Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי בי4 2008 ואני רוצה לשים מסך נפתח חשמלי .

אני מתלבט בין כמה דגמים....

קלריון VRX785USB

http://www.autos-sound.co.il/RegularSaleDetails.aspx?productID=544

 

פנסוניק VD7003U

http://www.autos-sound.co.il/regularsaledetails.aspx?productID=52&oid=jwvv1s55k5k3rfedv3qf4lis

 

ואני מאוד רוצה לשמוע המלצות שלכם מכיוון שאני לא מבין בזה כל כך......

 

תודה רבה

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם

אתה סגור שאתה רוצה 1DIN?

קלריון VRX785USB יותר טוב ויותר יקר אפשר להציע לך משהוא אחר מה תקציב?

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

כמו שיובל אמר , הייתי שמח לשים דאבל דין אבל זה לא אפשרי .

אשמח לחוות דעת על המסכים שכתבתי ועוד הצעות ורעיונות ....

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם

מישהו יכול לעזור לי?

דיי דחוף העניין הזה

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם

אז ככה, שינוי קטן בתוכנית:

1DIN שיהיה עם מסך חשמלי כמובן, והכי חשוב שיהיה לו חיבור TV.

אגב, ה GPS המקורי של הרכב הולך להתחבר דרך ערוץ מסויים במסך (TV אם אני לא טועה)

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

לגבי קליטת TV יש לזה ממירים מיוחדים שמחברים אותם למערכת מולטימדיה.

לגבי חיבור AV לא יהיה לך שליטה דרך טאץ, זה כמו שאתה תחבר מסך נוסף למחשב.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

יש אפשרות הכל תלוי מערכת בטותו איזה יציאות יש לו במה תומך, תעשה חיפוש "לימוזין"

זה גם פתרון.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

×
×
  • תוכן חדש...