Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא נראה, הבחור שאל אם בלמי תוף חלשים יותר מדיסק , שאלה טכנית במהותה,

במקום זה הצפת אותו בשאלות על אופן השימוש ברכב, שהן ענינו הפרטי , תוך פרשנות על על המצב הפסיכולוגי בו הוא נמצא ("חיזוקים מנטליים") וקינחת בכניסה למצב חשבון עובר ושב שלו.

הנימה המבודחת משועשעת (=מתנשאת) מראה מה אתה חושב עליו באמת.

ת'כלס...הוא רוצה לשים סרן דיסקים אחורי כי זה מגניב יותר, נראה יפה ויש לו כסף לכך , ולא צריך להצטדק בפני אף אבשלום קור.

 

אתה בחור פיקח , לא חושב שהיית צריך אותי להסבר הנ"ל.

פורסם

אני אישית חושב שגם אם הוא היה מיליונר , זה פשוט ביזבוז כסף וזמן לעשות את הפעולה הזאת , ניחא היה מדובר באוטו קלאסי ישן בהמה אמריקאית שצריכה בלמים מחוזקים אז מחליפים בתור פרוייקט רציני כי זה אוטו נדיר בפני עצמו ואין את הרכב עם בלמי דיסק , אבל בחייאת ? סיאט איביזה ? לעשות לה פרוייקט כזה בזמן שהוא נוסע על הכביש ולידו אתה יורק ופוגע ב10 איביזות עם בלמי דיסק אחוריים, לא מכניסים ראש בריא למיטה חולה את הכסף כי נכון זה פורום יעוץ וכולם נותנים את חוות דעתם, את הכסף הייתי שם על בלמי ספורט ויש גם לתופים רפידות ספורט למיטב זכרוני .

 

 

אז אני מייעץ לך להוציא את הפוטנציאל המירבי מהאוטו איך שהוא ולאחר מכן אתה רוצה יותר ? אתה רק צריך לירוק :wink:

פורסם

שוב ושוב אני מקבל את התחושה שזה לא פורום שיפורים אלא פורום שכנוע נגד שיפורים (אלא אם כן מדובר פרויקט ענק).

כל מי שמגיע עם רצון לשפר חוטף סדרת שאלות: מה עם בולמים, מיתלים, ברקסים, קורס נהיגה.

כאילו שכל שיפור מחייב שדרוג מוחלט של הרכב.

יש פה מסע הפחדות, אי אפשר לגדוש על מנוע סגור, אי אפשר ללכת לפרויקט גדישה בפחות מ 30\40\50 אלף ש"ח וכולי.

 

הבחור סכ"ה רצה לדעת כמה יעלה לו להגיע למצב שיש לו דיסקים מאחור.

רוב העונים לא ענו אפילו קרוב ורק חקרו אותו (או הציעו לצבוע תופים באדם!!! פורום שיפורים?).

 

נחמד שיש מי שרוצה לשפר ולא נכנס לשבלונה של "צ'יפ" סעפות ופילטר פתוח.

 

שמע חבר,

גש למוסך של אנשים נחמדים : שאפט (מכיר אישית ומאד מאד ממליץ - דודי או ניצן), אורן שירותי רכב או מוסך רון ושאל את דעתם בהנחה שאתה מבצע את העבודם במוסך שלהם.

פורסם

לפותח השרשור,

דבר ראשון תמסור ד"ש למירי ממני (יוני).

בקשר לבלמים...

אני במקומך הייתי עושה סבב בכמה שיותר פירוקיות כדי לקבל מושג על מה שצריך להחליף ומה תהיה העלות הכוללת +-.

אם אתה רוצה חיים קלים יותר גש ל-"מוסך רון" ברחוב המסגר ותשאל אותו כמה יעלה הכל.

אני אישית לא הייתי מבצע את השינוי הנ"ל כי לדעתי הוא לא משתלם, השיקול הוא שלך :wink:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
בוא נראה, הבחור שאל אם בלמי תוף חלשים יותר מדיסק , שאלה טכנית במהותה,

במקום זה הצפת אותו בשאלות על אופן השימוש ברכב, שהן ענינו הפרטי , תוך פרשנות על על המצב הפסיכולוגי בו הוא נמצא ("חיזוקים מנטליים") וקינחת בכניסה למצב חשבון עובר ושב שלו.

הנימה המבודחת משועשעת (=מתנשאת) מראה מה אתה חושב עליו באמת.

ת'כלס...הוא רוצה לשים סרן דיסקים אחורי כי זה מגניב יותר, נראה יפה ויש לו כסף לכך , ולא צריך להצטדק בפני אף אבשלום קור.

 

אתה בחור פיקח , לא חושב שהיית צריך אותי להסבר הנ"ל.

ראשית, מודה לך על המחמאה.

מעבר לכך, קרא את תגובותיהם של smallars ו-Vw GTI, שכן הן די קולעות לרעיון שאני מנסה להעביר.

לעצם השאלה: כן, בלמי דיסק עוצרים טוב יותר מבלמי תוף. הנה, עניתי לך. מרוצה?

ספציפית לסוגיה שהעלה פותח השרשור: כדי לשפר את הבלימה, אפשר להחליף את התופים שבסרן האחורי לדיסקים. יחד עם זאת, כדי לקבל שיפור טוב יותר, יש דברים אחרים שאפשר לעשות, אשר יהיו יותר יעילים ופחות יקרים.

אם הוא גמר אומר בלבו שהוא מעוניין בפרוייקט הסבה מתופים לדיסקים - אהלן וסהלן, אני הראשון שיאחל לו הצלחה, אבל שאף אחד לא ישלה את עצמו שזה באמת קשור לפורום שיפורים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

להזכירכם, תלונות על ניהול יש להעביר בה"פ.

 

כאן לא פורום פסיכולוגיה ואני לא פסיכולוג. אני דוקטור לבקליות.

 

למרות שתמורת 400 ש"ח או כמה שלא גובים פסיכולוגים עבור שעה או 45 דקות, אני מוכן לעבור הסבה לפסיכולוג.

 

יאשה, פסיכולוג בפוטנציה.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

×
×
  • תוכן חדש...