Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה קניתי רכב חדש ויש לי כמה בעיות אשמח לעצות ולעזרה!

1.אטם ראש מנוע פרוץ לא בצורה רצינית אך עדיין מעצבן שזה ככה לפי מה שהבנתי מאנשים

שבהונדה לא פותחים ראש מנוע סתם אך ורק בשביל חיזוקים רציתי לדעת עם כדאי לי לפתוח

ולתקן את הבעייה או להישאר עם זה ככה וזהוא יש לציין שזה המנוע הראשון של האוטו עבר 240 אלף נשמע מצויין ונוסע מצויין d16a7

2.אני רוצה להתחיל יישור קו לרכב אבל אני לא יודע במה להתחיל מה לטפל מה לעשות

3.כמו המנוע גם הצבע הוא ראשון אז הרכב צריך צבע דחוף אשמח לעצות על מקומות וצבעים יפים הכיוון הוא או שחו או לבן הרכב כרגע צבע אדום

4.מערכת הברקסים באוטו קצת מעצבנת דוושת הבלם כשלוחצים עלייה בסנטימטר הראשון לא מגיבה ואז מגיבה ממש חזק מה אני יכול לעשות בשביל שזה יעצור בצורה נורמלית

5.הקלאץ' רך וזה מעצבן אותי אני רגיל לקלאץ' קשה מה אפשר לעשות בנידון וכמה עולה קלאץ' קרמי

תודה רבה לכל העוזרים כל עצה תתקבל בברכה

תודה דניאל

פורסם

עדיפות להחליף מנוע ל ZC Vetc חזק משלך וגם 1.6 ... עדיף מלשפץ את שלך!

ההבדל בעלות של ההחלפה דיי זניח לעומת התמורה.

ואם תחליט להחליף מנוע אז כבר בו תעשה ישור קו (טיימינג,משאבת מים,שמנים,מים,טרמוסטט,רצועות מנוע וכו').

לגבי הקלאץ תבדוק את תפקודו בדרך כלל הקלאצים של הונדה רכים גם בסופם.

לגבי הברקסים בישור קו תעבור על המערכת תרענן את השמן ושים רפידות ודיסקים איכותיות (לא הזבל הסיני ב 50 אג').

לילה טוב!

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

×
×
  • תוכן חדש...