Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בזמן האחרון, יש לי בעיה מוזרה.

כאשר אני לוחץ ונמצא ב"פול בוסט" נדלקת לי הנורה של המצבר וכבה מחשב הדרך (בין המחוונים)...

זה קורה לחצי שנייה, האוטו כאילו לא מאיץ ומיד ממשיך.

בכלל הרכב נוסע חלש מבעבר בצורה ניכרת מאוד.

הבעיה קוראת העיקר בהילוכים שני ושלישי.

 

בשאר ההילוכים אני כמעט ולא מרגיש דחיפה "ניכרת", הטורבו כאילו נכנס בDELAY אני שומע שריקה מלאה ופריקה חזקה אבל כאילו הטורבו עובד החוצה ואז נכנס.

 

אני חשבתי על מצבר, אולי אלטרנטור, אבל לא מתחבר לי לקטע של הDELAY... אולי אני טועה?

אם למישהו יש איזו עצה או כיוון אשמח לעזרה.

GOLF GTI 1.8T

  • ספונסר פורום
פורסם

נראה לי שיש אצלך שתי תקלות שלא קשורות אחת לשניה

עיניין הנורה יכול להגיע מבעיה באלטרנטור או מגעים של

בית הנתיכים הראשוני או תוצאה של החלקת הרצועה בהאצה פתאומית .

התקלה השניה של חוסר הסחיבה יכולה להיות בגלל בריחת גדישה מהצנרת

או פורק פרוץ או בעיה של מד זרימת אויר .

הבדיקה של כל הדברים שהזכרתי כאן היא לא מאד מסובכת למוסך שמכיר את

הרכב ומצוייד במיכשור מתאים .

אצלנו במוסך למשל אנו לא נוהגים לחייב עבור בדיקה ,אתה מוזמן להגיע .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...