזרה.

הבעיה יכולה לנבוע אפילו סתם מצינור ווקום שהתנתק, או משיכת אויר מחיבורי סעפת יניקה. מצב זה גורם בדרך כלל לעבודה לא סדירה בסרק ולאובדן כח בסיבובים נמוכים של המנוע. בטורים גבוהים יותר תקלה כזו כמעט לא משפיעה על הספק המנוע.

יום טוב

פורסם
הבעיה יכולה לנבוע אפילו סתם מצינור ווקום שהתנתק, או משיכת אויר מחיבורי סעפת יניקה. מצב זה גורם בדרך כלל לעבודה לא סדירה בסרק ולאובדן כח בסיבובים נמוכים של המנוע. בטורים גבוהים יותר תקלה כזו כמעט לא משפיעה על הספק המנוע.

יום טוב

 

אני מבין, כעת המצב ברור יותר.

השאלה היחידה שנשאלת, מדוע יש מן "תקיעה" כזו, במצב בו אני לוחץ על דוושת הגז רק לאחר שאני מעלה את הקלאץ לנקודה, יש כמה שניות של HOLD, ולא משנה עוצמת הלחיצה לשחרור ה-HOLD.

 

אם תוכל לציין את רמת הקושי של הבעיה המדוברת, וסדר הגודל של עלות התיקון - 1000 ומעלה, 500-1000, 500 ומטה.

 

תודה רבה.

איציק

×
×
  • תוכן חדש...