Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמו שנאמר - אין חיישן הצתה.

למה עברת ל 98?

 

אותו מחיר כמו ה 95 ויש לו את היתרונות של סחיבה טובה יותר ושמירה על המנוע (פחות מאמץ)

 

אם אין לו חיישן נקישות איך המחשב ניהול מנוע יודע לכוון הצתה?

פורסם
אין חייש ן נקישות ולא צריך לשנות כיוון הצתה

 

אז איך המחשב ניהול מנוע מכוון את ההצתה ל 98 בלי חיישן נקישות?

פורסם

קידום ההצתה מתבצע כפונקציה של הסל"ד בו נמצא המנוע.

ל98 אין יתרון בביצועים על פני 95. המנוע לא יודע איזה דלק שמת, אין סיבה שהוא יתאמץ פחות...

Daihatsu Charade 1.5i Classic

♦♦♦○○○♦♦♦○○○○○♦♦♦○○○♦♦♦

פורסם
קידום ההצתה מתבצע כפונקציה של הסל"ד בו נמצא המנוע.

ל98 אין יתרון בביצועים על פני 95. המנוע לא יודע איזה דלק שמת, אין סיבה שהוא יתאמץ פחות...

 

אתה רומז שעדיף לחזור ל 95 או להשאר עם ה 98 אם שניהם אותו מחיר?

בשורה התחתונה עדיף 98 או 95?

פורסם

לי נראה שזה לא באמת משנה כי שני הדלקים יתנו את אותה תוצאה, אבל נחכה לתשובות של מומחים...

Daihatsu Charade 1.5i Classic

♦♦♦○○○♦♦♦○○○○○♦♦♦○○○♦♦♦

×
×
  • תוכן חדש...