Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש בארץ [פיאט 500 אבארט]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק תגיד אם זה בשבילי או לא.

 

זאת המכונית הראשונה זה שנים שעושה לי חישמוקים (ב-160 כ"ס). כנראה שהסמלון שלי מתחיל להשפיע...

 

לא נראה לי שבשבילך. אבל יודע מה, אתה יכול להטריח את עצמך ל-5 דקות צפייה בסרטון ולהחליט בעצמך. רק תהיה רחמן, זה אחד הסרטונים הראשונים שעשיתי :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ראיתי את הסרטון. אצה חייב לתת יותר גז ופחות היגוי הפוך ביציאה...:lol:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
רק תגיד אם זה בשבילי או לא.

 

זאת המכונית הראשונה זה שנים שעושה לי חישמוקים (ב-160 כ"ס). כנראה שהסמלון שלי מתחיל להשפיע...

 

:lol:

 

הבמבי לא נוסע במיאטה? :-D

פורסם
ראיתי את הסרטון. אצה חייב לתת יותר גז ופחות היגוי הפוך ביציאה...:lol:

 

זה לא אני באמברקסים. אמברקסים זה לערסים :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

חחח אני רואה שלוקחים משפטים שלי לחתימות, אין מה לעשות, מה שנכון נכון.

אם כבר מדברים על איטלקיות מקרקשות, יש השקה היום במועדון אלפא (הרצליה פיתוח) של המיטו תלתן-ירוק, אם לא התבטל או משהו.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
יש חוות דעת לגבי כמה טוב זה נוסע?

 

ראה את מבחן המסלול הבא. חוות דעת מפורטת ומקצועית. שים לב לתאור ההתנהגות על המגבלות והניהוג "סביב" ה-ESP.

 

חלק א':

 

חלק ב':

 

אני משער שגם רוני ימצא לא מעט עניין בכתבה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
ראה את מבחן המסלול הבא. חוות דעת מפורטת ומקצועית. שים לב לתאור ההתנהגות על המגבלות והניהוג "סביב" ה-ESP.

 

חלק א':

 

חלק ב':

 

אני משער שגם רוני ימצא לא מעט עניין בכתבה.

 

קודם כל, הטים שריק הזה זכור לי מטופ-גיר, יופי של קארה :wink:

לעניין - עריכה מצוינת ורואים שהבחור מקצועי. שמחתי לראות שכמה מהנקודות שהוא התייחס אליהן גם אני התייחסתי, והאמת שאני מסכים עם כמעט כל מה שהוא אמר. צריך לזכור שהוא ביצע את המבחן שלו על מסלול מרוצים ובאמצע החורף - שלג וקרח. אני נהגתי ברכב במשך שבוע שלם באיטליה בשיא הקיץ ובכבישים ציבוריים. ובכל זאת - אני יכול להבין את התחושה ה"מוזרה" שהוא תיאר - ההגה מאוד ישיר והאחיזה באמת מצוינת, אבל הרכב לא "משחק" בידיים שלך. בסיס הגלגלים הקצר לא ממש עוזר לו במקרה הזה, וזה גם בגלל המתלים הבאמת נוקשים. ה-ESP כמו שגם אמרתי - לא מתנתק. בכביש הציבורי זה הרבה פחות מפריע כי האחיזה באמת גבוהה. על מסלול אני מניח שזה יפריע יותר.

 

בנוגע לגולף GTI דור ראשון - זה נכון שהיו לה מתלים הרבה יותר רכים אבל יש לזכור שא. הם היו רכים מדי, וב. האחיזה הייתה נמוכה משמעותית, ברמה שלא מתאימה למכונית ספורטיבית כיום (זה מעבר לדברים הנכונים שהוא אמר). אגב, הצמיגים בהחלט מהווים כאן גורם משמעותי - גם באחיזה וגם בנוחות הנסיעה. כך שאי אפשר באמת להשוות...

 

אז לסיכום - האוטו באמת חמוד מאוד, נותן תחושה ספורטיבית, אבל מתקשה לספק באמת על המגבלות. אני חושש שברוב כבישי הארץ הוא ירגיש יותר כמו ה-C2 VTS שביקרה כאן לזמן קצר וסבלה מבעיות דומות בנוחות, עצבנות על המגבלות, היגוי מנותק ופעולת ידית הילוכים בעייתית. לה הייתה גם בעיה אחרת, יותר חמורה - היא הייתה עגלה אמיתית...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אוקי, אני אחרוג ממנהגי, אני לא אומר את כמעט אף פעם על רכבי פיאט (משום מה רוב האיטלקיות האחרות יפייפיות ופיאט כאילו עושים דווקא), אבל הפונטו הזו נראית ממש רעה!

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.


×
×
  • תוכן חדש...