Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את המערכת הזו בשלמותה קניתי לפני כשנתיים, בעודי כמה חודשים בצהל- עקב חוסר הכסף

נאלצתי להתפשר ברכיבים פשוטים ועדינים בטווח המחירים שהיה לי אז (סביבות ה2500 שקל).

לאחר שהרכב שו הותקנה המערכת הושבת, הוצאתי אותה מהרכב והיא נשארה בבית.

היום טרחתי לגשת לחנות ולקנות לעצמי קיט 8G על מנת לחברה מחדש, ונעזרתי בחבר. תהנו:

 

הרכיבים-

HU- הגיע עם הרכב- Sony Xplod לדעתי מתחילת שנות ה2000 (לא MP3)

 

סאב וופר 12' Pulse Audio M5612 - 250RMS

http://img.zap.co.il/pics/9/3/5/8/18178539b.gif

 

מגבר 1000W Pulse Audio BA2900

http://www.ninja-polo.com/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/b/a/ba2900.jpg

 

זוג רמקולים קדמיים LG 50RMS - רמקול חמוד שקניתי לפני שנתיים (כשיהיה כסף, יוחלף בקופוננט).

 

הרכב- סיאט קורדובה 2004 (של אמא).

ברכב היו 4 רמקולים רגילים שהגיעו מהחברה, הוצאתי את שני הקדמיים והחלפתי אותם בLG שיש לי.

2 הרמקולים הקדמיים מחוברים למגבר (FRONT), והסאב מגושר ב2 הערוצים האחוריים (REAR)

שני הרמקולים האחורים (גם בדלתות) מחוברים ישירות לHU. (בשביל לא לגמור אותם, הגברתי את הGAIN

במגבר כדי שיפיק את המיטב מהרמקולים ומהסאב שמחוברים אליו, ואת האחוריים המקוריים באוטו שומעים נמוך יותר.)

DSC03175.jpg

DSC03176.jpg

DSC03177.jpg

DSC03178.jpg

DSC03180.jpg

DSC03181.jpg

DSC03182.jpg

DSC03183.jpg

פורסם

תתחדש.

כשתתקין קומפוננט, (אם תחליט שאתה רוצה כמובן, לדעתי אתה תרצה מניסיון) כדאי שתשתמש בטבעות הגבהה מMDF במקום השלד של הרמקול המקורי.

מומלץ גם להתקין את המגבר על פלטה מעץ ולא ישירות על הכיסא על מנת לבודד אותו מגוף הרכב.

מה עשית עם הטוויטר המקורי? הוא עדיין נראה מחובר.

פורסם

זה רק ניראה ככה, או שבאמת העברת את את חוטי החשמל ביחד עם ה- RCA והרימוט ?

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

גבר תתחדש ותהנה,אבל לא מעבירים כבל מתח וRCA ביחד זה יכול ליגרום להפרעות ורעשים.אבל העיקר שתהנה

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

מה שהעברתי שם ביחד זה חוטי הרמקולים, ה-RCA ובסך הכל הREMOTE.

רציתי להעביר את הרמוט עם הפלוס מהמצבר (בצד השני) אבל משום מה זה לא הסתדר לי,

יודע שזה לא מומלץ, ותודה על ההערה, אבל הכל מתפקד כראוי ואני מסתדר עם זה.

 

לילה טוב.

רותם.

פורסם

הוא לא העביר RCA וכבל מתח ביחד זה הקבלים לרמקולים הקידמיים והRCA,התקנה פשוטה ונקייה,תהנה הכי חשוב

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

טעות שלי- אם להתאמץ טיפה אפשר ליראות שהקבלים הם פלוס ומינוס של רמקול.

 

תתחדש ותהנה.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

×
×
  • תוכן חדש...